Στο «Rose-variation» οι χορευτές γίνονται σολίστ υπό τους ήχους της σονάτας αρ. 17 του Μπετόβεν.

Χορευτική αφρόκρεμα στην Καλαμάτα

ΣΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

Ανερχόμενους νέους Ελληνες και ξένους καλλιτέχνες, έργα σπουδαίων χορογράφων και ποικιλία εκπαιδευτικών προγραμμάτων θα παρουσιάσει φέτος το 23ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας που είναι αφιερωμένο στη χορογράφο Ζουζού Νικολούδη.

Κριτική

Βραδιά Σύγχρονου Χορού a-la Μπολσόι

ΑΝΔΡΕΑΣ ΡΙΚΑΚΗΣ

Πόσο σύγχρονος να είναι ένας Χορός του τέλους της δεκαετίας του 1940; Ή έστω των αρχών της δεκαετίας του 1950; Από το προτεινόμενο πρόγραμμα το 1948 παρουσιάστηκαν οι «Etudes» (Σπουδές) στο Βασιλικό Μπαλέτο της Δανίας. Το 1951 το «The Cage» (Το Κλουβί) από το New York City Ballet. Για εμάς τους παλιούς και τα δύο αποτελούν, πια, «κλασικό», ή νεοκλασικό αν προτιμάτε ρεπερτόριο. 

To «162 dance meetings» της Αριας Μπουμπάκη παρουσιάζεται στην οδό Βρύγου 10.

Η νέα γενιά χορογράφων «καταλαμβάνει» τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΝΟΥΔΟΥ

«Φρέσκες» ιδέες, διαχρονικά ερωτήματα, κοινωνικές αλληγορίες και σκηνικοί πειραματισμοί: Αυτό το Σαββατοκύριακο, η νέα γενιά χορογράφων «καταλαμβάνει» για άλλη μια φορά χώρους εντός και εκτός της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση.

NDT: η πρώτη απογοήτευση

ΑΝΔΡΕΑΣ ΡΙΚΑΚΗΣ

Αν και δεν ήταν η πρώτη, το Ολλανδικό Χοροθέατρο (NDT) άρχισε να με απογοητεύει ήδη από την αποχώρηση του Γίρζι Κύλιαν από τη διεύθυνση και τη μόνιμη ‘υποχρεωτική παρουσίαση’ ως RC (Resident Choreographer) νέων χορογραφιών του.

Κριτική

Οι «Άνεμοι» του Κώστα Ρήγου

ΑΝΔΡΕΑΣ ΡΙΚΑΚΗΣ

Η «σκηνική σύνθεση» του Κώστα Ρήγου (όπως αποκαλώ την τελευταία παραγωγή του, καθώς ο ίδιος είχε τη σύλληψη, τη σκηνοθεσία, τη χορογραφία και υπέγραφε και τα σκηνικά), αυτός ο «Άνεμος» λοιπόν προσέφερε όλα τα καλά και πολλά από τα κακά που είχαν οι μέχρι τώρα ‘μεγάλες δημιουργίες’. 

Περισσότερα