ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Μοτοσικλέτα

Η σειρά X MAX της YAMAHA έχει πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες σκούτερ παγκοσμίως από τα πρώτα της κιόλας βήματα και θέλοντας πάντα να ξεχωρίζει αλλά και να βρίσκεται στο προσκήνιο παρουσιάζει ακόμα μια ανανεωμένη σειρά σχεδιασμένη και εξελιγμένη ώστε να μπορεί να ικανοποιήσει αλλά και να ξεπεράσει τις προσδοκίες του εκάστοτε αγοραστή στοχεύοντας κάθε φορά στην κορυφή της κατηγορίας συνδυάζοντας επιδόσεις, άνεση και πρακτικότητα.
 
ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥ ΚΑΤΣΙΜΠΑΡΟΥ
 
Η σειρά Iron γεννήθηκε για να προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω, ένα υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, ενισχύοντας ακομα περισσότερο την εικόνα του επιτυχημένου σκούτερ της YAMAHA με το αποκλειστικό σκούρο γκρι χρώμα του, με την σέλα με τις δερμάτινες εσωτερικές επενδύσεις και την ενσωματωμένη πλάτη, τα αλουμινένια μαρσπιέ, ένα φιμέ πίσω φως και ένα επιχρωμιωμένο φινίρισμα στο κοντέρ.
 
Η σχεδίαση συνεχίζει να είναι δυναμική με κοφτές γραμμές έχοντας μια επιθετική όψη τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος.
Μπροστά ξεχωρίζουν οι LED προβολείς οι οποίοι κάνουν ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση όταν το φως της ημέρας χαθεί ενώ και πίσω τα LED φώτα συμβάλουν στην όλη δυναμική του εικόνα.
 
 
Η ποιότητα των πλαστικών, η συναρμολόγηση καθως ακόμα και η βαφή των πλαστικών θέτουν υψηλά στάνταρ και δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης.
 
Ο κινητήρας των 292 κ.εκ αποδίδει 28 ιππους στις 7.250 στροφες και σχεδόν 3 κιλά ροπης στις 5.750 στροφες.
Ανήκει στην blue core γενιά κινητήρων οι οποίοι έχουν πιο πολιτισμένη και κυρίως αθόρυβη λειτουργία και χαμηλή κατανάλωση.
Το  X MAX 300 έχει και TC προσφέροντας περισσότερη ασφάλεια στον αναβάτη ενώ αυτό που παρατηρήσαμε είναι πως η λειτουργία TC παρεμβαίνει σχετικά εύκολα στο άνοιγμα γκαζιού.
 
Άνετο το X MAX 300 στον δρόμο χάρη των μαλακών αναρτήσεων που διαθέτει και κυρίως του μπροστινού πιρουνιού τύπου μοτοσυκλέτας που σε συνεργασία με το νέο πλαίσιο συμβάλει στην σταθερότητα του μοντέλου ειδικά στις συροφες.
Τα φρένα αποτελούνται από ένα δισκόφρενο 267 χιλ για μπροστά και από ένα 240 χιλ για πίσω που κάνουν μια ικανοποιητική δουλειά στην συνολική τους απόδοση.
 
Ο πίνακας οργάνων εντυπωσίαζει συνδυάζοντας αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις, είναι αρκετά ευανάγνωστος και σχετικά απλός στην λειτουργία του.
 
Ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα χωράει 2 full face κράνη και κάποια μικροαντικείμενα που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα σας ενώ αριστερά και δεξιά από το τιμόνι υπάρχουν ακόμα δυο ντουλαπάκια αποθήκευσης με το ένα εκ των δυο να έχει παροχή ρεύματος για φόρτιση κινητού.
 
Πάνω στο XMAX,  ανοίγεις το γκαζι και ο κινητήρας επιταχύνει γραμμικά, δεν σε κολλάει πίσω στις εκκινήσεις αλλά ακόμα και έχοντας 100-120 χλμ στο κοντέρ σου και ανοίξεις το γκαζι νιώθεις αυτό το αίσθημα της επιτάχυνσης.
 
Μέσα στην πόλη θα κινηθητε απροβλημάτιστα, το μεγάλο κόψιμο τιμονιού είναι ιδανικό για μανούβρες και επιτόπιους ελιγμούς ενώ είναι και αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση μιας και η μέτρηση που κάναμε στην βδομάδα που το είχαμε μας έδειξε 3,5 λίτρα.
 
Το XMAX 300 λοιπόν συνεχίζει την παράδοση της οικογενειας ποσο μάλλον στην συγκεκριμένη premium έκδοση η οποία μετατρέπει την απλή εικόνα του XMAX σε ένα τεχνολογικά προηγμένο, εύχρηστο σπορ μοντέλο και κυρίως ολοκληρωμένο από κάθε άποψη!
Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ