Ο οίκος υψηλής ωρολογοποιίας IWC Schaffhausen υποστήριξε και φέτος τη διοργάνωση «Taste The Fashion - Τhe 6th Sense», μια ολοκληρωμένη αισθητική εμπειρία με καλό σκοπό: τη στήριξη του έργου της Νεολαίας του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ», “ELPIDA YOUTH”. Η εκδήλωση, που γιορτάζει φέτος τον έκτο χρόνο προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο, πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο στο Hilton Αθηνών. Τρεις καταξιωμένοι Έλληνες σεφ και τρεις σπουδαίοι Έλληνες σχεδιαστές ένωσαν τις δυνάμεις τους, χαρίζοντας στους προσκεκλημένους ένα απολαυστικό ταξίδι των αισθήσεων με ιδιαίτερες γαστριμαργικές προτάσεις, δημιουργίες υψηλής ραπτικής αλλά και δημιουργίες υψηλής ωρολογοποιίας.

Η Έλενα Δεδούση, IWC Marketing Manager Greece & Cyprus, η Έβελυν Καζαντζόγλου και ο Χάρης Ντάβλας

Σε ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο η IWC πρόσφερε μία βιωματική περιήγηση στον κόσμο της υψηλής ωρολογοποιίας, δίνοντας την ευκαιρία στους καλεσμένους να δουν και να αγγίξουν τα ρολόγια της, ακόμη και να ακούσουν τον ήχο των μηχανικών μηχανισμών τους.

Η δημοσιογράφος Ελιάνα Χρυσικοπούλου απολαμβάνει τo γοητευτικό τικ-τακ ενός IWC Portugieser

Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μία διαδραστική ταινία με πρωταγωνιστή τον Bradley Cooper, να περιεργαστούν ένα Portugieser Minute Repeater με πολύπλοκο μηχανισμό 250 κομματιών, να εκτιμήσουν την φίνα υφή των δερμάτινων λουριών του οίκου Santoni, αλλά και να συμμετάσχουν σε ένα ταχύρρυθμο μάθημα ωρολογοποιίας, πάνω σε έναν αυθεντικό πάγκο ωρολογοποιού!

Ο παραολυμπιονίκης Αντώνης Τσαπατάκης με τον Θοδωρή Μουστάκα, IWC Brand Manager Greece & Cyprus

Περισσότερες πληροφορίες για την IWC εδώ.
Αποκλειστικός αντιπρόσωπος: Richemont Hellas (τηλ.: 210-6471310)
 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ