ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Οι millennials νιώθουν πιο αισιόδοξοι για τα μελλοντικά τους κέρδη σε σχέση με τους καταναλωτές μεγαλύτερων ηλικιών και ξοδεύουν περισσότερα σε πολυτελή αγαθά.

Αυτό τουλάχιστον δείχνει η νέα έρευνα της UBS που έγινε σε 3,000 καταναλωτές, στην Κίνα, την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Σύμφωνα με την έρευνα οι νέοι μεταξύ 18 και 35 ετών συνέβαλαν στο 85% της ανόδου στην αγορά πολυτελών ειδών τον περασμένο χρόνο και θα αντιπροσωπεύουν το 45% των συνολικών εξόδων αυτής της κατηγορίας μέχρι το 2025.

Η έρευνα δείχνει ότι τα αγαπημένα brands των millennials είναι η Gucci και η Louis Vuitton. Παρά το γεγονός ότι υπάρχει μεγαλύτερη πρόθεση σε αυτή την ηλικιακή ομάδα για αγορές on line, τα φυσικά καταστήματα εξακολουθούν να βρίσκονται πρώτα στις προτιμήσεις τους για αγορές.

Οι Κινέζοι millennials, η πολύ δυνατή ομάδα καταναλωτών, διαθέτουν περίπου των 20% των εισοδημάτων τους για την αγορά πολυτελών ειδών, ποσοστό παρόμοιο με αυτό που διαθέτουν οι καταναλωτές των παλαιότερων γενεών.Οι νεότεροι στην Ιταλία και στις ΗΠΑ διαθέτουν μεγαλύτερα ποσοστά του εισοδήματος τους για αγορές καταναλωτικών αγαθών σε σχέση με τις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, αναφέρει η έρευνα της UBS.

 

Περισσότερα fashion news στο mustonline.gr.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ