Αραγε, πόσοι δεν πρέπει να κρατούν τιμόνι;

Αραγε, πόσοι δεν πρέπει να κρατούν τιμόνι;

Κύριε διευθυντά

Τι σπορ και αυτό. Η εκτόνωση στα συγκρουόμενα στα λούνα παρκ μέχρι να συμπληρώσουμε την ηλικία και συνεπώς τα εχέγγυα για υπεύθυνη συμπεριφορά. Απαραίτητη προϋπόθεση για την οδήγηση. Οι θάνατοι από τροχαία, οι αναπηρίες και οι «ζημιές» σε περίοπτη θέση στις στατιστικές και το «παράσημο» στους ελεγκτικούς μηχανισμούς. Πόσοι και πόσοι κύριοι του υπουργείου και της Τροχαίας, αν δεν το ξέρετε, πλήρωσαν ταρίφα 500 ευρώ και τους πήγαν σπίτι το «δίπλωμα». Το επόμενο βήμα, με αυτοπεποίθηση να βγουν στον δρόμο «διπλωματούχοι» χωρίς να μπορούν να καταλάβουν τι λένε οι πινακίδες, «εναντίον» αυτών που καταλαβαίνουν. Πάμε τώρα στο μεγάλο πρόβλημα των ελαστικών. Ο κίνδυνος μεγάλος και ο έλεγχος ανύπαρκτος. Υπενθύμιση μόνο όταν περιγράφεται το ατύχημα από την TV. Τι να πρωτοπεριγράψω; Ολοι τα ξέρετε όλα. Καθίστε καλύτερα στο σπίτι σας.

Υπάρχει όμως και ψυχιατρική εκτίμηση των Ελλήνων, με συμπέρασμα να βγαίνει από αξιολόγηση της «οδικής συμπεριφοράς». Είμαστε για δέσιμο. Τον τελευταίο καιρό φοβάμαι πολύ όταν οδηγώ γιατί νέα κορίτσια πιάνουν το τιμόνι σαν να πιάνουν λόγχη και επιτίθενται να περάσουν πρώτες. Αν τύχει και διαμαρτυρηθείς, ακούς κάτι… μπινελίκια.  Συμπέρασμα: Το αυτοκίνητο βοηθάει να υπερτραφεί το εγώ χωρίς τροφή και το μυαλό πάει για ρεκτιφιέ αλλά δεν διατίθενται ανταλλακτικά…                                          

Πανος  Σταματοπουλος, Καρδιολογος

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή