Στα γυμνασιακά της χρόνια βοήθησε να ιδρυθεί στο σχολείο της ένα κλαμπ «φυλετικής αρμονίας», το οποίο οργάνωνε sleepovers παιδιών από διάφορες εθνότητες. Αγαπούσε το σινεμά, αλλά ελάχιστοι χαρακτήρες στις ταινίες που παρακολουθούσε έμοιαζαν στη σγουρομάλλα μιγάδα που αντίκριζε η έφηβη Τέσα Τόμσον στον καθρέφτη του σπιτιού της. Ακόμα και στα πρώτα της βήματα στον χώρο της κινηματογραφικής βιομηχανίας οι ρόλοι που έφταναν στα χέρια της δεν ξέφευγαν από τους «τυπικούς» χαρακτήρες που καλούνταν να ερμηνεύσει κάθε σκουρόχρωμη ηθοποιός: τη σκλάβα, το κορίτσι του γκέτο, την αισθησιακή μαύρη καλλονή. Έχοντας μεγαλώσει σε ένα ασφαλές περιβάλλον πλήρους αποδοχής της διαφορετικότητας, που είχαν δημιουργήσει ο Αφρο-Παναμέζος πατέρας και η Μεξικανο-Ευρωπαία μητέρα της, έμαθε να σκέφτεται χωρίς διαχωριστικές γραμμές και ταμπέλες. Το γεγονός αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία ανακάλυψης του εαυτού της και στον τρόπο που τελικά αυτοπροσδιορίστηκε, ως γυναίκα που ελκύεται ερωτικά εξίσου από άντρες και γυναίκες, απορρίπτοντας για την ίδια τον όρο αμφιφυλόφιλη, επειδή εμπεριέχει κάποιου τύπου διαχωρισμό.

Η αντισυμβατική της οπτική και τα ακτιβιστικά της αντανακλαστικά έγιναν ευρέως γνωστά όταν «τουίταρε» ότι η Valkyrie που υποδύθηκε στις ταινίες «Thor: Ragnarok» και «Avengers: Endgame» είναι αμφιφυλόφιλη και ως τέτοια την υποδύθηκε. Με τον τρόπο αυτόν, σημειώνει το περιοδικό Time, που τη συμπεριέλαβε στη λίστα του με τους Ηγέτες της Επόμενης Γενιάς, δημιούργησε τον πρώτο bisexual υπερήρωα της κινηματογραφικής Marvel. Η Τόμσον είναι επίσης ανάμεσα στις ηγετικές φυσιογνωμίες της καμπάνιας Time’s Up για την προώθηση της διαφορετικότητας και το τέλος της σεξουαλικής παρενόχλησης στην κινηματογραφική βιομηχανία, αλλά και της πρωτοβουλίας 4% Challenge, που καλεί τα χολιγουντιανά στούντιο και τους ηθοποιούς να δεσμευτούν ότι τους επόμενους 18 μήνες θα δουλέψουν με μια γυναίκα σκηνοθέτη. «Δεν θέλεις να δαγκώνεις το χέρι που σε ταΐζει», δήλωσε στο Τime, «αλλά νομίζω ότι μια μικρή φιλική δαγκωνιά δεν πειράζει. Η συμπερίληψη δεν γίνεται κατά λάθος. Μερικές φορές πρέπει να πιέζεις τους ανθρώπους. Η ντροπή είναι δυνατό εργαλείο».

Περιοδικό "Κ"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ