Ο πρώτος συνειρμός που κάνει κάποιος όταν ακούει το όνομα Chanel είναι οι περίφημες καπιτονέ τσάντες του, τα σοφιστικέ παπούτσια και τα τουίντ ταγέρ. Αυτό που πολλοί δεν γνωρίζουν είναι ότι η Chanel τα τελευταία χρόνια διαπρέπει και στον τομέα της ωρολογοποιίας με δημιουργίες υψηλότατου επιπέδου τόσο ως προς το design και την κατασκευή όσο και ως προς τους μηχανισμούς. Και σε αντίθεση με άλλους διεθνείς οίκους μόδας που βάζουν το λογότυπό τους σε fashion οικονομικά ρολόγια, οι προτάσεις για τον καρπό της Chanel είναι high end, όπως όλα της τα προϊόντα. Το 2019 είναι τα 20 χρόνια από τη γέννηση του εμβληματικού μοντέλου J12 και με αυτή την αφορμή, ο γαλλικός οίκος αποφάσισε να το ανασχεδιάσει και να το εφοδιάσει με έναν ολοκαίνουριο μηχανισμό της Kenissi, μίας εταιρείας με έδρα τη Γενεύη, της οποίας το 20% απέκτησε η Chanel τον περασμένο Ιανουάριο.


Εκ πρώτης όψεως το νέο J12 δεν δείχνει να έχει μεγάλες διαφορές με το προηγούμενο μοντέλο. Είναι και αυτό φτιαγμένο από μαύρο ή λευκό στιλπνό κεραμικό με ομοιόχρωμο καντράν από λάκα και αραβικούς αριθμούς. Το μέγεθος της κάσας είναι στα 38 mm και φοράει κεραμικό μπρασελέ με τριπλό αναδιπλούμενο κούμπωμα. Επειδή πρόκειται για ένα σπορ ρολόι, η εταιρεία φρόντισε να το καταστήσει στεγανό μέχρι 200 μέτρα και να το εφοδιάσει με 70 ώρες ενεργειακής αυτονομίας.

Τι άλλαξε λοιπόν; Οι αισθητικές αλλαγές είναι ανεπαίσθητες και σοφά μελετημένες: το καντράν έχει γίνει ελαφρώς μεγαλύτερο, οι αριθμοί ανασχεδιάστηκαν, αλλά το σημαντικότερο είναι η προθήκη ενός νέου ελβετικού αυτόματου μηχανισμού, του caliber 12.1, τον οποίο μάλιστα μπορεί να θαυμάσει κάποιος από το διαφανές καπάκι στο πίσω μέρος της κάσας.

Αυτή και μόνο είναι μία μεγάλη αναβάθμιση (τα προηγούμενα μοντέλα ήταν εφοδιασμένα με τον ΕΤΑ 2892). O νέος μηχανισμός μάλιστα φέρει και πιστοποίηση χρονομέτρου ακριβείας από το COSC.
Δείτε το ρολόι «ζωντανά» στο video που ακολουθεί…


Οι εννέα μούσες

Στην καινούρια διαφημιστική καμπάνια του μοντέλου J12 πρωταγωνιστούν εννέα πανέμορφες και μοναδικές γυναίκες, «μούσες» του J12. Η καμπάνια έχει τίτλο «It's all about seconds», γιατί τα δευτερόλεπτα είχαν πάντα μεγάλη σημασία για τον οίκο Chanel, έναν οίκο που δημιούργησε μία γυναίκα που ήξερε πώς να ακολουθεί το ένστικτό της. Το ένστικτο της στιγμής όπου κρίνονται όλα. Και το νέο J12 είναι ένα ρολόι που αποτυπώνει όλες τις σημαντικές στιγμές στη ζωή μίας γυναίκας, ο ιδανικός σύντροφός της για κάθε πολύτιμο δευτερόλεπτο της ημέρας της. Τρεις από τις υπέροχες γυναίκες που συμμετέχουν στην καμπάνια του εμβληματικού μοντέλου της Chanel είναι η μεγάλη ντίβα του Χόλιγουντ Ali MacGraw, η διάσημη ηθοποιός Keira Knightley και η μαύρη γαζέλα του κόσμου της μόδας, Naomi Campbell. Μας μιλούν για τα δευτερόλεπτα που έχουν αλλάξει τη ζωή τους και μας προσκαλούν να ανακαλύψουμε το iconic ρολόι. Ποια είναι η στιγμή που άλλαξε τη ζωή τους;

 

Ali MacGraw

«Το δευτερόλεπτο που ένας ατζέντης είδε τη διαφήμιση του CHANEL No5 σε ένα φαρμακείο. Κατόπιν με ρώτησε εάν ήθελα να παίξω στον κινηματογράφο. Για τον οποίο δεν είχα καθόλου γνώσεις. Τα υπόλοιπα ανήκουν στην ιστορία…»

Η ζωή και η καριέρα της Ali MacGraw άλλαξε το 1965 όταν έγινε το πρόσωπο του αρώματος CHANEL No5. Πρωταγωνίστησε σε αυτή τη καμπάνια μέχρι το 1971. Από εκεί την ανακάλυψε ένας ατζέντης και την μύησε στον κόσμο της έβδομης τέχνης. Είναι μία από τις ζωντανές ντίβες της χρυσής εποχής του Χόλιγουντ και έκανε μεγάλη καριέρα, ειδικά τις δεκαετίες του 1960 και '70, σε αξέχαστες ταινίες όπως το Love Story με τον Ράιαν Ο'Νιλ και το The Getaway με τον Στιβ Μακουίν, τον οποίο μάλιστα παντρεύτηκε το 1973.

 

Keira Knightley

«Ακριβώς τώρα! Αναμφίβολα ζω την κάθε στιγμή.»

Όσο κι αν φαίνεται απίστευτο, η πανέμορφη Keira Knightley έχει πίσω της 25 χρόνια καριέρας καθώς και δύο υποψηφιότητες για βραβείο Όσκαρ. Η σχέση της με τον οίκο Chanel είναι στενή και διαρκής. Είναι από το 2007 το πρόσωπο του αρώματος Coco Mademoiselle ενώ οκτώ χρόνια αργότερα πρωταγωνίστησε στην καμπάνια για το κραγιόν Rouge της Chanel και το 2016 έγινε το πρόσωπο των κοσμημάτων του διάσημου οίκου.

Naomi Campbell

«Κάθε πράξη μου στη ζωή μου έγινε σε μία καθοριστική στιγμή».

Τα πολλά λόγια είναι περιτά για ένα από τα μεγαλύτερα supermodels όλων των εποχών. Η Naomi Campbel μυήθηκε στον κόσμο του θεάματος από την τρυφερή ηλικία των επτά ετών, όταν εμφανίστηκε στο βιντεοκλίπ του Μπομπ Μάρλεϊ Is this love? Η καριέρα της ως μοντέλο άρχισε σε ηλικία 15 ετών, όταν την ανακάλυψε στον δρόμο ο διευθυντής ενός μεγάλο πρακτορείου μοντέλων. Την έχουν φωτογραφήσει οι σημαντικότεροι φωτογράφοι στον κόσμο, έχει περπατήσει χιλιάδες χιλιόμετρα στα ντεφιλέ των μεγαλύτερων οίκων μόδας και είχε ιδιαίτερα στενή σχέση με τον αείμνηστο Καρλ Λάγκερφελντ, την ψυχή του οίκου Chanel. Έχει στο ενεργητικό της πάνω από 800 εξώφυλλα περιοδικών και συνεχίζει ακάθεκτη...

 

Δείτε και ένα σύντομο video με τα πρόσωπα της καμπάνιας Chanel J12…

Περισσότερες πληροφορίες για τη Chanel εδώ.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ