ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Μοτοσικλέτα

Μετά λοιπόν την παρουσίαση των F 750 και 850 GS σειρά έχει μια έκδοση Adventure η οποία θα πλαισιώσει την οικογένεια των μεσαίων GS της βαυαρικής εταιρείας.
Η νέα 850 GS ADV είναι πιο φουσκωμένη αλλά και πιο εξοπλισμένη για να μπορέσει να ανταποκριθεί καλύτερα στον ταξιδιωτικό της χαρακτήρα.
 
ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥ ΚΑΤΣΙΜΠΑΡΟΥ
 
Οι διάφορες με την απλή έκδοση 850 είναι το ρεζερβουάρ των 23 λίτρων το οποίο χαρίζει μια μεγάλη αυτονομία για πάνω από 500χλμ, οι αναρτήσεις με αυξημένη διαδρομή στο πιρούνι από 204 στα 230 και μειωμένη πίσω από 219 στα 215 ενώ και το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας έχει αυξηθεί 15 ολόκληρα κιλά  και από τα 229 κιλά έχει πάει στα 244 κιλά!
Στην εντυπωσιακή και φουσκωμένη εμφάνιση του συμβάλουν βέβαια και τα μπροστινά κάγκελα προσφέροντας μεγαλύτερη προστασία στις εκτός δρόμου ανυσηχίες σας.
Η ποιότητα κατασκευής ακολουθεί τα ίδια υψηλά στάνταρ των Γερμανών δινοντας πάντα μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες. 
 
Όπως και στην στάνταρ έκδοση έτσι και εδώ στόχος ήταν η άνεση και η χρηστικότητα με τις αλλαγές η οποίες έγιναν στην θέση του ρεζερβουάρ καθώς και της εξάτμισης δίνοντας πλέον την δυνατότητα να λεπτύνει η ουρά της μοτοσυκλέτας, να αλλάξει η κατανομή βάρους αλλά και να βελτιστοποιηθεί ο χώρος των αποσκευών στο πίσω μέρος.
 
Συνεχίζοντας τώρα με τις μικροαλλαγές συναντάμε χούφτες προστασίας χεριών, φαρδύτερα μαρσπιέ για πιο άνετη οδήγηση στο χώμα, μια ατσάλινη πίσω σχάρα καθώς και ρυθμιζόμενα λεβιέ για φρένο και επιλογέα ταχυτήτων.
 
Στην βδομάδα που το είχαμε στην κατοχή μας πολλοί το μπέρδεψαν με τον μεγάλο αδερφό 1200 ενώ αστραπιαία μόλις είδαν ότι δεν εξείχαν κιλυνδροι εντυπωσιάστηκαν με την εμφάνιση του μικρού Adventure που ξεχωρίζει όπου και αν κινηθεί.
 
Ο κινητήρας των 853 κ.εκ είναι γνωστός από την προηγούμενη έκδοση χωρίς παραλλαγές  με την απόδοση του να παραμένει στους 95 ιππους στις 8.250 στροφες και με την ροπή στα 9,4 κιλά στις 6.250 στροφες και βέβαια χωρίς κραδασμούς χάρη στον νέο διπλό αντικραδασμικό άξονα του.
Το πλαίσιο είναι και αυτό ίδιο χαρίζοντας την ίδια  σταθερότητα και ακαμψία.
 
Τα προγράμματα λειτουργείας στον στάνταρ εξοπλισμό είναι δυο το «Road» και το «Rain» ενώ η συγκεκριμένη πλούσια έκδοση Rallye έχει και τα έξτρα προγράμματα «Dynamic», «Enduro» και «Enduro Pro» τα οποία προσαρμόζονται στο στυλ οδήγησης του κάθε αναβάτη.
 
Η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση, οι αλλαγές κατεύθυνσης έρχονται γρήγορα και γενικότερα ευχαριστιέσαι οδήγηση!
Οι αναρτήσεις γενικά είναι μαλακές χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη, στο χώμα ισιώσουν τα πάντα στο πέρασμα τους χάρη βέβαια και στον 21’’ μπροστινό τροχό αλλά και στο mode «Enduro Pro» που σου επιτρέπει να ανεβάσεις εσυ τον πήχη ανάλογα με το επίπεδο των ικανοτήτων σου.
 
Η τελική ταχύτητα που είδαμε στην έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών ήταν τα 220 χλμ και η κατανάλωση που μετρήσαμε δεν ξεπέρασε τα 6 λίτρα!
 
Η μικρή ρυθμιζόμενη ζελατίνα σίγουρα δεν θα προσφέρει πλήρη κάλυψη από τον αέρα είναι όμως ικανοποιητική στα ταξίδια και σε ταχύτητες κάτω των 150 χλμ.
 
Έχουμε λοιπόν μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα, εντυπωσιακή σε εμφάνιση όπως αρμόζει στον τίτλο Adventure η οποία έρχεται να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, υψηλότερα επίπεδα άνεσης αλλά και αυξημένες ικανότητες κίνησης σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.
 
Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ