Ανοδος πωλήσεων και επισκεψιμότητας για το Smart Park

Ανοδος πωλήσεων και επισκεψιμότητας για το Smart Park

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αυξημένες κατά 27% εμφανίζονται κατά το φετινό εννεάμηνο οι πωλήσεις των καταστημάτων στο εμπορικό πάρκο Smart Park της REDS στη Γυαλού των Σπάτων, ενώ αντίστοιχα η επισκεψιμότητα καταγράφει άνοδο της τάξεως του 15%. Σημαντικό ρόλο στην ανοδική πορεία των μεγεθών του πάρκου έχουν διαδραματίσει οι ανακατατάξεις αλυσίδων εντός του πάρκου, αλλά και η προσθήκη και λειτουργία επιπλέον 1.000 τ.μ. καταστημάτων. Υπενθυμίζεται ότι στη θέση των Κωτσόβολου και Carrefour που αποχώρησαν το 2017, έχουν τοποθετηθεί φέτος αλυσίδες του ομίλου Inditex (Zara, Bershka και Pull & Bear), των οποίων οι πωλήσεις ανά τ.μ. εκμισθώσιμης επιφάνειας είναι σαφώς υψηλότερες, ενώ παράλληλα προσελκύουν και περισσότερους επισκέπτες.

Παράλληλα, στη θέση του πρώην Carrefour που καταλάμβανε χώρο 8.800 τ.μ. λειτουργεί μεν πλέον κατάστημα της αλυσίδας Σκλαβενίτης, αλλά έχει μισθώσει μικρότερη επιφάνεια της τάξεως των 6.000 τ.μ., αφήνοντας περιθώριο για την προσθήκη νέων καταστημάτων της Inditex. Στη δε επέκταση των 1.000 τ.μ. λειτουργούν πλέον αλυσίδες όπως Attrattivo, Parabita, Migato και ΧαντρόCosmos.

Πλέον, το Smart Park έχει τεθεί σε τροχιά επέκτασης, καθώς πριν από λίγες ημέρες ξεκίνησε η κατασκευή της επέκτασής του κατά 15.500 τ.μ., που θα αφορούν σε αλυσίδες ρουχισμού, τεχνολογίας, οικιακών ειδών κ.τ.λ. Ηδη, μάλιστα, έχουν υπογραφεί προσύμφωνα για την ενοικίαση του 50% των νέων χώρων, οι οποίοι θα είναι έτοιμοι προς χρήση σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα. Τότε, το Smart Park θα προσφέρει συνολική εκμισθώσιμη επιφάνεια 53.000 τ.μ. από τις 36.500 τ.μ. σήμερα. Το ύψος της επένδυσης είναι της τάξεως των 20-25 εκατ. ευρώ και το έργο υλοποιείται από την «Ακτωρ». Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη παρέμβαση στο ακίνητο από το 2011 που εγκαινιάστηκε.

Η αρχική πρόθεση της διοίκησης της REDS για την επέκταση αφορούσε την προσθήκη χρήσεων ψυχαγωγίας (υπήρχε μάλιστα και προσύμφωνο με αλυσίδα πολυκινηματογράφων), ωστόσο η μεγάλη ζήτηση για εμπορικά καταστήματα από εταιρείες του κλάδου ώθησε την εταιρεία σε αλλαγή του σχεδιασμού της. Αξίζει να σημειωθεί ότι το έργο ήταν αρχικά προγραμματισμένο να ξεκινήσει την περασμένη άνοιξη. Ωστόσο, οι έριδες μεταξύ των μεγαλομετόχων της μητρικής Ελλάκτωρ υποχρέωσαν σε προσωρινή αναβολή του σχεδιασμού.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή