Οι Ρώσοι αναμένεται να ξοδέψουν 700 εκατ. ευρώ στην Black Friday

Οι Ρώσοι αναμένεται να ξοδέψουν 700 εκατ. ευρώ στην Black Friday

2' 11" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Ρωσία και φέτος δεν εξαιρείται από τον εμπορικό θεσμό της Black Friday, που ξεκίνησε σχετικά πρόσφατα, πριν από έξι χρόνια και συγκεκριμένα το 2013.

Τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης αναφέρονται στην «Μαύρη Παρασκευή», τονίζοντας ότι παρότι οι εκπτώσεις στα διάφορα είδη μπορούν να φτάσουν και το 90%, θα πρέπει κανείς να είναι προσεκτικός, ώστε να μην πέσει θύμα των πλασματικών εκπτώσεων.

Το ρωσικό ειδησεογραφικό πρακτορείο TASS υπενθυμίζοντας ότι ο θεσμός της Black Friday ξεκίνησε από την Αμερική, επισημαίνει ότι, αν στις ΗΠΑ η Black Friday ξεκίνησε αρχικά από τα καταστήματα λιανικής και αργότερα επεκτάθηκε στα διαδικτυακά καταστήματα, στη Ρωσία η Black Friday ξεκίνησε αμέσως από τα on-line καταστήματα.

Στην Black Friday συμμετέχουν χιλιάδες καταστήματα. Αρχικά όσοι συμμετείχαν στην εμπορική αυτή πρωτοβουλία, συμμετείχαν μέσω της ιστοσελίδας www.blackfridaysale.ru.

Ωστόσο, το 2016 ένα τμήμα των διαδικτυακών καταστημάτων λιανικής αποφάσισε να αποχωρήσει από την εν λόγω ιστοσελίδα και αποφάσισε να δημιουργήσει την δική της εναλλακτική σελίδα «Πραγματική Black Friday με την υποστήριξη των Ένωσης Εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου (ΑΚΙΤ) την www.b-friday.com.

Ό διοργανωτής του πρώτου αρχικού θεσμού Black Friday προβλέπει ότι στην πλατφόρμα φέτος θα συμμετάσχουν 250 διαδικτυακά καταστήματα, τα οποία θα έχουν προσφορές για περισσότερα από 20.000 είδη και υπηρεσίες με εκπτώσεις που θα κυμαίνονται από 15-90%.

Σύμφωνα με την εκτίμηση της ΑΚΙΤ, φέτος σε όλη τη χώρα αναμένεται να συμμετάσχουν στις προσφορές της Black Friday στη Ρωσία περισσότερες από 5.000 εταιρείες και διαδικτυακά καταστήματα.

Οι Ρώσοι, εκτιμά ο πρόεδρος της ΑΚΙΤ Αρτιόμ Σακολόφ, αναμένεται να ξοδέψουν 52 δισεκατομμύρια ρούβλια (700 εκατομμύρια ευρώ), από τα οποία τα 9 δισεκατομμύρια (120 εκατομμύρια ευρώ) θα αφορούν αγορές από τα on-line καταστήματα.

Η πρόβλεψη αυτή έγινε σε συνεργασία με την Ρωσική Ένωση Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών (RAEK) και το εμπορικό τμήμα της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας Vimpelcom .

Ο Σακολόφ δήλωσε επίσης ότι το 70% των επισκεπτών των on-line καταστημάτων προέρχεται από την περιφέρεια, ενώ τα πιο δημοφιλή είδη που αγοράζει ο κόσμος είναι τα ηλεκτρονικά, οι οικιακές συσκευές, ρούχα και υποδήματα. Οι πιο ενεργοί αγοραστές, ωστόσο, θεωρούνται οι κάτοικοι της Μόσχας και της Αγίας Πετρούπολης.

Όπως επισημαίνει η εφημερίδα Kommersant εξαιτίας της αυξημένης ζήτησης που παρατηρήθηκε την «Μαύρη Παρασκευή αυξήθηκαν και οι προσφορές που κάνουν τα καταστήματα, σε ποσοστά από 7-30%. Τα καταστήματα λιανικής πάντως αναμένoυν αύξηση των πωλήσεών τους κατά 150%.

Ωστόσο, όπως επισημαίνεται σε δημοσκόπηση που πραγματοποίησε η εταιρεία «Γιούλα» (ανήκει στον όμιλο Mail.ru Group) και Research.Mail.ru , τα δύο τρίτα των Ρώσων, περίπου το 70%, αγοράζουν προϊόντα τα οποία δεν χρειάζονται.

Στην ίδια δημοσκόπηση, επισημαίνεται ότι ένας στους δύο χρήστες του Διαδικτύου κάνει απερίσκεπτες αγορές, ενώ τις ημέρες που γίνονται τέτοιες προσφορές, όπως η Black Firday, δαπανώνται διπλάσια χρήματα από τους καταναλωτές.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή