ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συμβουλές αγορών από αυτούς που εμπιστευόμαστε

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Την εμπιστοσύνη που απαιτεί ο καταναλωτής, όταν αποκτά προϊόντα και υπηρεσίες, επιχειρεί να φέρει μια μικρή ελληνική επιχείρηση στο κινητό τηλέφωνο.

Η εταιρεία Τrust and Use, που δραστηριοποιείται στην αγορά του ψηφιακού marketing, έχει δημιουργήσει την ομώνυμη εφαρμογή «trust and use», η οποία στόχο έχει να φέρει στο καταναλωτικό κοινό την εμπιστοσύνη που χρειάζεται κατά την απόκτηση προϊόντων και υπηρεσιών ή την επίσκεψη σε καταστήματα κ.λπ.

Η εφαρμογή «trustanduse.com», σε αντίθεση με όλες εκείνες που συστήνουν προϊόντα και υπηρεσίες με βάση μια στατιστική επεξεργασία ανώνυμων αξιολογήσεων, έχει περισσότερο προσωπικό χαρακτήρα.

Στο «trustanduse.com» ο χρήστης βλέπει τους φίλους και τα κοντινά του πρόσωπά πώς αξιολογούν ένα προϊόν, μια υπηρεσία, ένα κατάστημα κ.λπ.

Η ιδέα για την ανάπτυξη της εφαρμογής, όπως αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Βάλια Παπαδημητρίου, γεννήθηκε όταν επισκέφθηκε οικογενειακώς το 2015 την πόλη του Βόλου και ήθελε να αγοράσει κάτι μοναδικό από την περιοχή.

Η ίδια κάλεσε μια φίλη της που γνώριζε την πόλη και της υπέδειξε «Τα Γλυκά του Βόλου», ένα μικρό μεν, αλλά ιδιαίτερα δημοφιλές στην περιοχή ζαχαροπλαστείο. «Την πληροφορία αυτή δεν μπορούσε να υποδείξει ούτε το Google, ούτε το Facebook, ούτε κάποια άλλη εφαρμογή», παραδέχεται σήμερα.

Η ιδέα να μπορούμε να βρίσκουμε στο κινητό τις συμβουλές αυτών που εμπιστευόμαστε τέθηκε σε εφαρμογή. Το trustanduse.com αναπτύχθηκε βασισμένο σ’ αυτή τη λογική και κάθε καταναλωτής μπορεί να χαρακτηρίσει ένα προϊόν, μια υπηρεσία, ένα κατάστημα με τρεις επιλογές: πρώτον, ότι αξίζει την «εμπιστοσύνη» μας, δεύτερον, ότι είναι «ΟΚ» και, τρίτον, ότι «δεν μου ταιριάζει». Ετσι ο χρήστης της εφαρμογής αναγνωρίζει τις προσωπικές συστάσεις του φίλου του ή της φίλης του κ.λπ., και αποφασίζει κατάλληλα.

Μέχρι στιγμής η εταιρεία έχει 50.000 χρήστες οι οποίοι κερδίζουν εκπτωτικά κουπόνια ή άλλές παροχές από μεγάλες αλυσίδες, εισαγωγείς κ.λπ. Συνεργάτες της είναι μεγάλες επιχειρήσεις όπως Coca-Cola κ.ά. Τα σχέδια ωστόσο της εταιρείας είναι περισσότερο φιλόδοξα και το επόμενο βήμα είναι η «εξαγωγή» της ιδέας στο εξωτερικό, κυρίως σε Δυτ. Ευρώπη και ΗΠΑ.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ