Απελπισμένοι προπαγανδιστές

Απελπισμένοι προπαγανδιστές

1' 52" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ο κ. Μητσοτάκης έγινε υποκείμενο επίσημης και ισχυρότατης επίθεσης fake news από την πλευρά της ίδιας της κυβέρνησης, πράγμα ασυνήθιστο ακόμη και στις πιο ακραίες καταστάσεις. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το πανικόβλητο επιτελείο του Μαξίμου είναι σε θέση να καταλάβει ότι ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας αναφέρθηκε στην «Παπαστράτος» την οποία επισκέφθηκε διακριτικά στο πλαίσιο περιοδείας του σε Ασπρόπυργο και Ελευσίνα. Οποιος ανακαλύπτει την πραγματικότητα των επιχειρήσεων εκπλήσσεται. Αν μεν είναι φιλελεύθερος αντλεί επιχειρήματα υπέρ της ανοικτής οικονομίας. Αν είναι «αριστερός» πέφτει από τα σύννεφα.

Τι είπε ο Μητσοτάκης; Εξέφρασε τη θετική αντιμετώπιση που πρέπει να έχει η πολιτεία «όταν μία επιχείρηση συμφωνεί με τους εργαζομένους, συμφωνεί με επιχειρησιακή σύμβαση να πάει από πενθήμερο σε επταήμερο με τη σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων και με πολύ καλύτερες απολαβές απ’ ό,τι θα είχαν οι εργαζόμενοι πριν, και με αυξημένα δικαιώματα».

Το είπε σωστά. Το παράδοξο είναι ότι κάποιοι, μεταξύ των οποίων και η υπουργός Εργασίας, «κατάλαβαν» ή έκαναν πως «κατάλαβαν», ότι η Ν.Δ. ετοιμάζεται να καταργήσει την εβδομάδα των 40 ωρών! Αν αυτό ήταν ζητούμενο, προφανώς και οι δημοσιογράφοι, παρόντες στη μεγάλη συνέντευξη Τύπου αλλά και όσοι, ακόμη ειδικότεροι, παρακολουθούσαν, θα είχαν σπεύσει να το παρατηρήσουν. Αν δεν το έκαναν είναι γιατί κατάλαβαν πολύ καλά τι είπε, τι εννοεί και ότι δεν υπάρχει άλλο θέμα.

Δυστυχώς, οι άνθρωποι του Μαξίμου μπορεί να μη γνωρίζουν τις πραγματικές συνθήκες και όρους οργάνωσης της εργασίας, ξέρουν όμως από φαιά προπαγάνδα. Το γεγονός ότι κανείς τους δεν έχει εργαστεί ένα κάποιο επαρκές χρονικό διάστημα, είναι μια προφανής εξήγηση, αν και ένας υπουργός (και υπουργός Εργασίας μάλιστα!) οφείλει να γνωρίζει καλύτερα. Αυτό που ενοχλεί την κυβέρνηση είναι η σταδιακή αποκάλυψη της ατζέντας του Μητσοτάκη για τη νέα θέση των εργαζομένων στην προοπτική ανάκαμψης της οικονομίας, πραγματικής μείωσης της ανεργίας και ανάδειξης νέων επενδυτικών και επιχειρηματικών σχημάτων.

«Οταν μία εταιρεία έχει κέρδη, ένα ποσοστό των κερδών πρέπει να μοιράζεται στους εργαζομένους», είπε στην Παιανία (11/5/2019) σε μια βιομηχανία που εξάγει το 65% της παραγωγής χρωμάτων. «Το παράδειγμα καλών εργασιακών σχέσεων, όπου οι εργαζόμενοι αισθάνονται συμμέτοχοι στη συνολική προσπάθεια και αισθάνονται και οι ίδιοι ότι έχουν ένα όφελος από την επιτυχία της επιχείρησης, είναι ένα πρότυπο, το οποίο θέλουμε και εμείς να αναδείξουμε», είπε στα ναυπηγεία πριν από λίγες μέρες. Πήγαινε γυρεύοντας!

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή