ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Μοτοσικλέτα

Ο λόγος ύπαρξης των σκούτερ είναι βασικα να βελτιώνουν την καθημερινότητα μας, να έχουμε  ένα όχημα πρακτικό και ευχάριστο στην οδήγηση του και φυσικά να μας αρέσει και η αισθητική του.

Η KYMCO τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να κάνει αρκετά βήματα μπροστά όσον αφορά τα στοιχεία αυτά δημιουργώντας οχήματα πολύ όμορφης αισθητικής, ποιοτικής κατασκευης αλλά και εξοπλισμένα με σύγχρονη τεχνολογια!
 
 
Το XCITING 400 εμφανίστηκε πριν από περίπου 5 χρόνια στην αγορά και πολύ γρήγορα κατάφερε να αγαπηθεί και να αποτελέσει λύση στους δύσκολους ρυθμούς της  καθημερινότητας.
Η εξέλιξη του XCITING 400 είναι η έκδοση S γιατί το S είναι αυτό που κάνει την διαφορά!
 
Η εμφάνιση του είναι καπως επιθετική στην όψη,  με το μπροστινό ρύγχος να θυμίζει λίγο ΑΚ550, ενώ από μακρυά μπορεί εύκολα να καταταχθεί και ως ένα GT scooter.
 
Η ποιότητα κατασκευής συνεχίζει να είναι υψηλή δίνοντας και πολύ μεγάλη προσοχή πλέον στις λεπτομέρειες και στο φινίρισμα του!
 
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 399 κ.εκ έχει δεχθεί βελτιώσεις όσον αφορά τον ψεκασμό, την μετάδοση και μια νέα εξελιγμένη ψύξη λαδιού του κινητήρα ώστε να γίνει πιο σπορτίβικος στην απόδοση του και με τα 36 άλογα να μπορεί να βάζει τα γυαλιά σε όλα τα υπόλοιπα σκούτερ της κατηγορίας των 400 κ.εκ δικαιολογώντας απόλυτα το γράμμα S στην έκδοση αυτή.
 
Όπως και στο ΑΚ550 έτσι και εδώ έχει γίνει πολύ καλή δουλειά όσον αφορά την εξάτμιση και τον ήχο της που σε προδιαθέτει να ανοιγοκλείνεις το γκαζι για να τον ακούς.
 
Η κίνηση στην πόλη γίνεται πραγματικά παιχνίδι, η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα σε πολύ καλή στάση, άνετη με το ύψος του τιμόνιου να μην προβληματίζει καθόλου το πέρασμα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες θα επιτρέψουν να τις φέρετε στα μέτρα σας!
 
Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι μεγαλύτερος από το προηγούμενο Xciting 400, αλλά έχει μικρότερο άνοιγμα για την φόρτωση αντικειμένων καθώς η σέλα έχει γίνει διαιρούμενη και έτσι το full face κράνος φαίνεται σαν είναι στριμωγμένο. 
Τα δυο ντουλαπάκια αριστερά και δεξιά από το τιμόνι κλειδώνουν ηλεκτρικά όταν κλειδώνουμε το σκούτερ, ενώ  το ένα εκ των δυο  έχει και θύρα USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών. 
 
Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις προσφέροντας μια πολύ κάλυψη από τον αέρα ειδικά αν χρειαστεί να ταξιδέψουμε εκτός πόλης.
 
 
Οι αναρτήσεις του είναι ρυθμιζόμενες σε 5 θέσεις προσφέροντας μεγάλη ακρίβεια στο στρίψιμο  και εμπνέοντας εμπιστοσύνη ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα.
 
Τα φρένα του είναι πολύ αποτελεσματικά με δυο μεγάλα δισκόφρενα 280 χιλ για μπροστά με 4εμβολες ακτινικες δαγκάνες και με ένα 240 χιλ για πίσω συνοδευόμενο από ABS της Bosh το οποίο επεμβαίνει όποτε και όπου χρειάζεται!
 
Στον ήδη πλούσιο εξοπλισμό του XCITING συμπεριλαμβάνεται και το σύστημα NOODOE το οποίο μέσω του κινητού ενημερώνει τον αναβάτη όσον αφορά κλήσεις, μηνύματα και άλλες χρήσιμες πληροφορίες ενώ από φέτος διαθέτει και navigation με χάρτες της TOM TOM. 
 
Η κατανάλωση που μετρήσαμε κυμάνθηκε μεταξύ 4,5 -5,0 λίτρα ενω η τελική ταχύτητα που είδαμε στο κοντέρ του ήταν τα 160 χλμ με κατεβασμένη την ζελατίνα.
 
Γενικά το XCITING-S 400 είναι ένα όμορφο διασκεδαστικό σκούτερ επιδόσεων το οποίο δηλώνει έτοιμο να ανταπεξέλθει στους γρήγορους ρυθμούς της πόλης, να κινηθεί με αξιοπρέπεια εκτός αυτής, να διευκολύνει την καθημερινότητα σας και γενικά να κάνει την ζωή σας πιο συναρπαστική!
Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ