Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ

Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αναγνωρίζοντας το συνεχώς αυξανόμενο ρόλο της Εξυπηρέτησης πελατών για μία επιχείρηση, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνει φέτος για 9η χρονιά τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) προκειμένου να επιβραβεύσει τις καλύτερες πρακτικές και καλεί όλες τις εταιρείες στην Ελλάδα να υποβάλουν συμμετοχή έως τις 21 Νοεμβρίου στην ιστοσελίδα www.csawards.gr και να αναδειχθούν Superheroes της Εξυπηρέτησης.

Με τη συμμετοχή τους στο θεσμό των βραβείων, οι εταιρείες έχουν πολλαπλά οφέλη για την εικόνα τους: Αφενός η διάκρισή τους μπορεί να ενισχύσει την εξωστρέφειά τους και να αποτελέσει ευκαιρία θετικής εταιρικής δημοσιότητας αλλά και αναγνώρισης των προσπαθειών τους μπροστά σε κορυφαίες εταιρείες του κλάδου. Επίσης, τους δίνεται η δυνατότητα να επικοινωνήσουν και να αναδείξουν την πελατοκεντρική τους κουλτούρα στο δίκτυο συνεργατών και πελατών, αναδεικνύοντας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

O διεθνώς αναγνωρισμένος πλέον θεσμός των CS AWARDS, που πλέον είναι σε διαδικασία πιστοποίησης κατά ISO 9001, επιστρέφει στις 13 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής προκειμένου να δώσει το βήμα σε εταιρείες και οργανισμούς να αναδείξουν καινοτόμες πρακτικές στον τομέα Εξυπηρέτησης του πελάτη. Απώτερος στόχος των βραβείων είναι η διάχυση εξειδικευμένης γνώσης και η επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο. 

Καθώς η ποιοτική εξυπηρέτηση αποτελεί πλέον παράγοντα – κλειδί για την ανταγωνιστικότητα μίας επιχείρησης, το ΕΙΕΠ, εκτός από τα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, διοργανώνει και μία πληθώρα άλλων δραστηριοτήτων με στόχο την εμπέδωση, ανάπτυξη και προώθηση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη, πολίτη, καταναλωτή, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, καθώς και την ανάπτυξη της κουλτούρας εξυπηρέτησης πελατών στην Ελλάδα.  Οι δραστηριότητες του Ινστιτούτου διοργανώνονται προκειμένου τα μέλη να αποκτήσουν πρόσβαση σε εξειδικευμένη γνώση, να ενδυναμώσουν την εταιρική τους κουλτούρα και να δικτυωθούν με μέλη του κλάδου. Εκπαιδευτικά workshops με best practices, Συνέδρια, CEO Breakfast Meetings και η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μερικές μόνο από τις δράσεις του ΕΙΕΠ.

Μέσα από όλες τις παραπάνω δράσεις, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών θέλει να παρέχει μία ολοκληρωμένη υποστήριξη σε στελέχη και εταιρείες που έρχονται σε επαφή με τον πελάτη και να διαχύσει τις καλύτερες πρακτικές εξυπηρέτησης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή