ΕΤΙΚΕΤΕΣ: DS

Απρόσμενα και πολύ διακριτικά, η DS αποκάλυψε σε εκλεκτά μέσα του κόσμου το premium μικρό crossover, το DS 3 Crossback. Η «Καθημερινή» βρέθηκε στο Παρίσι και κάλυψε το γεγονός, ενώ δεν έχασε την ευκαιρία να συνομιλήσει με στελέχη της γαλλικής φίρμας που μας «ψιθύρισαν» τους στόχους της μάρκας, καθώς και τα πλάνα τους στο άμεσο μέλλον. Ο διαχωρισμός της DS από τις άλλες μάρκες του ομίλου PSA είναι ξεκάθαρος και οι Γάλλοι κάνουν σταθερά βήματα στην premium κατηγορία των crossover και SUV, που έχει μεγάλη ανάπτυξη.

ΤΟΥ ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Το DS 3 Crossback είναι το νέο μικρό SUV της γαλλικής εταιρείας, που ναι μεν η εμφάνισή του είναι ιδιαίτερη, αλλά η ταυτότητα της μάρκας παραμένει ανέπαφη. Τα εμπρός φώτα ακολουθούν μια ακανόνιστη γραμμή και η επιβλητική γρίλια φιλοξενεί το λογότυπο. Στο προφίλ διακρίνεται η μεσαία κολόνα, που είναι το γνώριμο σχεδιαστικό «τρικ», το οποίο προέρχεται από τη συμβατική έκδοση του DS 3. Η πίσω σχεδίαση είναι πραγματικά ξεχωριστή. Τα στενά φανάρια ενώνονται μεταξύ τους με μια χρωμιωμένη γραμμή, ενώ στο κάτω μέρος εντυπωσιάζουν οι διπλές απολήξεις. Με διαστάσεις 4,1 μ. μήκος, 1,8 μ. πλάτος και 1,5 μ. ύψος, το νέο DS 3 Crossback τοποθετείται στα μεγάλα supermini με crossover χαρακτήρα. Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMP και έχει δοθεί σημαντικό βάρος στην ποιότητα. Ιδιαίτερη και προκλητική η εξωτερική σχεδίασή του, αλλά, αν περάσουμε στο εσωτερικό, παρατηρούμε ότι είναι φουλ στην πολυτέλεια και στα πανάκριβα υλικά. Ο πίνακας οργάνων είναι τελευταίας γενιάς, πλήρως ψηφιακός και φυσικά στο κέντρο του ταμπλό «μοστράρεται» η μεγάλη οθόνη αφής. Μέρος των προηγμένων τεχνολογιών είναι και το Head-up Display και το ηχοσύστημα της Focal με συνολικά δώδεκα ηχεία.

Ο χώρος της καμπίνας μάς φάνηκε αξιοπρεπέστατος, καθώς και το πορτμπαγκάζ, αλλά οι Γάλλοι στάθηκαν αρκετά στο θέμα της ηχομόνωσης και την υψηλή ποιότητα (NVH). Αυτά τα πέτυχαν με τη χρήση μεγαλύτερου σε πάχος τζαμιού και με περισσότερο ηχομονωτικό υλικό.

Οι κινητήρες

Το DS 3 Crossback προσφέρει όλα τα σύγχρονα σύνολα βενζίνης και ντίζελ. Υπάρχει ο 1.2 PureTech που έχει βραβευθεί ουκ ολίγες φορές, καθώς και ο νέος 1.5 BlueHDi (πετρέλαιο), που πληροί τις προδιαγραφές Euro 6.2. Οι αποδόσεις του βενζινοκινητήρα ποικίλουν – διατίθενται με 100, 130 και 155 ίππους. Ο νέος ντίζελ προσφέρεται με 100 ίππους. Εκπληξη είναι η ηλεκτρική έκδοση του DS 3 Crossback με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής με την 50άρα KWh μπαταρία να προσφέρει αυτονομία μέχρι και 300 χλμ. (WLTP). Σύμφωνα με την DS, το E-Tense, όπως θα ονομάζεται η ηλεκτρική έκδοση, θα μπορεί να φορτίσει από 0 έως 80% σε μόλις 30 λεπτά, εφόσον έχει αγοραστεί και τοποθετηθεί προαιρετικά το WallBox. Η φόρτιση με την παραδοσιακή οικιακή πρίζα απαιτεί περίπου 20 ώρες. Πρώτη επίσημη παρουσίαση για το κοινό θα γίνει στο Σαλόνι του Παρισιού σε λίγες ημέρες. Την άνοιξη του 2019 θα φτάσουν τα πρώτα αυτοκίνητα στους δημόσιους δρόμους, ενώ αργότερα θα λανσαριστεί και η ηλεκτρική έκδοση. Το 2022 αναμένεται και το υβριδικό DS 3 Crossback.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ