Skoda Fabia, ανανέωση εκ βάθρων

2' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Skoda Fabia, στην 3η πλέον γενιά της, ανανεώνεται εκ βάθρων και με αιχμή του δόρατος την έκδοση Monte Carlo φιλοδοξεί –όχι άδικα– να καταλάβει κορυφαία θέση στην κατηγορία των compact μοντέλων. Εχοντας ως «προίκα» τις πωλήσεις περισσοτέρων από 4.000.000 Fabia από όταν λανσαρίστηκε το μοντέλο, το 1999, η νέα Fabia, σε hatchback και combi αμαξώματα μπαίνει στην αγορά για να προσφέρει το πληρέστερο πακέτο στην κατηγορία.

Στις παραδοσιακές αξίες της μάρκας και του μοντέλου ειδικότερα, δηλαδή αξιοπιστία, ευρυχωρία και value for money, έρχονται να προστεθούν το σύγχρονο design, η προηγμένη τεχνολογία παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, τα πιο σύγχρονα συστήματα συνδεσιμότητας. Παράλληλα, η πρωτοεμφανιζόμενη στην γκάμα έκδοση Monte Carlo, με έντονα σπορ στοιχεία, προσδίδει το μέγιστο βαθμό εξατομίκευσης που αναζητεί ο σύγχρονος αγοραστής ενός μοντέλου της κατηγορίας. Το μπροστινό τμήμα, η μάσκα ψυγείου και το πίσω τμήμα έχουν πλέον πιο δυναμική σχεδίαση. Στον εξοπλισμό του hatchback είναι διαθέσιμες, για πρώτη φορά, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Ολες οι Skoda Fabia διατίθενται με φώτα ημέρας LED στον βασικό εξοπλισμό, ενώ προβολείς LED και πίσω φώτα LED είναι προαιρετικά (βασικός εξοπλισμός στην έκδοση Monte Carlo). Περνώντας στο εσωτερικό, το ταμπλό χαρακτηρίζεται από επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων με νέα στρογγυλά όργανα που διαβάζονται ακόμα πιο εύκολα. Υλικά υψηλότερης ποιότητας ολοκληρώνουν τη συνολική εντύπωση.

Οι κινητήρες

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει έναν MPI και δύο τρικύλινδρους TSI με κυβισμό 1,0 λίτρου. Στην πρώτη –και βασική– περίπτωση η απόδοση είναι 75 ίπποι, ενώ οι υπερτροφοδοτούμενες εκδοχές αποδίδουν 95 και 110. Στα θετικά είναι και η δυνατότητα επιλογής του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG – προνόμιο μόνο της ισχυρότερης έκδοσης. Και οι δύο κινητήρες TSI είναι πλέον εξοπλισμένοι με φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων βενζίνης.

Η ευρεία γκάμα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας έχει επεκταθεί με νέα συστήματα υποβοήθησης τα οποία υποστηρίζουν τον οδηγό στην αλλαγή λωρίδων κυκλοφορίας, στους ελιγμούς και στην εναλλαγή μεταξύ φώτων πορείας και μεγάλης σκάλας. Επίσης, είναι εφικτό το άνοιγμα ή το κλείσιμο όλων των ηλεκτρικών παραθύρων ταυτόχρονα, κρατώντας το κουμπί κλειδώματος ή ξεκλειδώματος στο κλειδί τηλεχειρισμού. Ακόμα, ο νέος φωτισμός του αποθηκευτικού χώρου της κεντρικής κονσόλας ανήκει στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Style και της έκδοσης Monte Carlo.

Το σύστημα infotainement Amundsen επιτρέπει στους χρήστες να συνδέουν το Infotainment Online, προσφέρει Wi-Fi hotspot και επιτρέπει σύνδεση έως δυο tablet μέσω του SKODA Media Command 2.0. Το σύστημα Infotainment Swing Plus με έγχρωμη οθόνη 6,5 ιντσών αποτελεί νέα προσθήκη.

Η έκδοση Monte Carlo διατίθεται με μπροστινό και πίσω σπόιλερ, καθώς και με πίσω διαχύτη σε σπορ μαύρο χρώμα. Ενα έμβλημα Monte Carlo κυριαρχεί και στις δυο μεσαίες κολόνες και στα μαρσπιέ των θυρών. Τα πλαϊνά μαρσπιέ διατίθενται σε μαύρο χρώμα. Ο πίνακας οργάνων έχει φινίρισμα σε νέο ανθρακί ντεκόρ. Τα σπορ καθίσματα σε δέρμα ανθρακί με λευκές ραφές και οι κόκκινες διακοσμητικές ραφές στις μπροστινές επενδύσεις θυρών, καθώς και το προαιρετικό κεντρικό υποβραχιόνιο, παρέχουν επίσης οπτικές αναφορές από τον κόσμο των αγώνων αυτοκινήτου.

Η τιμή εκκίνησης της νέας Skoda Fabia είναι 10.980 ευρώ και αφορά την έκδοση 1.0 MPI των 75 ίππων και με το πακέτο εξοπλισμού Active. Η έκδοση με τον 1.0 TSI των 95 ίππων ξεκινάει από 12.980 ευρώ, ενώ η Monte Carlo από 14.880 ευρώ. Τέλος, η έκδοση Combi έρχεται με επιπλέον κόστος 700 ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή