Ξενάγηση στο Μαξίμου για μαθητές και εικονικό υπουργικό συμβούλιο

Ξενάγηση στο Μαξίμου για μαθητές και εικονικό υπουργικό συμβούλιο

2' 14" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ο πρωθυπουργός υποδέχθηκε την μαθητική «αντιπροσωπεία» στις 11.30 π.μ. στην είσοδο του Μεγάρου μαζί με την ιστορικό και καθηγήτρια στο ΕΚΠΑ κ. Μαρία Ευθυμίου. Η πανεπιστημιακός ξενάγησε τους μαθητές στο Μέγαρο, κάνοντας μια σύντομη εισήγηση στη νεότερη Ιστορία της χώρας μας. Εν συνεχεία, ο κ. Μητσοτάκης έδειξε στους φιλοξενούμενους το προσωπικό του γραφείο. «Τους επεσήμανε ότι κάθε πρωθυπουργός αφήνει εδώ το στίγμα του, διακοσμώντας το σύμφωνα με το προσωπικό του γούστο αλλά και προσαρμόζοντάς το στις ανάγκες του, καθώς οι ώρες που περνά εκεί είναι αμέτρητες», περιγράφει στην «Κ» ο κ. Αργύρης Τζικόπουλος, διευθύνων σύμβουλος του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement (ΣΕΝ), που ανέλαβε την επιλογή των μαθητών μεταξύ των 160 σχολείων σε όλη την Ελλάδα, που είχαν φέτος συμμετάσχει στα προγράμματα του ΣΕΝ. «Υπήρχε ισότιμη αντιπροσώπευση, το “παρών” έδωσαν παιδιά 16 έως 17 ετών από τον Ασπρόπυργο, το Χαλάνδρι, τη Φιλοθέη, την Αργυρούπολη (Σχολείο Κωφών και Βαρήκοων), τον Αγιο Δημήτριο (Σχολείο Ειδικής Αγωγής), τη Λιβαδειά, την Πάτρα, τα Γιάννενα, την Κάλυμνο, τους Φούρνους Ικαρίας, την Κρήτη, τη Θεσσαλονίκη και την Αλεξανδρούπολη», επισημαίνει ο ίδιος.

Αποκορύφωμα, πάντως, της επίσκεψης, ήταν το… εικονικό υπουργικό συμβούλιο με τον κ. Μητσοτάκη. Τα παιδιά έθιξαν την πολυαναμενόμενη εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου, τη μάστιγα της γραφειοκρατίας, τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι νέοι επιχειρηματίες, το πρόβλημα της ανεργίας, το φαινόμενο του brain drain αλλά και το στοίχημα του brain regain, τη δρομολογούμενη κατάργηση του ασύλου, τα πάγια προβλήματα στην Παιδεία – όπως υλικοτεχνικές ελλείψεις κ.ά. Η τάση των τελευταίων ετών ανάμεσα στα παιδιά που τελειώνουν το λύκειο δεν είναι πλέον να φύγουν στο εξωτερικό, αλλά να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για μια καλή δουλειά στην Ελλάδα, θέση που βρήκε απόλυτα σύμφωνο τον κ. Μητσοτάκη, που τόνισε πως οι νέες τεχνολογίες και δεξιότητες μπορούν να βοηθήσουν τη νέα γενιά να μεγαλουργήσει εντός των συνόρων. Η επιχειρηματολογία των παιδιών ήταν εφάμιλλη ενηλίκων, αποδεικνύοντας ότι παρακολουθούν την πολιτική επικαιρότητα. Και ο πρωθυπουργός, όμως, απεδείχθη άρτια ενήμερος για τις νέες τάσεις στην εκπαίδευση, αλλά και την πραγματικότητα στις σχολικές τάξεις. Στο πλαίσιο αυτό, άλλωστε, εξήγησε στους ανήλικους συνομιλητές του τη λογική της απόφασης της κυβέρνησης να μην ιδρύσει τέταρτη Νομική Σχολή, καθώς καταγράφεται μεγάλο ποσοστό ανεργίας στους αποφοίτους· αντ’ αυτού σχεδιάζεται να δοθεί έμφαση στην Πληροφορική και στην τεχνική εκπαίδευση, καθώς παρατηρείται το οξύμωρο σχήμα, να μένουν στην Ελλάδα κενές θέσεις στον τομέα της πληροφορικής.

Τα χαμόγελα στην αναμνηστική φωτογραφία ήταν αβίαστα και όχι τυχαία. Τα παιδιά έφυγαν ενθουσιασμένα έπειτα από μια μεστή νοήματος συζήτηση δύο ωρών με τον πρωθυπουργό· επόμενη «στάση» τους είναι είτε οι ξέγνοιαστες καλοκαιρινές διακοπές είτε η εργασία σε κάποιο τουριστικό θέρετρο. Ο κ. Μητσοτάκης εξετάζει το ενδεχόμενο να καθιερώσει την επίσκεψη μαθητών ανήμερα τη Γιορτή της Δημοκρατίας και όχι άδικα, αφού… «τα παιδιά τα ξέρουν όλα».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή