Μετά την ηχηρή αποχώρηση του Ομίλου Swatch πριν από λίγους μήνες (δείτε το σχετικό θέμα εδώ), η παγκόσμια έκθεση ωρολογοποιίας της Βασιλείας χάνει ακόμη έναν σημαντικό εταίρο. Ύστερα από 62 χρόνια συνεχούς παρουσίας της, η Corum ανακοίνωσε ότι το 2019 αποσύρεται από την Baselworld. Πρόκειται για ένα ακόμη πλήγμα στον αιωνόβιο θεσμό, ο οποίος έχει ήδη χάσει σημαντικό κομμάτι των εκθετών του τα τελευταία χρόνια. Μόνο την περσινή χρονιά συμμετείχαν 600 εκθέτες λιγότεροι. Πολλές μάρκες δήλωσαν ότι απέχουν από τις μελλοντικές διοργανώσεις επειδή νιώθουν ότι η έκθεση της Βασιλείας δεν τους προσφέρει πλέον το είδος της προβολής και της επαφής με το κοινό, κυρίως λόγω των δραστικών αλλαγών στο περιβάλλον των media και του λιανικού εμπορίου διεθνώς.

«Εργαζόμαστε σκληρά, με θετικά αποτελέσματα, για να επαναφέρουμε την Corum στον δρόμο της χρυσής της εποχής, όταν η Cοrum κατείχε την πρώτη θέση στην είσοδο της Baselworld», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, Jérôme Biard, σε επίσημο ανακοινωθέν.

«Σήμερα, ο κύριος στόχος μας είναι να εστιάσουμε στους πραγματικούς «πρεσβευτές» της μάρκας: τους retailers, τους τελικούς καταναλωτές και τους δημοσιογράφους. Γι’ αυτό το λόγο πρέπει να αλλάξουμε προσέγγιση και να επενδύσουμε τον προϋπολογισμό μας με άλλους τρόπους». Αυτό ακριβώς είναι το σχέδιο της Corum: να διοργανώνει πιο «κλειστές» και στοχευμένες παρουσιάσεις των ρολογιών της, ενισχύοντας τους δεσμούς της με τους πελάτες και τους connoisseurs.

CORUM Bubble "Nelson de la Nuez" (2018)

CORUM Golden Bridge Rectangle "Joachim Horsley" (2018)

Αντίστοιχες εξηγήσεις έδωσαν και οι οίκοι Richard Mille και Audemars Piguet, όταν ανακοίνωσαν την αποχώρησή τους από το Σαλόνι Υψηλής Ωρολογοποιίας της Γενεύης, το 2020. Από τον Richard Mille δήλωσαν ότι θα προσεγγίζουν στο εξής τους πελάτες τους μέσω του δικού τους παγκόσμιου δικτύου αποκλειστικών μπουτίκ, μειώνοντας την παρουσία τους σε καταστήματα που φιλοξενούν πολλές μάρκες ωρολογοποιίας. Η Audemars Piguet επικαλέστηκε τις αλλαγές στον κόσμο της ωρολογοποιίας και την ανάγκη δημιουργίας μίας στενότερης σχέσης με τους πελάτες της. Δείτε το σχετικό θέμα εδώ.

Περισσότερα για την Baselworld εδώ και για την Corum εδώ

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ