ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ

Πού είναι η βαλίτσα;

(Φωτογραφία: Shutterstock)

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Μόλις το 27% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών που αντιμετώπισαν προβλήματα με τις αποσκευές τους (τις παρέλαβαν κατεστραμμένες, με καθυστέρηση κ.ά.) κατέθεσαν αίτημα αποζημίωσης στην αεροπορική τους εταιρεία, σύμφωνα με την AirHelp.

Οι βασικότεροι λόγοι για τους οποίους δεν το έκαναν ήταν είτε γιατί δεν πίστευαν ότι δικαιούνταν αποζημίωση (31%), είτε γιατί δεν γνώριζαν τα δικαιώματά τους (26%), είτε γιατί δεν ήξεραν πώς θα μπορούσαν να υποβάλουν τις αξιώσεις τους (24%).
 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ