BEST WORKPLACES

Bizerba Hellas: Ζυγίζοντας το μέλλον

Ενημερωτική συνάντηση εργαζομένων.

Η Bizerba Hellas λειτουργεί από το 2008 ως θυγατρική της γερμανικής εταιρείας Bizerba SE & Co. KG. Προσφέρει στους πελάτες της στη βιομηχανία, στο λιανεμπόριο και στα logistics ένα ολοκληρωμένο φάσμα λύσεων (εξοπλισμό, λογισμικό, υπηρεσίες) που σχετίζονται με τη ζύγιση, τον τεμαχισμό, την επεξεργασία, τον έλεγχο, τη σήμανση και την ολοκλήρωση μιας προϊοντικής αποστολής (ζυγιστικά συστήματα, μηχανήματα κοπής και επεξεργασίας τροφίμων, ετικέτες, κ.λπ.), οι οποίες πλαισιώνονται από ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, ετικετών και αναλωσίμων.

Ενέργειες που ξεχωρίζουν:

Μία φορά τον μήνα η ημέρα αφιερώνεται στην επικοινωνία και στην ενημέρωση μεταξύ των εργαζομένων. Γίνονται ξεχωριστές συναντήσεις όπου συμμετέχουν οι υπεύθυνοι των τμημάτων, οι Product Managers, οι Πωλητές και οι δύο Διευθυντές των καταστημάτων στην Κρήτη και στη Βόρεια Ελλάδα, οι οποίοι ταξιδεύουν αυθημερόν από τη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο. Επίσης, κάθε δύο μήνες, μία ημέρα αφιερώνεται στην επικοινωνία και στην ενημέρωση των ανθρώπων του τεχνικού τμήματος (Service Internal Meeting), και συμμετέχουν όλοι οι εργαζόμενοι του τμήματος.

Όλες οι σημαντικές συναντήσεις καταγράφονται σε πρακτικά και διατηρούνται ηλεκτρονικά σε ειδικό φάκελο με πρόσβαση από όλους τους εργαζομένους.

Ο Γενικός Διευθυντής συναντάται τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο με κάθε έναν εργαζόμενο ξεχωριστά για επικοινωνία και ανατροφοδότηση.

Κάθε χρόνο η εταιρεία διοργανώνει μια διήμερη εκδρομή για τους εργαζομένους και τις οικογένειές τους, με όλα τα έξοδα πληρωμένα, προσφέροντας έτσι στους εργαζομένους ευκαιρία για χαλάρωση και για σύσφιξη σχέσεων.

Στη χριστουγεννιάτικη γιορτή, μαζί με τους υπαλλήλους, καλούνται και οι οικογένειές τους. Αφετηρία είναι η εταιρεία, όπου δίνονται δώρα στα παιδιά των εργαζομένων. Η βραδιά συνεχίζεται με εορταστικό δείπνο σε εστιατόριο, με συνοδεία ζωντανής μουσικής.

Κάποιες από τις παροχές της:

Κάθε μήνα προσφέρονται διατακτικές τροφίμων σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, καθώς και ένα σταθερό ποσό για τα έξοδα προσωπικών μετακινήσεων σε όλο το προσωπικό.

Στον χώρο της τραπεζαρίας στην Αθήνα διατίθενται πάντα φρέσκα φρούτα, βουτήματα, σοκολάτες, καφές και χυμοί, ελεύθερα προς κατανάλωση από όλους.

Όλοι οι εργαζόμενοι επιβραβεύονται ανάλογα με την προσπάθειά τους μέσα στη χρονιά (η οποία αξιολογείται σε συνεργασία με τον προϊστάμενό τους, αλλά και από τα μηνύματα επιβράβευσης ή τα παράπονα από τους πελάτες ή τους άλλους συναδέλφους τους).

Η εταιρεία φροντίζει ώστε οι άνθρωποί της να λαμβάνουν εξαιρετική εκπαίδευση. Το 2018 πραγματοποιήθηκαν συνολικά: 248 ώρες τεχνικής εκπαίδευσης στα γραφεία της εταιρείας στη Γερμανία, 416 ώρες για ατομική εκπαίδευση με εταιρική επιδότηση και 96 ώρες σε ενδοεταιρικά σεμινάρια.


Πετυχαίνουμε γιατί παραμένουμε ομάδα!

Πριν από περίπου 40 χρόνια, όπως κάθε άλλος νέος της εποχής μου, είχα το δικό μου όνειρο.
«Στην επαγγελματική μου καριέρα να συνεργαστώ με αγαπημένα πρόσωπα και να κάνουμε όλοι μαζί ξεχωριστά πράγματα που θα μας γέμιζαν υπερηφάνεια».

Σήμερα, στην Bizerba Hellas νιώθω ότι το όνειρό μου εκπληρώνεται!

Επίσης νιώθω ότι είναι ακόμη πιο σημαντικό το ότι πραγματοποιείται μέσα σε ένα άκρως απαιτητικό περιβάλλον μιας πολυεθνικής εταιρείας.

Καθημερινά αυτή η σχέση, που τη συνθέτουν η αμοιβαία εμπιστοσύνη, ο κοινός αγώνας και η αντίληψη της ομάδας για την επιτυχία, μας δίνει ασφάλεια, σιγουριά και μεγάλη ικανοποίηση! Μας δίνει φτερά!

Είμαστε μια εταιρεία που πάντα έδινε και συνεχίζει να δίνει ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους, επαγγελματίες που θέλουν να εξελιχθούν, χωρίς περιορισμούς και προκαταλήψεις.

Πετυχαίνουμε γιατί δεν εφησυχάζουμε, πετυχαίνουμε γιατί εξελισσόμαστε, πετυχαίνουμε γιατί παραμένουμε ομάδα!   

We are Growing!
We are Changing!
We are Bizerba!


Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ