ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η «Παπουτσάνης» μπαίνει στην αγορά των σαμπουάν

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Στην κατηγορία του σαμπουάν και εν γένει των προϊόντων περιποίησης μαλλιών εισέρχεται η «Παπουτσάνης», βάζοντας ακόμη ένα μεγάλο στοίχημα σε αυτόν τον μακρύ, αλλά επιτυχημένο μέχρι στιγμής δρόμο της ανάκαμψής της. Την ίδια ώρα η εταιρεία διευρύνει τις συνεργασίες της σε Ελλάδα και εξωτερικό, συνεργασίες οι οποίες δεν αποκλείεται να περιλαμβάνουν εκ νέου την Johnson & Johnson, αλλά και κοινοπρακτικά σχήματα με στόχο τις αγορές της Πολωνίας και της Ρωσίας. Για το 2018 η διοίκηση της εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά 20%, ενώ ανάλογους ρυθμούς ανάπτυξης εκτιμά και για το 2019.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η διοίκηση της «Παπουτσάνης» στο πλαίσιο του συνεδρίου 1o ATHEX Small Cap, το οποίο ολοκληρώνεται σήμερα στο Χρηματιστήριο Αθηνών, μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχει τοποθετηθεί στα σούπερ μάρκετ η νέα κατηγορία προϊόντων της εταιρείας. Μάλιστα, θα φέρει νέα ονομασία –και όχι κάποια από τις υφιστάμενες με τις οποίες δραστηριοποιείται ήδη η εταιρεία– και συγκεκριμένα αυτή θα είναι «Hair Chic». «Αν και πρόκειται για πολύ δύσκολη κατηγορία, καθώς εκεί δραστηριοποιούνται εδώ και πολλά χρόνια με γνωστές μάρκες οι πολυεθνικές εταιρείες, έχουμε στόχο μέσα στην επόμενη πενταετία να συγκαταλεγόμαστε στους πρώτους της αγοράς», ανέφερε χθες ο κ. Παναγιώτης Κατσόγιαννης, γενικός επιχειρησιακός διευθυντής της «Παπουτσάνης», προσθέτοντας ότι η εταιρεία αντιμετωπίζει στρατηγικά την κατηγορία αυτή ως «σειρά περιποίησης μαλλιών». Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, έχει προγραμματιστεί για το επόμενο διάστημα ευρεία διαφημιστική εκστρατεία, κυρίως στην τηλεόραση. «Επενδύουμε στα επώνυμα προϊόντα στην Ελλάδα, παρά το γεγονός ότι το περιθώριο κέρδους στην κατηγορία είναι χαμηλότερο από τον μέσο όρο της εταιρείας», επεσήμανε ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της «Παπουτσάνης», αποδίδοντας την εξέλιξη αυτή στις παροχές προς τα σούπερ μάρκετ και στις εκτεταμένες προωθητικές ενέργειες.

Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων εκτός Ελλάδος, η διοίκηση της εταιρείας εμφανίστηκε ιδιαιτέρως ικανοποιημένη από τη συνεργασία της –που ξεκίνησε εδώ και μόλις τέσσερις μήνες– με την αμερικανική εταιρεία διανομής Windmill σε ό,τι αφορά την τοποθέτηση των προϊόντων Olivia σε ανεξάρτητα φαρμακεία στις ΗΠΑ, με στόχο τα επόμενα χρόνια τα προϊόντα να βρουν θέση και στα ράφια αλυσίδων φαρμακείων. Πάντως, η διοίκηση της «Παπουτσάνης» δεν έκρυψε τις βλέψεις της για δραστηριοποίηση σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στις ΗΠΑ, θεωρώντας ότι υπάρχουν εκεί μεγάλες ευκαιρίες. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα επώνυμα προϊόντα παρουσιάζει και η αγορά της Ρωσίας. Η «Παπουτσάνης» βρίσκεται σε συζητήσεις για τη δημιουργία κοινοπραξίας με αντικείμενο τη διευκόλυνση των εξαγωγών στην Πολωνία και κυρίως στη Ρωσία.

Μεγάλες ευκαιρίες, ωστόσο, διαβλέπει η εταιρεία για την παρασκευή προϊόντων για λογαριασμό τρίτων (τόσο μπάρες σαπουνιού όσο και σαπωνόμαζα) μετά την κατάθεση αίτησης για πτώχευση του μεγαλύτερου παραγωγού σαπουνιών στην Ευρώπη. Ιδιαίτερη ώθηση αναμένεται να δώσει στην εταιρεία η σύναψη εκ νέου συνεργασίας με την Johnson & Johnson -καθώς γίνονται κάποιες συζητήσεις- η οποία είχε διακοπεί το 2014 με την πολυεθνική να βρίσκει συνεργάτη στην Τουρκία, και κόστισε στην «Παπουτσάνης» περίπου 4 εκατ. ευρώ.

Η διοίκηση της «Παπουτσάνης» δεν αποκλείει, εξάλλου, σε επόμενη φάση και τη δραστηριοποίηση στις βιομηχανικές σαπωνόμαζες, καθώς αποτελούν μια επίσης μεγάλη αγορά.

Ο σχεδιασμός της εταιρείας προβλέπει ακόμη την επέκταση των συνεργασιών στον ξενοδοχειακό κλάδο με την έμφαση να δίνεται στα ξενοδοχεία-μπουτίκ.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ