ΚΟΣΜΟΣ

Το ΝΒΑ το πιο ισχυρό αθλητικό εμπορικό σήμα στον κόσμο

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Το NBA είναι το πιο ισχυρό εμπορικό σήμα στον κόσμο του αθλητισμού σύμφωνα με την κατάταξη των αθλητικών εμπορικών σημάτων, που καταρτίζεται με βάση την «POWA Index», έναν δείκτη που εξετάζει δεδομένα, την σχέση με τα ΜΜΕ, ψηφιακές πλατφόρμες και τις αλληλεπιδράσεις με τους φιλάθλους.

Το αμερικανικό πρωτάθλημα μπάσκετ καταλαμβάνει την πρώτη θέση, με δείκτη ίσο με 97.264. Παρόλο που το ΝΒΑ βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, κανένας από τους συλλόγους που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα δεν βρίσκεται στον κατάλογο των 20 πιο ισχυρών σημάτων.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Ρεάλ Μαδρίτης (85.768) και στην τρίτη η Μπαρτσελόνα (84.369). Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρωταθλήτρια Ευρώπης υποχώρησε στη δεύτερη θέση μετά την πώληση του Κριστιάνο Ρονάλντο, του πιο διάσημου ανθρώπου στον κόσμο, με 340 εκατομμύρια ακολούθους στα social media. 

Ωστόσο, οι ΗΠΑ έχουν να  παρουσιάσουν και άλλα επαγγελματικά πρωταθλήματα, όπως το National Football League (NFL-4ο), Major League Baseball (MLB-11ο) και μόλις μία ομάδα, τους Νιου Ιγκλαντς Πάτριοτς (20οι) από το NFL.

Κοιτάζοντας το ποδόσφαιρο, είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι έως και 14 από τα 20 σήματα στην κατάταξη, ανήκουν σε αυτό το άθλημα. Εκτός από Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα που αναφέρθηκαν ήδη, υπάρχουν ακόμη η ισπανική Laliga (8η θέση), το UEFA Champions League (7η)  και το Μουντιάλ 2018 (15ο).

Όσον αφορά στους ποδοσφαιρικούς συλλόγους, η Premier League (5η) κυριαρχεί, με την παρουσία των Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (6η), Αρσεναλ (9η), Λίβερπουλ (10η), Τσέλσι (13η)  και της Μάντσεστερ Σίτι (19η). Μία ομάδα έχουν η Ιταλία (Γιουβέντους-12η), η Γαλλία (Παρί ΣΖ-14η) και η Γερμανία (Μπάγερν-18η).

Η Φόρμουλα 1 (16η) και η Indian Premier League (κρίκετ-17η), συμπληρώνουν την πρώτη εικοσάδα με τα πιο ισχυρά εμπορικά σήματα στον κόσμο.
 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ