Οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων στην Κίνα ζητούν μείωση φορολογίας

Οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων στην Κίνα ζητούν μείωση φορολογίας

1' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μείωση των φόρων κατά το ήμισυ διεκδικούν οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων στην Κίνα από το Πεκίνο, για την ενίσχυση των πωλήσεων στην αγορά, καθώς έγινε γνωστό ότι υποχώρησαν για τρίτο συνεχόμενο μήνα, αποκάλυψε χθες το Reuters. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα υποχώρησαν τον Σεπτέμβριο στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων δεκαετιών, λόγω επιβράδυνσης στην ανάπτυξη της χώρας και του εμπορικού πολέμου Κίνας – ΗΠΑ.

Φοβούμενοι τη συρρίκνωση της αγοράς έως τα τέλη του 2018, οι αντιπρόσωποι αυτοκινήτων στην Κίνα (CADA) κατέθεσαν αίτηση στο υπουργείο Οικονομικών και Εμπορίου για μείωση του φόρου επί των πωλήσεων κατά 50% από 10% που είναι σήμερα. Προτάσεις της CADA έχουν γίνει πράξη στο παρελθόν και έχουν συμβάλει στη διαμόρφωση της κυβερνητικής πολιτικής για τον κλάδο της αυτοκιμνητοβιομηχανίας. Την τελευταία φορά, για παράδειγμα, που μειώθηκε ο φόρος επί των πωλήσεων στα αυτοκίνητα ήταν πριν από τρία χρόνια. Αμέσως μετά, σημειώθηκε αύξηση της ζήτησης και άρα του τζίρου των αντιπροσωπειών. Η Κίνα, η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, είναι περιζήτητη αγορά για τις ισχυρές αυτοκινητοβιομηχανίες, από την General Motors μέχρι την Toyota.

Τις ανησυχίες των αντιπροσωπειών αυτοκινήτων μοιράζονται υψηλοί αξιωματούχοι του υπουργείου Εμπορίου των ΗΠΑ. Το πρακτορείο Reuters αποκάλυψε ότι η κυβέρνηση συζήτησε αυτήν την εβδομάδα με παράγοντες της αγοράς προκειμένου να βρεθεί λύση στην πτώση των νέων ταξινομήσεων. «Η αγορά έχει εξασθενήσει κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους. Οι αντιπρόσωποι δίνουν μάχη για να διατηρήσουν τον τζίρο τους στα ίδια επίπεδα με τα προηγούμενα χρόνια», σχολιάζει ανωνύμως στέλεχος της CADA. «Ζητήσαμε μείωση του φόρου κατά 50%, αλλά μας αρκεί και ένα χαμηλότερο ποσοστό», προσθέτει.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν διοχετεύσει δισεκατομμύρια στην κινεζική αγορά την τελευταία εικοσαετία. Αλλά ο εμπορικός πόλεμος που έχει κηρύξει η Ουάσιγκτον εναντίον του Πεκίνου από τις αρχές του έτους ανάγκασε τις BMW και Daimler να προειδοποιήσουν για χαμηλότερη κερδοφορία. Εξαιτίας της απουσίας καταναλωτικού ενδιαφέροντος, η Jaguar Land Rover αποφάσισε να κλείσει προσωρινά ένα εργοστάσιο στην Κίνα.

Τον Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα υποχώρησαν κατά 12%, στα 2,06 εκατομμύρια, σύμφωνα με την Ενωση Αυτοκινητοβιομηχανιών της χώρας. Ορισμένοι παράγοντες του κλάδου μιλούν για τη μεγαλύτερη πτώση που έχει καταγραφεί ποτέ. Η General Motors είχε ανακοινώσει υποχώρηση των πωλήσεων κατά 15% το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή