Σε νέα καταστήματα και logistics επενδύει 280 εκατ. η Lidl Hellas

Σε νέα καταστήματα και logistics επενδύει 280 εκατ. η Lidl Hellas

2' 19" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Επενδύσεις ύψους 120 εκατ. ευρώ υλοποιεί το τρέχον έτος η Lidl Hellas, ενώ για το 2020 η εταιρεία προγραμματίζει ακόμη μεγαλύτερες επενδύσεις, ύψους 160 εκατ. ευρώ. Στόχος, βεβαίως, η μεγαλύτερη ενίσχυση της παρουσίας της πανελλαδικά –με την έμφαση να δίνεται στη νησιωτική χώρα και εν γένει στους τουριστικούς προορισμούς– έτσι ώστε να βελτιώσει περαιτέρω το μερίδιό της στη μετά την οικονομική κρίση εποχή. Εντός του 2019 στόχος είναι τα καταστήματα του δικτύου από 223 σήμερα να φτάσουν τα 229, το 2020 να είναι πλέον 240, ενώ ο μεσομακροπρόθεσμος στόχος της εταιρείας είναι το δίκτυό της να αριθμεί 300 σημεία πώλησης.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε το βράδυ της Τρίτης ο πρόεδρος της διοίκησης της Lidl Hellas κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, οι επενδύσεις περιλαμβάνουν το άνοιγμα νέων καταστημάτων, την ολοκλήρωση της εγκατάστασης bake off (οι λεγόμενες «θερμές» γωνιές) σε όλα τα καταστήματα του δικτύου της Lidl Hellas, την επέκταση των αποθηκευτικών χώρων και συγκεκριμένα τη δημιουργία νέων χώρων ψυγείου και κατάψυξης και την τοποθέτηση ραφιών σε τρία από τα τέσσερα logistics centers που διαθέτει η εταιρεία στην Ελλάδα, τη δημιουργία νέου logistic center, καθώς και την προσθήκη 250 νέων κωδικών προϊόντων στο χαρτοφυλάκιό της.  Επίσης, η εταιρεία σχεδιάζει την εσωτερική αναδιάταξη των καταστημάτων της, προκειμένου να τα κάνει πιο λειτουργικά αλλά και πιο ελκυστικά στους Ελληνες καταναλωτές, βελτιώνοντας με τη σειρά της τη λεγόμενη αγοραστική εμπειρία. Προς την κατεύθυνση αυτή θα δημιουργήσει ένα κατάστημα –αναμένεται να λειτουργήσει εντός του φθινοπώρου– 1.400 τ.μ. και το μοντέλο αυτό θα εφαρμοστεί σταδιακά και στα υπόλοιπα καταστήματα του δικτύου.

Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας (σ.σ. η Lidl Hellas δεν δημοσιεύει ισολογισμό) ο κ. Ανδρεανίδης ανέφερε ότι κατά τη χρήση 1/3/2018 – 28/2/2019 ο κύκλος εργασιών κατέγραψε αύξηση 4,3%, ενώ η εταιρεία κατατάσσεται στην τρίτη θέση στον κλάδο των σούπερ μάρκετ με μερίδιο αγοράς 15%.  Εκτός από τις επενδύσεις σε καταστήματα, η Lidl Hellas ανακοίνωσε το βράδυ της Τρίτης σε ειδική εκδήλωση τη συνεργασία της με την Εθνική Λυρική Σκηνή (ΕΛΣ) για τη συμπαραγωγή παράστασης μουσικού θεάτρου. Η συνεργασία της Lidl Hellas με την Εθνική Λυρική Σκηνή ξεκίνησε το 2018 με την εταιρεία ως χορηγό των εκπαιδευτικών εργαστηρίων μουσικής, μουσικού θεάτρου και καλλιτεχνικής δημιουργίας και έρχεται να επισφραγιστεί με μία παράσταση μουσικού θεάτρου για μικρούς και μεγάλους, βασισμένη στις «Τέσσερις Εποχές» του Αντόνιο Βιβάλντι, η οποία πραγματεύεται με έξυπνο και ευφάνταστο τρόπο τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης της Lidl Hellas.

Η νέα συνεργασία της Lidl Hellas με την Εθνική Λυρική Σκηνή έχει χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον δύο ετών, με την παράσταση να συντελείται εντός ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος και συγκεκριμένα στην Εναλλακτική Σκηνή όπου θα πραγματοποιηθούν 37 παραστάσεις ανά έτος για τις 2 θεατρικές περιόδους Νοέμβριος 2019 – Ιούλιος 2020 και Νοέμβριος 2020 – Ιούλιος 2021, ενώ την επόμενη χρονιά η παραγωγή θα περιοδεύσει και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή