ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παγκόσμιο δίκτυο επιπλωμένων κατοικιών σχεδιάζει η Blueground

ΝΙΚΟΣ ΡΟΥΣΑΝΟΓΛΟΥ

Η Blueground, αφού μισθώσει υφιστάμενα διαμερίσματα, προχωράει στη διάθεση αυτών σε στελέχη επιχειρήσεων και άλλων οργανισμών, για μεσαίο ή μεγάλο χρονικό διάστημα διαμονής, ανάλογα με την περίπτωση, εξασφαλίζοντας ένα σχετικό οικονομικό όφελος από το υψηλότερο μίσθωμα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Στην εκμίσθωση 50.000 επιπλωμένων διαμερισμάτων σε 50 πόλεις ανά τον κόσμο στοχεύει μέχρι το 2023 η Blueground, η καινοτόμος ελληνική νεοφυής εταιρεία του κλάδου των ακινήτων. Πρόκειται για έναν λίαν φιλόδοξο στόχο, καθώς σήμερα, η εταιρεία διαχειρίζεται περί τα 1.500 ακίνητα, συνολικής επιφάνειας 1,3 εκατ. τ.μ., σε εννέα πόλεις (Αθήνα, Ντουμπάι, Κωνσταντινούπολη, Νέα Υόρκη, Σαν Φρανσίσκο, Βοστώνη, Λος Αντζελες, Σικάγο, Ουάσιγκτον). Βέβαια, ο φετινός αριθμός ακινήτων είναι υπερδιπλάσιος από τον αντίστοιχο περυσινό, όταν με το πέρας του 2017 στο χαρτοφυλάκιο της Blueground βρίσκονταν 700 ακίνητα παγκοσμίως.

Αντικείμενο της δραστηριότητας της Blueground είναι η μίσθωση και η αναβάθμιση υφιστάμενων κατοικιών, συνάπτοντας σχετικές συνεργασίες μίσθωσης με τους ιδιοκτήτες τους. Στη συνέχεια, προχωράει στη διάθεση των ακινήτων σε στελέχη επιχειρήσεων και άλλων οργανισμών, για μεσαίο ή μεγάλο χρονικό διάστημα διαμονής, ανάλογα με την περίπτωση, εξασφαλίζοντας ένα σχετικό οικονομικό όφελος από το υψηλότερο μίσθωμα. Για την εξασφάλιση της υψηλής πληρότητας 95% που επιτυγχάνει μέχρι στιγμής η εταιρεία, έχει συνάψει συμφωνίες συνεργασίας με μεγάλους ομίλους, όπως τράπεζες, ναυτιλιακές εταιρείες συμβούλων, πολυεθνικές (π.χ. Coca-Cola 3E, ΙΚΕΑ, Samsung), πρεσβείες, ακόμα και νεοφυείς επιχειρήσεις με παρουσία στο εξωτερικό.

Προκειμένου να συνεχιστεί η ανάπτυξη και σε νέες πόλεις, η εταιρεία ολοκλήρωσε πριν από λίγους μήνες έναν νέο κύκλο χρηματοδότησης, ύψους 10,5 εκατ. ευρώ, με την οποία ενισχύθηκε η διείσδυση στην αγορά του Σαν Φρανσίσκο, ενώ τον Αύγουστο ξεκίνησε η δραστηριοποίηση της εταιρείας και σε Βοστώνη, Λος Αντζελες, Σικάγο και Ουάσιγκτον. Οπως τονίζει ο κ. Θάνος Γεραμάνης, COO και επικεφαλής Ελλάδας της Blueground, «αυτή τη στιγμή εξετάζουμε αρκετές πόλεις – κυρίως στην Αμερική. Για το 2019, στόχος μας είναι να τετραπλασιάσουμε τα μεγέθη μας ξεπερνώντας τα 4.000 ακίνητα παγκοσμίως».

Στην Αθήνα, αυτή τη στιγμή, η εταιρεία διαχειρίζεται περισσότερα από 460 ακίνητα (από 300 στο τέλος του 2017), στο Ντουμπάι 330, στην Κωνσταντινούπολη πάνω από 200, ενώ στην Αμερική έχει επίσης αγγίξει τα 460 ακίνητα (Νέα Υόρκη - 240, Σαν Φρανσίσκο - 80, Βοστώνη - 50, Λος Αντζελες - 40, Σικάγο - 30, Ουάσιγκτον - 20). Αξίζει να σημειωθεί ότι την τελευταία διετία, η εταιρεία έχει επιτύχει να τριπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της σε ετήσια βάση. Ο στόχος για το 2019 είναι να τετραπλασιάσει τα μεγέθη της σε σχέση με φέτος, ξεπερνώντας τα 4.000 ακίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο. Παράλληλα, με τη νέα χρηματοδότηση που εξασφάλισε η Blueground σχεδιάζει όχι μόνο την επέκταση στις υφιστάμενες αγορές-πόλεις όπου έχει αναπτύξει παρουσία, αλλά και την είσοδό της σε νέες.

Οσον αφορά τα κριτήρια επιλογής για κάθε πόλη, αυτά απορρέουν από το αν υπάρχει ζήτηση για επιπλωμένα διαμερίσματα, αν υπάρχει προσφορά τέτοιων ακινήτων και τέλος από το αν υπάρχει σημαντικός αριθμός επαγγελματιών που μετακομίζουν στη συγκεκριμένη πόλη για μεσαίο ή μεγάλο χρονικό διάστημα. «Με βάση τα παραπάνω καταλαβαίνουμε τις προοπτικές της κάθε αγοράς. Συνεπώς, η επιλογή μεγάλων πόλεων της Αμερικής αποτελεί στρατηγική απόφαση για εμάς, καθώς κάθε χρόνο φιλοξενούν χιλιάδες εταιρικά στελέχη και ανθρώπους που ψάχνουν ολοκληρωμένες λύσεις προς ενοικίαση, όπως επαρκώς επιπλωμένα και εξοπλισμένα διαμερίσματα, τα οποία όμως είναι διαθέσιμα σε πολύ μικρό ποσοστό», καταλήγει ο κ. Γεραμάνης.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ