Με δύο νέες σειρές καλλυντικών που απευθύνονται στην ξενοδοχειακή αγορά συνεχίζει το σχέδιο επέκτασής της η «Παπουτσάνης». Ετσι, μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας ότι εισέρχεται στην κατηγορία των σαμπουάν και εν γένει των προϊόντων περιποίησης μαλλιών, χθες ανακοίνωσε ότι προχωράει στην παραγωγή και διάθεση πρώτον, της σειράς ξενοδοχειακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένης για παιδιά, υπό την επωνυμία Papoutsanis Kids και δεύτερον, της premium σειράς ξενοδοχειακών καλλυντικών, υπό το νέο σήμα Sarbacane.
Η τοποθέτηση των προϊόντων στην αγορά ξεκινάει αυτόν τον μήνα και θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στην έκθεση Xenia που φέτος θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 26 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo. H κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του σχεδιασμού μακροχρόνιας ανάπτυξης της εταιρείας «Παπουτσάνης» μέσω, μεταξύ άλλων, της ενίσχυσης της παρουσίας της στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων. Σήμερα, η κατηγορία αντιπροσωπεύει το 34% του κύκλου εργασιών της εταιρείας. Στόχος της «Παπουτσάνης» είναι η διεύρυνση του δικτύου της σε μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων στην Ευρώπη.