Σέλφι με φόντο τα συντρίμμια του Τσερνόμπιλ, φορώντας αντιασφυξιογόνες μάσκες ή ακόμα και με την ολόσωμη λευκή στολή. Μετά το κλικ ακολουθεί μοίρασμα της φωτογραφίας στα social media με hashtag #ExclusionZone (αποκλεισμένη ζώνη).
Ακούγεται σουρεαλιστικό, αλλά συμβαίνει όλο και πιο συχνά. Μετά την προβολή της δημοφιλούς σειράς «Chernobyl» από το HBO, influencers από όλο τον κόσμο βάζουν στη λίστα τους τον τόπο του μεγαλύτερου πυρηνικού δυστυχήματος στην ιστορία και τα ποσοστά επισκεψιμότητας ανεβαίνουν διαρκώς – σύμφωνα με το Reuters, τον Μάιο παρατηρήθηκε αύξηση 30% σε σχέση με πέρυσι.
Παράλληλα, τουριστικά γραφεία σχεδιάζουν θεματικούς περιπάτους και τους διαφημίζουν, υποσχόμενα «ινσταγκραμικές φωτογραφίες» ή «μια αφάνταστη εμπειρία τρόμου βγαλμένη όχι από το παρελθόν, αλλά από το μέλλον».