ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αναζήτηση εργασίας και προσωπικού μέσω της εφαρμογής MyJobNow

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΗ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Ενας δημιουργικός και γρήγορος τρόπος εύρεσης εργασίας και απορρόφησης εργατικού δυναμικού έχει αρχίσει και αναδύεται στην ελληνική αγορά, μέσω της εφαρμογής που δημιούργησε η νεοφυής εταιρεία MyJobNow. Λαμβάνοντας υπόψη την έντονη κινητικότητα που εμφανίζουν οι κλάδοι της εστίασης, του τουρισμού και της λιανικής σε επίπεδο εργατικού δυναμικού στην Ελλάδα, το MyJobNow δίνει τη δυνατότητα στους εργοδότες να βρουν blue collar προσωπικό, δηλαδή προσωπικό πρώτης γραμμής που να απασχολείται στους παραπάνω κλάδους. «Στους κλάδους αυτούς υπάρχει μία διαρκής αναζήτηση προσωπικού. Πιο συγκεκριμένα, μία μέση επιχείρηση θα χρειαστεί να κάνει 9-10 προσλήψεις τον χρόνο για να καλύψει τις θέσεις από την αποχώρηση των εργαζομένων. Ετσι, η υπηρεσία μας αποδεικνύεται για την εκάστοτε επιχείρηση χρήσιμη για να βρει προσωπικό και να διαχειριστεί τις αιτήσεις», αναφέρει στην «Κ», ένας εκ των ιδρυτών της, ο Στέφανος Κατσίμπας.

Κερδισμένες βγαίνουν και οι δύο πλευρές. Αφενός οι υποψήφιοι μπορούν να πραγματοποιήσουν την αίτησή τους για μία δουλειά μέσα από δημιουργία (εντός της εφαρμογής) ενός βιογραφικού που θα μπορούσε να συνοδευθεί και από ένα βίντεο παρουσίασης του υποψηφίου, αφετέρου οι επιχειρηματίες αναρτούν την αγγελία, κερδίζουν χρόνο, και μπορούν μέσω chat ή τηλεφώνου να πραγματοποιήσουν μαζί του συνέντευξη. Ετσι, άτομα 15 ειδικοτήτων, από σερβιτόρους και αρτοποιούς μέχρι ψήστες και καμαριέρες, μπορούν να αναζητήσουν άμεσα εργασία με τη χρήση της εφαρμογής.

Εχει, όμως, πιθανότητες επιτυχίας στην ελληνική αγορά το συγκεκριμένο εγχείρημα; Μολονότι η εταιρεία συστήθηκε στο ευρύ κοινό τον φετινό Μάιο, ήδη έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 150.000 αιτήσεις για 4.000 θέσεις εργασίας. Οπως μας επισημαίνει ο κ. Κατσίμπας, από τις 150.000 αιτήσεις, οι εργοδότες επιλέγουν να συνομιλήσουν με 40.000 υποψηφίους που έχουν κάνει αίτηση. Ετσι «υπολογίζουμε ότι από τις θέσεις εργασίας που έχουν αναρτηθεί, το 85% εξ αυτών έχει καλυφθεί μέσα από την εφαρμογή μας», προσθέτει ο ίδιος. Ηδη την υπηρεσία χρησιμοποιούν σημαντικές ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ πρόσφατα η νεοφυής εταιρεία άντλησε την πρώτη της χρηματοδότηση ύψους 380.000 ευρώ από το επενδυτικό όχημα VentureFriends και το Charamida Investment Group. Πλέον όραμά της είναι να εδραιωθεί στην ελληνική αγορα και να προσεγγίσει μία αγορά του εξωτερικού, όπου δεν έχουν αναπτυχθεί αντίστοιχες υπηρεσίες. «Αυτό αμέσως αποκλείει την Ισπανία αλλά και την Αγγλία. Ωστόσο, τεράστιο ενδιαφέρον έχουν οι αγορές της Βορειοανατολικής Ευρώπης καθώς και άλλες αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Ινδονησία και η Σιγκαπούρη», αναφέρει ο συνιδρυτής Αγαμέμνονας Παπάζογλου, προδιαγράφοντας τα επόμενα βήματα της εταιρείας.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ