Οι μεγαλύτερες εργασίες αποκατάστασης στη «Νυχτερινή Περίπολο» του Ρέμπραντ σε ζωντανή μετάδοση

Οι μεγαλύτερες εργασίες αποκατάστασης στη «Νυχτερινή Περίπολο» του Ρέμπραντ σε ζωντανή μετάδοση

1' 28" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το Rijksmuseum του 'Άμστερνταμ ξεκίνησε τις μεγαλύτερες εργασίες αποκατάστασης που έχουν πραγματοποιηθεί ποτέ στη μνημειώδη «Νυχτερινή Περίπολο» του Ρέμπραντ, πίσω από τους γυάλινους τοίχους της γκαλερί του μουσείου, υπό το βλέμμα των επισκεπτών.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και στις επόμενες γενιές, το Ρέικσμουζεουμ θέλει να συντηρήσει το αριστούργημα όσο το δυνατόν καλύτερα.

Η αποκατάσταση του τεραστίων διαστάσεων πίνακα που χρονολογείται από το 1642, η οποία προβλέπεται να διαρκέσει χρόνια, αναμεταδίδεται απευθείας μέσω Διαδικτύου ώστε να μπορεί όλος ο κόσμος να την παρακολουθεί.

Η «Επιχείρηση Νυχτερινή Περίπολος» όπως ονομάζεται το πρότζεκ αποκατάστασης, προϋπολογισμού εκατομμυρίων ευρώ, αποτελεί μια ιστορική πρεμιέρα και πρόκειται για τη «μεγαλύτερη και πληρέστερη εργασία έρευνας και αποκατάστασης του αριστουργήματος του Ρέμπραντ στα χρονικά», αναφέρει το μουσείο.

Η «Νυχτερινή Περίπολος» είναι ένα από τα γνωστότερα έργα παγκοσμίως. Ο διάσημος πίνακας, ύψους 3,8 μέτρων, πλάτους 4,5 μέτρων και βάρους 337 κιλών, «ανήκει σε όλο τον κόσμο και θεωρούμε ότι το κοινό έχει το δικαίωμα να βλέπει όλες τις εργασίες» δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Τάκο Ντίμπιτς, διευθυντής του Ρέικσμουζεουμ.

Οι επισκέπτες μπορούν να βλέπουν τις πολύ λεπτές κινήσεις των συντηρητών πάνω στο έργο μέσα σε ένα γυάλινο δωμάτιο που δημιουργήθηκε ειδικά για την περίσταση και σχεδιάστηκε από τον γάλλο αρχιτέκτονα Ζαν-Μισέλ Βιλμότ, ο οποίος είχε αναλάβει τη διαρρύθμιση των αιθουσών κατά τις μακρές εργασίες ανακαίνισης του μουσείου που ολοκληρώθηκε το 2013.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή