ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρι Κρι: πωλήσεις παγωτού στην εγχώρια αγορά ύψους 12,82 εκατ.

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Η κακοκαιρία στις αρχές του καλοκαιριού και το ενδεχόμενο Brexit χωρίς συμφωνία είναι τα δύο γεγονότα που φαίνεται να προβληματίζουν περισσότερο την Κρι Κρι. Πάντως, το α΄ εξάμηνο του 2019 έκλεισε για τη βορειοελλαδίτικη γαλακτοβιομηχανία με αύξηση τζίρου και κερδών, η οποία διατήρησε στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού τη δεύτερη θέση από πλευράς μεριδίων, ενώ ενίσχυσε περαιτέρω τις εξαγωγές της.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο που ανακοίνωσε χθες η Κρι Κρι, ο  συνολικός κύκλος εργασιών της ανήλθε σε 57,4 εκατ. ευρώ, έναντι 50,9 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2018, σημειώνοντας αύξηση 12,6%. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 3,3% και διαμορφώθηκαν σε 10,17 εκατ. ευρώ, ενώ ελαφρώς ενισχυμένα ήταν και τα καθαρά κέρδη, στα 7,64 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις γαλακτοκομικών παρουσίασαν αύξηση κατά 19,1% και διαμορφώθηκαν σε 40,98 εκατ. ευρώ έναντι 34,42 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Οι πωλήσεις παγωτού κατέγραψαν μείωση 1,5% και διαμορφώθηκαν σε 16,21 εκατ. ευρώ έναντι 16,45 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2018. Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στην κάμψη των πωλήσεων στην εγχώρια αγορά παγωτού λόγω της κακοκαιρίας στις αρχές του καλοκαιριού. Σύμφωνα με την Κρι Κρι, οι πωλήσεις της στην ελληνική αγορά παγωτού κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 διαμορφώθηκαν σε 12,82 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 5,6%. Η μείωση αποδίδεται στις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου και συνεχίστηκαν μέχρι και τα μέσα Μαΐου. Εν μέρει πάντως οι απώλειες αντισταθμίστηκαν από την προσθήκη πάνω από 950 νέων σημείων πώλησης παγωτών Κρι Κρι. Από τον Ιούνιο, πάντως, έως τον Αύγουστο οι εγχώριες πωλήσεις παγωτού εμφανίζονται αυξημένες προοδευτικά κατά περίπου 6%.

Οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 39,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων παρουσιάζοντας αύξηση 32,7%.

Στην εξαμηνιαία οικονομική της έκθεση, η Κρι Κρι επισημαίνει ότι ενδεχόμενη επιβολή τελωνειακών ελέγχων ή δασμών εισαγωγής, έπειτα από το Brexit, θα χειροτέρευε την ανταγωνιστική της θέση στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, επιδρώντας αρνητικά στα μεγέθη των πωλήσεων και της κερδοφορίας. Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις προς το Ηνωμένο Βασίλειο, για το α΄ εξάμηνο του 2019, είναι περίπου 11,3 εκατ. ευρώ, ήτοι το 19% του συνολικού τζίρου της Κρι Κρι.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ