Το κύμα έσκαγε απαλά πάνω στη χρυσή άμμο, ο ναυαγοσώστης είχε πάρει τη θέση του, όμως η παραλία δεν βρισκόταν σε κάποιο πέλαγος ή ωκεανό, αλλά στο 8ο Διαμέρισμα της πόλης του Παρισιού, στο επιβλητικό Γκραντ Παλέ. Τη «σκηνοθεσία» και τον «καλό καιρό» είχε αναλάβει ο Καρλ Λάγκερφελντ. Στην ηλικία των 85, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Chanel παραμένει μαέστρος της επικοινωνίας, πάντα με τη στήριξη των μελών της οικογένειας Βερτεμέρ, που είναι συνεργάτες της Κοκό Σανέλ από τη δεκαετία του ’20 και σημερινοί ιδιοκτήτες του γαλλικού maison.

Ο Λάγκερφελντ «παίζει» με τους κώδικες του οίκου, μεταξύ των οποίων το γνώριμο λογότυπο και τα σακάκια από τουίντ, από τη δεκαετία του ’80. Η επίδειξη «Chanel By The Sea» για το καλοκαίρι του 2019 είχε και νέες αφίξεις, όπως ποδηλατικά κολάν και χαλαρά σαρόνγκ. Στο τέλος του (υπερ-)θεαματικού ντεφιλέ, ο δημιουργός αποκάλυψε ότι η «ακρογιαλιά» του ήταν εμπνευσμένη από παιδικές αναμνήσεις στο Σιλτ, νησί της βόρειας Φρισίας στη Βόρεια Θάλασσα.

Ο Λάγκερφελντ μοιράστηκε αναμνήσεις και δημιούργησε καινούργιες, ακόμα και για το σοφιστικέ κοινό της Εβδομάδας Μόδας της γαλλικής πρωτεύουσας. Και σίγουρα τα μοντέλα του σόου θα θυμούνται για καιρό το «φωτεινό» πρωινό που περπάτησαν στην αμμουδερή πασαρέλα με τα Chanel παπούτσια τους στο χέρι.

Περιοδικό "Κ"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ