ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην αγορά των σαμπουάν εισέρχεται η εταιρεία «Παπουτσάνης»

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΗ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Επισημοποίησε την είσοδό της στην κατηγορία των σαμπουάν η «Παπουτσάνης», αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό ότι η εταιρεία βρίσκεται σε τροχιά πλήρους ανάπτυξης. Ειδικότερα, στις αρχές Νοεμβρίου ξεκίνησε η διάθεση των προϊόντων σαμπουάν υπό την επωνυμία Hairchic σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αλλά και σε σημεία λιανικής σε όλη την Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να τα προμηθευτούν άμεσα. Η νέα σειρά hairchic εντάσσεται στη στρατηγική της εταιρείας «Παπουτσάνης» για την ενίσχυση των επώνυμων προϊόντων της, κατηγορία που αντιπροσωπεύει περίπου το 23% του κύκλου εργασιών της.

Το λανσάρισμα της νέας σειράς δίνει, επιπλέον, τη δυνατότητα στην εταιρεία να προσεγγίσει πιο νεαρούς καταναλωτές. Οπως εξήγησε στην «Κ» και ο επιχειρησιακός γενικός διευθυντής της «Παπουτσάνης», Παναγιώτης Κατσόγιαννης, η εταιρεία προσέγγιζε μεν όλες τις ηλικιακές ομάδες, αλλά ως brand προσείλκυε κυρίως ηλικίες άνω των 40 ετών. Ωστόσο, ο ίδιος αναφέρει ότι η κυκλοφορία της νέας σειράς, σε συνδυασμό με την εμπορική πολιτική της εταιρείας και την προβολή των προϊόντων, είτε μέσω ψηφιακών καναλιών είτε μέσω της τηλεόρασης, έχει ως στόχο να προσεγγίσει και άτομα ηλικίας 25 ετών και άνω. Με την προώθηση της νέας σειράς, η εταιρεία έχει δρομολογήσει το λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων τόσο σε νέες κατηγορίες με νέα εμπορικά σήματα, όσο και στις κατηγορίες στις οποίες έχει ήδη παρουσία κάτω από δημοφιλείς μάρκες όπως Aromatics, Karavaki, Natura. Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραγωγή της νέας σειράς θα πραγματοποιηθεί στην παραγωγική μονάδα που διατηρεί η εταιρεία στη Ριτσώνα Ευβοίας.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής σαπουνιού στα Βαλκάνια, πλήρως καθετοποιημένη, στην οποία μάλιστα έγινε μία τελευταία επένδυση 3 εκατ. ευρώ το 2017-2018 με στόχο την ενίσχυσή της.

Επιπλέον, όπως ανέφερε στην «Κ» ο κ. Κατσόγιαννης, μολονότι υπάρχει η προοπτική προώθησης των νέων προϊόντων στο εξωτερικό, προς το παρόν βασικός στόχος της εταιρείας είναι αφενός να αποκτήσει η νέα μάρκα δυναμική στην ελληνική αγορά, αφετέρου να διερευνηθούν οι τρόποι προώθησης και ανάπτυξής της.

Σημειώνεται ότι η νέα σειρά Hairchic, που βασίζεται σε εκχύλισμα από χαβιάρι, περιλαμβάνει σαμπουάν για 4 τύπους μαλλιών, καθώς και μαλακτική κρέμα. Σύμφωνα με τον κ. Κατσόγιαννη, «με την κυκλοφορία της εμπλουτίζουμε το χαρτοφυλάκιό μας και επεκτείνουμε την παρουσία μας σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, αξιοποιώντας τη συνεχή επένδυσή μας στην έρευνα και ανάπτυξη».

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ