Νέα σειρά «για μη ειδικούς» από τις εκδόσεις Κριτική

Νέα σειρά «για μη ειδικούς» από τις εκδόσεις Κριτική

3' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με τον τίτλο Καθημερινό μάρκετινγκ – 52 ιστορίες εξυπηρέτησης πελατών, που μόλις κυκλοφόρησε, εμπλουτίζεται η ολοκαίνουργια σειρά «Για μη ειδικούς» των εκδόσεων Κριτική.

Στόχος της νέας σειράς είναι να προσφέρει στους «μη ειδικούς» αναγνώστες όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για τρέχοντα θέματα, χωρίς εξαντλητικές λεπτομέρειες.

Οι μέχρι τώρα θεματικές καλύπτουν ήδη ένα ευρύ φάσμα ενδιαφέροντος (οικονομικά, επικαιρότητα, διαδίκτυο, εξυπηρέτηση πελατών) και φιλοδοξούν, στο άμεσο μέλλον, να καλύψουν ακόμα μεγαλύτερο.

Οι συγγραφείς των βιβλίων είναι όλοι αναγνωρισμένοι στον χώρο τους, με διακρίσεις, επιτυχίες και ζήλο για το αντικείμενό τους.

Αναλυτικά τα βιβλία της σειράς «για μη ειδικούς», κατά σειρά έκδοσης:

Περικλής Γκόγκας

Οικονομικά για μη ειδικούς – Απλά, κατανοητά, πρακτικά

Στο παρόν βιβλίο, η οικονομική επιστήμη παρουσιάζεται και εξηγείται απλά και συνοπτικά, με πολλά παραδείγματα από τη βιωματική εμπειρία. Αποτελεί έτσι έναν οδηγό για την ερμηνεία και κατανόηση των οικονομικών γεγονότων, όρων και εννοιών που μας απασχολούν καθημερινά, πολύ χρήσιμο τόσο στον μη ειδικό στα οικονομικά όσο και σε αυτόν που έχει διδαχθεί στο παρελθόν οικονομικά. Στόχος του συγγραφέα είναι να εξηγήσει συνοπτικά και με απλά λόγια τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί συνολικά η σύγχρονη οικονομία. Αυτό επιτυγχάνεται με την παράθεση σύντομων και αυτοτελών κεφαλαίων που παρουσιάζουν με απλούς, κατανοητούς όρους, αλλά ταυτόχρονα με ακρίβεια, την ορολογία και τους σχετικούς ορισμούς, τις εξελίξεις και τη δομή της οικονομίας.


Περικλής Γκόγκας

Σύγχρονοι ελληνικοί μύθοι

Την ίδια εκλαϊκευτική, αλλά πλήρως επιστημονικά τεκμηριωμένη, μέθοδο ακολουθεί ο συγγραφέας και στο παρόν βιβλίο. Από τη σκοπιά ενός νέου ανθρώπου και δραστήριου επιστήμονα με καθημερινή ακαδημαϊκή τριβή, πρόθεσή του είναι να διορθώσει παραναγνώσεις της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας, οι οποίες εδώ και χρόνια έχουν λανθασμένα παγιωθεί ως αναμφισβήτητες. Το ότι «η Ελλάδα δεν παράγει τίποτα», ότι «είναι μια αγροτική χώρα» ή ότι «ο Έλληνας είναι τεμπέλης» και τα «πανεπιστήμια κακά» είναι μερικοί μόνο από τους «μύθους» που επιχειρεί να διαλύσει ο συγγραφέας. Απώτερος στόχος και αυτού του βιβλίου είναι να αποκτήσουν οι αναγνώστες τα εφόδια, με την παράθεση παραδειγμάτων, πινάκων και στατιστικών, ώστε να διαμορφώσουν μόνοι τους την απαραίτητη κριτική ικανότητα για τη συγκρότηση των δικών τους «μύθων».


Μανώλης Ανδριωτάκης

Ο αλγόριθμος της Σοφίας – Για χρήστες εξυπνότερους από τις συσκευές τους

Το διαδίκτυο σήμερα μας παρέχει μια εκπληκτική ευκαιρία να εκφραστούμε, να ερευνήσουμε, να επικοινωνήσουμε, να διασκεδάσουμε, να ενημερωθούμε, να βρούμε φίλους και συντρόφους, να μορφωθούμε, να πολιτικοποιηθούμε και να συμμετάσχουμε σε διαλόγους. Κι όλα αυτά τα κάνει μέσω αλγορίθμων που γράφονται από προγραμματιστές οι οποίοι εργάζονται για μια χούφτα εταιρειών της Σίλικον Βάλεϊ. Υπάρχει τρόπος να αποκομίσουμε σοβαρά οφέλη από τα νέα μέσα χωρίς να διακινδυνεύσουμε την ύπαρξή μας; Μπορούμε να γράψουμε τον δικό μας «αλγόριθμο»; Το βιβλίο επιχειρεί μέσα από έναν ζωντανό διάλογο να αναδείξει τις σημαντικότερες προκλήσεις που θέτει σήμερα το διαδίκτυο και τα social media στους χρήστες και να συνθέσει έναν πρωτότυπο «αλγόριθμο», με αποφάσεις που μπορεί καθένας να πάρει ώστε να πλοηγηθεί έξυπνα μέσα στον αχανή online ωκεανό.


Γιώργος Πανηγυράκης, Οδυσσέας Κόλλιας

Καθημερινό μάρκετινγκ – 52 ιστορίες εξυπηρέτησης πελατών

Οι 52 ιστορίες του βιβλίου, που κινούνται ανάμεσα στο πραγματικό και το φανταστικό, εμπνέουν και κατευθύνουν στην εξυπηρέτηση πελατών κάθε ενδιαφερόμενο: τον ιδιοκτήτη μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, τον εργαζόμενο, τον ελεύθερο επαγγελματία, τον σπουδαστή τουριστικών επαγγελμάτων. Με αφηγήσεις της διπλανής πόρτας, η εκάστοτε εξιστόρηση είναι η αφορμή για δημιουργία νέων και πρακτικών ιδεών με στόχο την καλύτερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Αντικείμενο κάθε ιστορίας δεν είναι η περιγραφή ενός κλάδου ή ενός επαγγέλματος, αλλά η καλλιέργεια της σωστής αντίληψης στις καθημερινές συναλλαγές μας. Οι ερωτήσεις στην αρχή κάθε ιστορίας και η αναφορά στις αρχές του marketing στο τέλος της, καθιστούν το παρόν βιβλίο μια διαφορετική, πρωτότυπη και διασκεδαστική εισαγωγή στην εξυπηρέτηση πελατών.

www.kritiki.gr

[email protected]

https://www.facebook.com/kritiki.gr/

Κεντρική διάθεση: 210 8211470

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή