Η αιχμαλωσία στα χέρια των Συμμάχων φαντάζει ως καλύτερη προοπτική από τη μάταιη συμμετοχή σε έναν χαμένο πόλεμο, η οποία πιθανώς να οδηγήσει και στον θάνατο, όπως μαρτυρούν τα χαμόγελα αυτών των στρατιωτών της Βέρμαχτ, οι οποίοι πιάστηκαν αιχμάλωτοι των συμμαχικών στρατευμάτων κατά την απόβαση στη Νορμανδία, το 1944. Εδώ, ξαπλωμένοι σε μία παραλία της Νορμανδίας, περιμένουν τη μεταφορά τους στη Βρετανία. (AP Photo)


Η Ελβετίδα δημοφιλής ηθοποιός και σύμβολο του σεξ της δεκαετίας του '60, Ούρσουλα Άντρες, φωτογραφίζεται μπροστά από έναν πίνακα του Μπεν Σταλ που την απεικονίζει γυμνή, ο οποίος φιλοτεχνήθηκε από τον Αμερικανό καλλιτέχνη για τις ανάγκες της ταινίας του Ρόμπερτ Όλντριτς, «Τέσσερις για το Τέξας», το 1963. Η Ελβετίδα ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην ταινία μαζι με τους Ντιν Μάρτιν, Φρανκ Σινάτρα και Ανίτα Έκμπεργκ. (AP Photo/Don Brinn)


Μία γιγαντιαία επιβλητική προτομή του Αμερικανού προέδρου Φράνκλιν Ντελάνο Ρούζβελτ ξεχωρίζει στην στρατιωτική παρέλαση η «Νέα Υόρκη σε Πόλεμο», επτά μήνες μετά την είσοδο των Ηνωμένων Πολιτείων στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, στην 5η Λεωφόρο του Μανχάταν, το 1942. Η παρέλαση, την οποία παρακολούθησαν περίπου δύο εκατομμύρια άτομα, έγινε με σκοπό να τονώσει το πατριωτικό αίσθημα των Νεοϋορκέζων πολιτών, παροτρύνοντας τους να συμβάλουν και αυτοί από την πλευρά τους στην πολεμική προσπάθεια της χώρας. Ο Ρούζβελτ υπήρξε ο ίδιος γέννημα θρέμα της Νέας Υόρκης και κυβερνήτης της πολιτείας τα χρόνια πριν αναλάβει την προεδρία των ΗΠΑ. (AP Photo)

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ