ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Με ηλεκτρονικό κατάστημα, ανακαινίσεις, ίδρυση νέων καταστημάτων, αλλά και επαναλανσάρισμα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας «απαντά» η Metro ΑΕΒΕ στον ολοένα και εντεινόμενο ανταγωνισμό στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Η εταιρεία, η οποία μετά την απόκτηση του δικτύου της «Βερόπουλος» τον Φεβρουάριο του 2016 γιγαντώθηκε και συγκαταλέγεται πλέον στην πρώτη πεντάδα του κλάδου έχοντας επενδύσει 176,7 εκατ. ευρώ την περίοδο 2015-2018, θα συνεχίσει με επενδύσεις 40-50 εκατ. ευρώ ετησίως και τα επόμενα χρόνια, χωρίς, βεβαίως, να αποκλείει νέες εξαγορές σε έναν κλάδο με εξαιρετικά μεγάλη κινητικότητα τα τελευταία χρόνια.

Ακολουθώντας, λοιπόν, την τάση της εποχής στις καταναλωτικές συνήθειες, που δεν είναι άλλη από την παροχή της πολυκαναλικής εμπειρίας –δηλαδή ύπαρξη φυσικού αλλά και ηλεκτρονικού καταστήματος– η Metro AEBE εισήλθε πλέον και στην κατηγορία του ηλεκτρονικού εμπορίου. Από τις 17 Οκτωβρίου βρίσκεται «στον αέρα» του Διαδικτύου το ηλεκτρονικό κατάστημά της (στη διεύθυνση eshop.mymarket.gr), το οποίο δημιούργησε σε συνεργασία με τη welovesupermarket.gr των αδερφών Ζήβα, οι οποίοι διαθέτουν την εταιρεία Net Spirit και δραστηριοποιούνται στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου από το 2013. Πλέον η Metro ΑΕΒΕ έχει πλειοψηφικό πακέτο μετοχών στη Net Spirit, ενώ το σήμα welovesupermarket παύει να υφίσταται ως αυτόνομο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα οι καταναλωτές θα μπορούν να παραγγέλνουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα πάνω από 10.000 προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και νωπών προϊόντων (φρούτα, λαχανικά, τυροκομικά, αλλαντικά, ψάρια, κρέατα), με τη δυνατότητα μάλιστα αυτά να είναι επί ζυγίω και όχι τυποποιημένα (για π.χ. κομμένος κιμάς, χύμα τριμμένο τυρί ή σε φέτες). Στις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας οι καταναλωτές θα μπορούν για την ώρα να παραγγέλνουν προϊόντα μόνο ξηρού φορτίου (7.000 προϊόντα και 1.000 ιδιωτικής ετικέτας). Προβλέπεται ελάχιστη παραγγελία αξίας 25 ευρώ, ενώ για παραγγελίες αξίας 59 ευρώ και άνω ο καταναλωτής δεν επιβαρύνεται με μεταφορικό κόστος. Η επένδυση στην κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος ήταν ύψους 1 εκατ. ευρώ, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Metro Αρ. Παντελιάδης δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος και για τους πελάτες χονδρικής, δεδομένου ότι ο όμιλος έχει σημαντική δραστηριότητα στην κατηγορία cash & carry.

Επίσης, η εταιρεία προχωράει στο επαναλανσάρισμα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, διατηρώντας τις επωνυμίες Alta και Pappy μόνο για τα καταστήματα Metro Cash & Carry και εισάγοντας για τα καταστήματα λιανικής My Market τα σήματα My kouzina, My gusto, My fresco, My home, My soft και Feel good (καλλυντικά).

Αναζητώντας, εξάλλου, κερδοφόρο μοντέλο καταστήματος ευκολίας ή γειτονιάς (convenience store), η εταιρεία λειτουργεί εδώ και λίγο καιρό πιλοτικά ένα τέτοιο κατάστημα στην περιοχή των Ιλισίων, ενώ ετοιμάζεται ένα ακόμη στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για καταστήματα έως 300 τ.μ., τα οποία είναι αυτόματης εξυπηρέτησης (self service) πλην των προϊόντων μαναβικής.

Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου, εξάλλου, θα ολοκληρωθούν οι ανακαινίσεις στο δίκτυο της «Βερόπουλος», ενώ ο επενδυτικός σχεδιασμός της εταιρείας περιλαμβάνει την επέκταση του αποθηκευτικού χώρου των κέντρων διανομής της κατά 40.000 τ.μ. έως το τέλος του 2020 από 83.000 τ.μ. που είναι σήμερα.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ