ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Πλανήτης «Κ»

Στην Ελλάδα είχαμε τα φουσκωτά φλαμίνγκο. Ήταν αναμφισβήτητα το σήμα κατατεθέν των τελευταίων 2-3 καλοκαιριών, θα δούμε αν θα παραμείνουν και φέτος – χιουμοριστικά memes θέτουν ήδη το ερώτημα αν κάποιοι θα μπουν με αυτά στο παραβάν. 

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η αντίστοιχη εμμονή είναι τα Lamzacs – τα φουσκωτά σαλόνια, όπως τα διαφημίζει η ολλανδική εταιρεία παραγωγής τους, Fatboy, παρότι δεν θυμίζουν πολυθρόνες ή καναπέδες. Το Lamzac είναι μάλλον άμορφο και το βασικό συγκριτικό του πλεονέκτημα από οποιοδήποτε άλλο φουσκωτό αντικείμενο είναι ότι μπορείς να το γεμίσεις  χωρίς να φυσήξεις ή να χρησιμοποιήσεις τρόμπα. Γεμίζει με μόνο τρεις κινήσεις – όπου κι αν βρίσκεσαι, χωρίς καμία προσπάθεια. Αφήνεις να χάσκει η πλευρά από την οποία γεμίζει και την κινείς αντίθετα με τον αέρα μια δυο φορές, τυλίγεις γρήγορα την άκρη του και... έτοιμο! Κι έτσι αράζεις σε παραλίες, βουνά, λαγκάδια, πάρκα, αεροδρόμια, ανοιχτές συναυλίες με μόνο 40 δολάρια για τη βασική βερσιόν (τιμές ΗΠΑ). Σαράντα δολάρια που, εκτός από άνεση, σου προσφέρουν και πολλούς ινσταγκραμικούς πόντους, καθώς η μανία έχει βασικό της όχημα το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο όπου ο κάθε κάτοχος Lamzac που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να φωτογραφηθεί και ποσταριστεί με αυτό.  

Η ζήτηση ήταν τεράστια από την αρχή – ολόκληρα αεροπλάνα γεμάτα με δαύτ έρχονται κάθε εβδομάδα από την Κίνα στις ΗΠΑ. Ήδη η εταιρεία έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο κομμάτια όλων των τύπων και χρωμάτων (υπάρχουν διάφορες επιλογές στο σάιτ τους πλέον) και ευγνωμονεί τον Ολλανδό Marijn Oomen, τον εφευρέτη του Lamzac, από τον οποίο αγόρασε την πατέντα το 2016. Εκείνος ίσως να μην είναι τόσο ευγνώμων... 

Περιοδικό "Κ"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ