Meet the Goldies

1' 51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Βάζει μια τελευταία πινελιά ρουζ. Σφίγγει τη ζώνη της φούστας. Ισιώνει ένα τσουλούφι που πετάει. Αρωματίζει το πέτο. Και κοιτάζεται στον ασημένιο καθρέφτη. «Όχι και τόσο άσχημα», μονολογεί. Παρασκευή βράδυ, στα καμαρίνια του Μεγάρου «Υπατία», η Ρόζα, όπως και άλλες δεκαεννέα γυναίκες, των οποίων η νιότη με τη στενή έννοια του όρου έχει παρέλθει, ετοιμάζεται να ποζάρει με δημιουργίες Ελλήνων σχεδιαστών στην εκδήλωση «Meet the Goldies». «Δεν έχω ιδιαίτερη αγωνία· άλλωστε, δεν έχει έρθει κάποιος δικός μου εδώ», εξηγεί η Ρόζα. «Ο ένας μου γιος ζει στο εξωτερικό, ο άλλος δουλεύει τέτοια ώρα, τα εγγόνια μου είναι μικρά». Η ίδια, φιλόλογος με πολλές καλλιτεχνικές ανησυχίες και ασχολίες, ενδιαφερόταν ανέκαθεν για τη μόδα. «Η αγαπημένη μου δεκαετία είναι του ’80, αλλά ενημερώνομαι συνεχώς για τα νέα ρεύματα», απαντά. «Προσπαθώ βέβαια να προσαρμόζω τη μόδα στην ηλικία μου», προσθέτει με συστολή. Την κοιτάζω, αλλά δύσκολα μπορώ να μαντέψω τα χρόνια της. Έχει, άλλωστε, νόημα; Οι άνθρωποι ζουν πλέον πολύ περισσότερο από παλιά. Τα 50 έχουν γίνει δικαίως τα νέα 30. Αυτή είναι η φιλοσοφία πίσω από το διεθνές κίνημα Advanced Style, που αποσκοπεί στην ενδυνάμωση του κοινωνικού ρόλου της «χρυσής» ηλικίας μέσω της μόδας. «Όσο περνάει ο καιρός, θέλουμε να καταπιανόμαστε με διαφορετικά πράγματα, για αλλαγή, και κυρίως να περνάμε καλά», σχολιάζει έτερο μοντέλο, ενώ ποζάρει για μια σέλφι φορώντας το καπέλο της. Σε λίγο, υπό τους ήχους χορευτικής μουσικής, ξεκινά το σόου στις τρεις κεντρικές αίθουσες της «Υπατίας».

«Ποτέ δεν ήθελα να φαίνομαι νέα, όμως πάντα ήθελα να φαίνομαι μοναδική», δήλωσε η trend forecast και εμπνεύστρια της εκδήλωσης Αθηνά Ματίς, συστήνοντας στο κοινό γυναίκες από 50 έως και 90 ετών, για τις οποίες έραψαν η Loukia, ο Λάκης Γαβαλάς, ο Βασίλης Ζούλιας, ο Paris Valtadoros κ.ά. «Το ντύσιμο και το προσωπικό στιλ παραμένουν, ακόμα και στην τρίτη και τέταρτη ηλικία, το πιο έντονο μέσο έκφρασης κάθε γυναίκας», σχολιάζει ο ψυχολόγος-γεροντολόγος και ιδιοκτήτης της «Νέας Θάλπης», Δημήτρης Καμπανάρος. «Στη μονάδα μας, κάθε κυρία, ανεξαρτήτως ηλικίας και διανοητικής ή σωματικής κατάστασης, διεκδικεί να ντύνεται σύμφωνα με το γούστο της». Πεπεισμένος ήδη από τα φοιτητικά του χρόνια στη Γερμανία για τη θετική επίδραση μιας τέτοιας διαδικασίας στην ψυχολογία τους, ο κ. Καμπανάρος έγινε χορηγός του όλου project. Άλλωστε, στο ντεφιλέ συμμετείχαν και τρόφιμοι της «Νέας Θάλπης». ■

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή