Δωρεάν διόδια μοιράζει το υπ. Υποδομών

Δωρεάν διόδια μοιράζει το υπ. Υποδομών

2' 16" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τη δωρεάν διέλευση από τα διόδια Αφιδνών… για ακόμα ένα τμήμα της εκλογικής του περιφέρειας ανακοίνωσε την Κυριακή ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης. Οπως αποφάσισε, οι κάτοικοι του Δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα δεν θα καταβάλλουν πλέον διόδια προς και από την Αθήνα, με το κόστος να βαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Σπίρτζης έχει απαλλάξει από τα διόδια και άλλο κομμάτι της Βόρειας Αττικής, τις περιοχές Αγίου Στεφάνου και Βαρυμπόμπης, με κόστος για το Δημόσιο 10-12 εκατ. ευρώ ετησίως.

Ο κ. Σπίρτζης μίλησε την Κυριακή στον Ωρωπό σε μια εκδήλωση με σαφή προεκλογικό χαρακτήρα, εξαγγέλλοντας από την απαλλαγή των διοδίων… μέχρι τη μετακίνηση του τερματικού σταθμού του τοπικού ΚΤΕΛ και τις νέες ώρες των δρομολογίων! «Πετύχαμε από αυτή την εβδομάδα, από τις 23 Μαΐου, μέχρι να ολοκληρωθεί το αναλογικό σύστημα διοδίων, δηλαδή μέχρι το Δεκέμβριο του ’21 –συν ένα χρόνο που δεν θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το ’22- οι κάτοικοι του Δήμου Ωρωπού να διέρχονται δωρεάν από τα διόδια», ανέφερε ο κ. Σπίρτζης, χειροκροτούμενος από το ακροατήριο. «Χαμογελάω γιατί βλέπω εσάς, που έχετε δώσει σκληρές μάχες και στον χώρο των διοδίων και στα δικαστήρια για να πετύχετε αυτό που πετύχαμε», συμπλήρωσε. «Εμείς όταν λέμε ότι ακούμε τους πολίτες, τους ακούμε πραγματικά για να διαμορφώσουμε τις πολιτικές και τις αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε. Αρα, στη συμφωνία που κάναμε για τα διόδια για τον Δήμο Ωρωπού, συμπεριλαμβάνονται και οι μόνιμοι κάτοικοι της κοινότητας Βαρνάβα».

Αυτό βέβαια που «πέτυχε» ο υπουργός είναι μια συμφωνία με την οποία το κόστος των διελεύσεων των κατοίκων του Δήμου Ωρωπού και του Βαρνάβα από τα διόδια Αφιδνών να μετακυλιστεί στο Δημόσιο. Ουσιαστικά πρόκειται για μια επέκταση του προγράμματος «Fast Pass Oropos» της Νέας Οδού, οι συνδρομητές του οποίου πλήρωναν με τη χρήση πομποδέκτη στα μετωπικά διόδια Αφιδνών 2,10 ευρώ αντί 3,30 για τα Ι.Χ. Το εκπτωτικό πακέτο είχε συμπεριληφθεί στην τελευταία συμφωνία αποζημίωσης Δημοσίου – Νέας Οδού και έχει σήμερα περίπου 3.000 συνδρομητές.

Αυτό, λοιπόν, που πέτυχε το υπουργείο είναι όσοι εγγραφούν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα να διέρχονται με τη χρήση του πομποδέκτη δωρεάν από τα μετωπικά διόδια Αφιδνών και στη συνέχεια (ανά εξάμηνο ή έτος) η Νέα Οδός να στέλνει στο υπουργείο τον λογαριασμό για τις διελεύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί. Ενδιαφέρον είναι, πάντως, ότι ο κ. Σπίρτζης συνεχίζει να μεταθέτει τη λειτουργία των ηλεκτρονικών διοδίων, τα οποία εξαγγέλλονταν από το 2016, δημοπρατήθηκαν το 2018 και ακόμα βρίσκονται σε φάση αξιολόγησης των προσφορών. Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που ο κ. Σπίρτζης αποφασίζει να «κάνει πολιτική» στο υπόλοιπο Αττικής μετακυλίοντας το κόστος στον προϋπολογισμό. Το υπουργείο έδωσε προ τριετίας εντολή να αναβληθούν τα σχέδια για την εγκατάσταση πλευρικών διοδίων στους κόμβους Αγίου Στεφάνου και Βαρυμπόμπης, καταβάλλοντας βέβαια στον παραχωρησιούχο την εκτιμώμενη απώλειά του, περίπου 10-12 εκατ. ευρώ ετησίως.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή