LIFESTYLE

Αυτά τα 5 φρούτα είναι θησαυρός, ειδικά τώρα που είναι ''εποχής''

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Κατά κοινή ομολογία, τα φρούτα συχνά απέχουν πολύ από το να φιγουράρουν στο στις ψηλότερες θέσεις των αγαπημένων τροφών μας. Παρόλα αυτά είναι πολύτιμα για τον οργανισμό μας και ειδικά όταν είναι της εποχής. Παρακάτω θα βρείτε πέντε δημοφιλή και πλούσια φρούτα που μπορείτε να αναζητήσετε αυτό το μήνα στο μανάβικο της γειτονιάς σας:

1. Ακτινίδιο

Το ακτινίδιο είναι γεμάτο θρεπτικά συστατικά,όπως βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά, και κορυφή στις φυτικές ίνες. Προσθέτοντας απλά το ακτινίδιο στη διατροφή σας, μπορείτε να βελτιώσετε τη λειτουργία του πεπτικού σας συστήματος και να αποτρέψετε τη δυσκοιλιότητα. Επίσης, αποτελεί μια καλή πηγή, καλίου και φυλλικού.

2. Λωτός

Ο λωτός είναι μια εξαιρετική πηγή β-καροτίνης, βιταμίνης C και καλίου. Πράσινος είναι πλούσιος σε τανίνες που του δίνουν μια ισχυρή στυπτικό γεύση, έτσι ώστε να τρώγεται μόνο όταν ωριμάσει πλήρως. Όταν ωριμάσει ο καρπός είναι πολύ γλυκός και περιέχει μεγάλη ποσότητα σακχάρων σε γλυκόζη και πρωτεΐνη. Φτάνοντας στην πλήρη ωρίμανσή του γίνεται ένας καρπός που αποδίδει μεγάλα ποσοστά ενέργειας!

3. Μανταρίνι

Το μανταρίνι είναι πλούσιο σε καροτινοειδή, κάλιο και βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Επίσης, ο φλοιός του μανταρινιού έχει θεραπευτικές ιδιότητες, διευκολύνει την πέψη και κάνει καλό στην κοιλιά. Πλούσιο σε φυτικές ίνες αλλά και βιταμίνες (Α και C), που θωρακίζουν τον οργανισμό απέναντι σε ιώσεις και λοιμώξεις, το μανταρίνι είναι επίσης πολύτιμη πηγή υδατανθράκων, σίδηρου, καροτίνης και φωσφόρου.

4. Κυδώνι

Πρόκειται για ένα φρούτο το οποίο είναι γεμάτο βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και σε κάλιο ενώ περιέχει A καθώς και βιταμίνες του συμπλέγματος B. Το φρούτο αυτό περιέχει και πολύ τανίνη η οποία έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. To κυδώνι έχει επίσης μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, καθώς ένα μέτρια φρούτο σας δίνει περίπου το 1/3 της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης της βιταμίνης.

5. Ρόδι

Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, Β, Ε και πληθώρα μεταλλικών στοιχείων (ασβέστιο, σίδηρος, μαγνήσιο, φώσφορος, κάλιο, ψευδάργυρος, σελήνιο), σε υδατάνθρακες και σε φυτικές ίνες. Περιέχει επίσης, 15 αμινοξέα και πολλά ιχνοστοιχεία. Ένα ρόδι καλύπτει σχεδόν το 1/2 των ημερήσιων αναγκών σας σε βιταμίνη C, ενώ παράλληλα είναι πολύ πλούσιο σε βιταμίνη Κ, σε φυλλικό οξύ και σε Κάλιο.  

 

Περισσότερα tips διατροφής στο mustonline.gr.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ