ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επενδύσεις σε καινοτόμα καταστήματα από την «Κωτσόβολος»

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

Με το πρόγραμμα ανακαινίσεων της «Κωτσόβολος», στα φυσικά καταστήματα θα προσφέρονται πολλές νέες λύσεις και διαδραστική εμπειρία στον επισκέπτη. Πρώτος σταθμός στο πρόγραμμα αυτό είναι το κατάστημα της αλυσίδας στο εμπορικό κέντρο «The Mall Athens».

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Πρόγραμμα ανακαινίσεων με στόχο την επιστροφή των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα, προσφέροντας πολλές νέες λύσεις και διαδραστική εμπειρία στον επισκέπτη, υλοποιεί η «Κωτσόβολος» στο δίκτυό της. Πρώτος σταθμός στο πρόγραμμα αυτό είναι το κατάστημα της αλυσίδας στο εμπορικό κέντρο «The Mall Athens», το οποίο θα αποτελέσει τη βάση για τις ανακαινίσεις στο μεγαλύτερο μέρος του δικτύου, ενώ σε ένα μήνα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η ανακαίνιση στο κατάστημα που βρίσκεται στο εμπορικό πάρκο του Αεροδρομίου των Σπάτων.

«Ο ανταγωνισμός από τις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου είναι σημαντικός. Πρέπει να φτιάξουμε καταστήματα στα οποία ο καταναλωτής θα έχει μια διαδραστική εμπειρία με τα προϊόντα. Με αυτόν τον τρόπο θα έχει λόγο να επισκεφθεί τα φυσικά καταστήματα, ακόμη και όταν προηγουμένως έχει περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα», επεσήμανε χθες ο κ. Γιάννης Βασιλάκος, διευθύνων σύμβουλος και αντιπρόεδρος της «Κωτσόβολος», κατά την παρουσίαση του ανακαινισμένου καταστήματος στο «The Mall Athens». «Πρόκειται για στρατηγική επιλογή, η οποία υπερβαίνει τη λογική μιας απλής ανακαίνισης. Μας ισχυροποιεί για το μέλλον και μας θωρακίζει έναντι του ανταγωνισμού», πρόσθεσε. Αλλωστε, οι αγορές στο φυσικό κατάστημα αποφέρουν συχνά μεγαλύτερο τζίρο, καθώς ο πελάτης συνήθως επιλέγει προϊόντα υψηλότερης μέσης τιμής, ενώ πολύ πιο εύκολα θα προβεί και στην αγορά συμπληρωματικών ειδών, αυξάνοντας την αξία του συνολικού «καλαθιού».

Οι ανακαινίσεις αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του επενδυτικού προγράμματος της «Κωτσόβολος», το οποίο ετησίως κυμαίνεται στα 8 με 10 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία, ενώ επενδύσεις θα γίνουν και στα ηλεκτρονικά συστήματα της εταιρείας. Μέχρι τον Απρίλιο του 2019 αναμένεται να έχει γίνει και η μεταστέγαση 3-4 καταστημάτων της εταιρείας (δύο εκ των οποίων στην Αθήνα), σε κτίρια που βρίσκονται σε πιο κεντρικά σημεία του αστικού ιστού.

Στόχος της «Κωτσόβολος» είναι η μεταστέγαση συνολικά 8-9 καταστημάτων υπό την προϋπόθεση, βεβαίως, να βρεθούν τα ακίνητα που πληρούν τις προδιαγραφές και τον σχεδιασμό της εταιρείας.

Στα νέα στοιχεία του ανακαινισμένου καταστήματος στο «The Mall Athens» συγκαταλέγονται το πρώτο Apple shop-in-shop στην Ελλάδα, ειδικό διαδραστικό τμήμα για ακουστικά και συσκευές bluetooth, όπου ο καταναλωτής μπορεί να δοκιμάσει τις συσκευές σε συνθήκες εξωτερικού χώρου, ειδικό τμήμα για τις ηλεκτρικές σκούπες στο οποίο ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να δει πώς σκουπίζει η συσκευή, αλλά και να ακούσει τον θόρυβο που κάνει, καθώς και να δει ηλεκτρικές συσκευές χωρίς καλώδια, με ενσωματωμένη μπαταρία λιθίου και πολλά άλλα.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ