Πολύ πριν επικρατήσει στην παγκόσμια μουσική σκηνή με το μεσαίο της όνομα, η Ρόμπιν Ριάνα Φέντι είχε μια αγαπημένη εμμονή: το κραγιόν της μητέρας της. Δεν είναι η μόνη. Όμως είναι μία από τις γυναίκες που, αφού μετέτρεψε το παιδικό πάθος σε προσωπικό της «όπλο», εν τέλει δημιούργησε μια επιχειρηματική κίνηση που περνά τα δικά της μηνύματα.

H 30χρονη σταρ, που γεννήθηκε στα Μπαρμπέιντος, είναι μία από τις προσωπικότητες που ορίζουν σήμερα την έννοια του «ωραίου», όχι μόνο μέσω της δικής τους παρουσίας, αλλά κυρίως λόγω της επιθυμίας τους να προσθέσουν κάτι καινούργιο στην παγκόσμια συζήτηση και αγορά. Η ιστοσελίδα Business of Fashion κατατάσσει φέτος τη Ριάνα ανάμεσα στις 500 ισχυρότερες προσωπικότητες της μόδας και της ομορφιάς, και ένας από τους λόγους που παραθέτει είναι ότι η μάρκα Fenty Beauty προτείνει μια γκάμα 40 αποχρώσεων στην κατηγορία του μεϊκάπ. Ένας άλλος είναι η έτερη επιχειρηματική της δράση στον χώρο της μόδας, με πρότζεκτ όπως τα εσώρουχα Savage X Fenty.

 


Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ δημιουργεί μια κοινότητα γύρω από την αντρική σειρά «House99».

 

Χώρος για όλους

«Η Fenty Beauty δημιουργήθηκε για όλους: για γυναίκες όλων των αποχρώσεων και κάθε χαρακτήρα, στάσης ζωής, κουλτούρας και φυλής», σημειώνει η Ριάνα. «Ήθελα όλοι να αισθάνονται ότι ανήκουν». Πολλοί από τους 66 εκατ. ακολούθους της στον λογαριασμό της στο Instagram συμφωνούν.

Η αξία της περιουσίας της Χούντα Κάταν δεν ήταν πάντα 550 εκατομμύρια δολάρια, όπως είναι σήμερα. Γεννημένη στις ΗΠΑ από Ιρακινούς γονείς, η Κάταν άρχισε να εργάζεται στο Ντουμπάι ως μακιγέρ. Η επέλαση των ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας την ώθησε να αναπτύξει ένα μπλογκ που επεξέτεινε γεωγραφικά το κοινό της, στο οποίο ξεκίνησε να παραδίδει διαδικτυακά μαθήματα και συμβουλές. Η επιτυχία οδήγησε σε μια «χειροπιαστή» παραγωγή, το Huda Beauty, με πρώτο best seller ένα σετ ψεύτικων βλεφαρίδων που υιοθέτησε η Κιμ Καρντάσιαν. Με την τελευταία τη συνδέει, πέρα από κάποια πρότυπα του τωρινού «ωραίου», και ένα ευρύτερο επιχειρηματικό πνεύμα, καθώς η 35χρονη μουσουλμάνα και μητέρα μιας κόρης έχει χαρακτηριστεί η «Καρντάσιαν της influencer οικονομίας της ομορφιάς».

Κάν’ το όπως ο Μπέκαμ

Οι περισσότεροι ανατρέχουν στα γκολ του, όμως υπάρχουν κι εκείνοι που θυμούνται τα (τόσα) διαφορετικά στιλ των μαλλιών του, από το ράστα μέχρι την αλογοουρά, εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων. Για τις στιλιστικές επιλογές της κόμμωσης του Ντέιβιντ Μπέκαμ υπάρχει μια οικογενειακή εξήγηση, καθώς η μητέρα του ήταν κομμώτρια. Υπάρχει όμως και η προσωπική διάσταση ενός σημερινού άντρα που ασχολείται με την εμφάνισή του γενικότερα. Μακριά από τη θέση του «μέσου», ο Μπέκαμ συνεργάστηκε πρόσφατα με τον κολοσσό L’Oréal, δημιουργώντας προϊόντα αντρικής περιποίησης. Η πρόταση του Μπέκαμ, η σειρά Ηοuse99, βρίσκει τον αντρικό κλάδο σε ανάπτυξη παγκοσμίως. «Στον δικό μου κόσμο τα πράγματα είναι πολύ απλά: σηκώνεσαι, κάνεις ντους, ενυδατώνεις και επαναλαμβάνεις πριν πας για ύπνο. Προσθέσαμε, βέβαια, κάποια προϊόντα τα οποία είναι πολύ κοντά σ’ εμένα», επισημαίνει ο ίδιος στο έντυπο της βιομηχανίας της μόδας και της ομορφιάς, WWD.

Μεταξύ των προϊόντων με «ταυτότητα» Μπέκαμ υπάρχει και μια κρέμα ενυδάτωσης που προορίζεται για τα σημεία του σώματος που καλύπτονται από τατουάζ. Το κλειδί για τους άντρες, λέει ο Βρετανός σταρ-επιχειρηματίας, που μέχρι σήμερα μετράει περίπου 40 τατουάζ (ένα από αυτά δάνεισε το όνομά του στην αντρική σειρά), είναι να είσαι αληθινός. «Αυτό που φτιάχνουμε είναι κάτι που γερνάει πολύ γρήγορα, αν δεν υπάρχει αυθεντικότητα», σημειώνει. «Είναι κάτι που σήμερα όλοι μπορούν να διακρίνουν».                    ■

Περιοδικό "Κ"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ