ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχυμένες πωλήσεις για Coca - Cola HBC το γ΄ 3μηνο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

Στο εννεάμηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου τα καθαρά έσοδα του ομίλου από πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 5,09 δισ., καταγράφοντας αύξηση 1,2%.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Με αύξηση της αξίας και του όγκου πωλήσεων έκλεισε το τρίτο τρίμηνο του 2018 για τον όμιλο της Coca - Cola HBC AG, με τις αναπτυσσόμενες και αναδυόμενες αγορές να σημειώνουν ικανοποιητικούς ρυθμούς ανάπτυξης και τις ανεπτυγμένες αγορές να εμφανίζουν οριακή υποχώρηση. Ενισχυμένες για έβδομο συνεχόμενο τρίμηνο ήταν οι πωλήσεις του ομίλου στην Ελλάδα, παρά τις δυσμενείς ακόμη μακροοικονομικές συνθήκες.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες ο όμιλος, τα καθαρά έσοδά του από πωλήσεις διαμορφώθηκαν κατά το τρίτο τρίμηνο του 2017 σε 1,87 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 2,6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018, ενώ ο όγκος πωλήσεων ενισχύθηκε κατά 4,2%, στα 615,7 εκατομμύρια κιβώτια. Στο εννεάμηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2018 τα καθαρά έσοδα του ομίλου από πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 5,09 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 1,2%, ενώ ο όγκος πωλήσεων ενισχύθηκε κατά 4,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

Σε ό,τι αφορά ειδικά την ελληνική αγορά, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2018 κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό. Σε όλες τις κατηγορίες καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων, εκτός από την κατηγορία των χυμών. Η κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών συνεισέφερε περισσότερο στην αύξηση του όγκου πωλήσεων, υποβοηθούμενη από την καλή τουριστική σεζόν. Στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών, οι θετικές επιδόσεις αποδίδονται στις πωλήσεις της Coca - Cola Zero, στα προϊόντα χωρίς θερμίδες των σημάτων Fanta και Sprite, αλλά και στα νέα προϊόντα του σήματος Schweppes, όπως είναι η γεύση μέντα-μαστίχα και η γεύση λεμόνι.

Συνολικά στις ανεπτυγμένες αγορές, όπου ανήκει και η ελληνική, η Coca - Cola HBC AG κατέγραψε υποχώρηση των εσόδων της στο γ΄ τρίμηνο κατά 0,7%, ενώ σε επίπεδο εννεαμήνου δεν υπήρξε μεταβολή σε σχέση με πέρυσι. Θετικότερη είναι η εικόνα στις αναπτυσσόμενες αγορές, όπου τα έσοδα του ομίλου ενισχύθηκαν στο γ΄ τρίμηνο κατά 12,4% και στις αναδυόμενες αγορές όπου η αύξηση της αξίας πωλήσεων ήταν της τάξης του 1,1%. Στο εννεάμηνο οι αναπτυσσόμενες αγορές κατέγραψαν ενίσχυση των πωλήσεων κατά 11,2%, ενώ στις αναδυόμενες σημειώθηκε υποχώρηση των εσόδων κατά 1,8%. Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ζόραν Μπογκντάνοβιτς εκτίμησε ότι το 2018 θα αποτελέσει άλλη μία χρονιά ισχυρής ανάπτυξης τόσο ως προς τα έσοδα όσο και ως προς το περιθώριο κέρδους».

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ