Toν παλμό της αγοράς καταγράφει η νεοφυής εταιρεία isMOOD

Toν παλμό της αγοράς καταγράφει η νεοφυής εταιρεία isMOOD

2' 15" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οι αντιδράσεις και τα σχόλια του κοινού στα social media δεν αποτελούν μόνο μία ευκαιρία για να ανοίξει μία συζήτηση μεταξύ των χρηστών γύρω από ένα καίριο θέμα της επικαιρότητας. Ενίοτε, οι αντιδράσεις αυτές, που αποτυπώνονται και με τη μορφή μικρών εικονιδίων (emoji), μπορούν να δώσουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να σκιαγραφήσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και να εντοπίσουν τι λέει ο κόσμος για τα brand που αντιπροσωπεύουν. Δεν αποκλείεται, μάλιστα, μέσα από τα σχόλια και τα emoji να αναδεικνύεται ή ακόμη και να αποδομείται η εικόνα δημοσίων προσώπων. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για πολιτικά πρόσωπα.

Αυτές τις πληροφορίες στις εταιρείες παρέχει η νεοφυής εταιρεία isMOOD, μέσα από μία online πλατφόρμα η οποία αναλύει δεδομένα από τα σχόλια και τις αντιδράσεις των χρηστών στα social media. «Μέσα από την πλατφόρμα της isMOOD μπορεί κανείς να παρακολουθήσει σε πραγματικό χρόνο τι συζητεί το κοινό σχετικά με ένα θέμα, ένα δημόσιο πρόσωπο, ένα brand, ένα προϊόν και τα αντίστοιχα ανταγωνιστικά, να εντοπίσει το συναίσθημα του κόσμου απέναντι στα θέματα αυτά, τις ανάγκες των καταναλωτών, νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες ή και απειλές», αναφέρει στην «Κ» η ιδρύτρια της εταιρείας Αννα Κασιμάτη. Η ίδια επισημαίνει ότι οι υπηρεσίες της εταιρείας στηρίζονται στη χρήση τεχνολογιών εξόρυξης γνώσης (data mining) και τεχνητής νοημοσύνης, μέσα από την ανάλυση συναισθήματος με χρήση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης (machine learning). «Μέσω των υπηρεσιών μας, οι εταιρείες ακούνε σε πραγματικό χρόνο τη φωνή των καταναλωτών και με αυτόν τον τρόπο μπορούν να σχεδιάσουν τη στρατηγική τους, αλλά και να εντοπίσουν τι συζητούν οι χρήστες για τους ανταγωνιστές». Εκτός από τα social media, η εταιρεία συλλέγει δεδομένα και από blogs, site ενημέρωσης ή από το ΥouΤube, ενώ όσα χρησιμοποιεί είναι δημόσια και παρέχονται νόμιμα από τους αντίστοιχους παρόχους του κάθε κοινωνικού δικτύου.

Από την ίδρυσή της, το 2013, η isMOOD άρχισε να προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών εταιρειών, με αποτέλεσμα να φιγουράρουν ήδη στη λίστα των πελατών της εταιρείες από τον τραπεζικό κλάδο, τον κλάδο των τροφίμων, των αυτοκινήτων και του λιανεμπορίου. Μερικές από αυτές είναι η Εθνική Τράπεζα, η Nestle Hellas και η Philip Morris, ενώ στη λίστα προστίθενται ορισμένες διαφημιστικές και εταιρείες ερευνών, όπως η Truberries, Millward Brown και Tempo OMD. Την πόρτα της isMOOD δεν τη χτυπάνε μόνο εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς οι υπηρεσίες της είναι διαδεδομένες και στους κόλπους των πολιτικών κομμάτων. Βασική ανάγκη των πολιτικών σχηματισμών είναι να εντοπίσουν από τη μία όλες τις online συζητήσεις που πραγματοποιούνται σχετικά με αυτούς και τους πολιτικούς τους αντιπάλους, και από την άλλη να διαπιστώσουν πώς αισθάνεται ο κόσμος είτε σχετικά με συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα είτε με ένα πολιτικό σχήμα ευρύτερα. Αλλωστε, όπως αναφέρει η κ. Κασιμάτη, ήδη τους έχουν προσεγγίσει πολιτικά κόμματα, ενώ κατά καιρούς έχουν συνεργαστεί με ορισμένα από αυτά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή