ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νεοφυής επιχείρηση με άρωμα γυναίκας για πιο άνετες γόβες

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Παρότι η πρακτική και άνετη ένδυση έχει εμφιλοχωρήσει στον χώρο της μόδας, πολλές γυναίκες εξακολουθούν να φορούν τακούνια, που είναι κουραστικά και επώδυνα για τα πόδια και για τη μέση. Τη λύση δίνει η εικοσιτριάχρονη Χέιλι Παβόνε, ιδρύτρια της νεοφυούς επιχείρησης Pashion Footwear, η οποία δημιούργησε ένα παπούτσι με αποσπώμενο τακούνι.

Τα συγκεκριμένα παπούτσια κατασκευάζονται από υλικά που χρησιμοποιούνται και για τη δημιουργία αθλητικών παπουτσιών. Χάρη στα ελαστικά υλικά στη σόλα, το παπούτσι παραμένει μαλακό όταν ξεβιδωθεί το τακούνι.

Η Παβόνε, αναζητώντας χρηματοδότηση για την καινοτόμο ιδέα της, αντιμετώπισε ένα απρόβλεπτο εμπόδιο: ο επενδυτικός κόσμος ανδροκρατείται. Οσοι συνάντησαν την Παβόνε αναρωτιούνταν εάν πράγματι τα τακούνια προκαλούν τόσο πόνο και, αν ναι, τότε, γιατί οι γυναίκες τα φορούν τόσο συχνά.

Οπως δήλωσε η ίδια στους Financial Times, ζητούσε από τους πιθανούς επενδυτές, προτού απορρίψουν την ιδέα της, να τη συζητήσουν με τις συζύγους τους. Με τον τρόπο αυτό κατάφερε, στα τρία χρόνια που αναπτύσσει την επιχείρησή της, να συγκεντρώσει 1,7 εκατ. δολάρια.

Ενα ακόμη πρόβλημα για την Pashion είναι το κόστος κατασκευής. Η διαδικασία κατασκευής είναι εξαιρετικά περίπλοκη και τα υλικά κοστοβόρα, με αποτέλεσμα οι τιμές στα παπούτσια της νεοφυούς εταιρείας να ξεκινούν από τα 145 δολάρια.

Σύμφωνα με την Παβόνε, το επόμενο βήμα για την επιχείρηση είναι η κατοχύρωση των πνευματικών δικαιωμάτων σε όσο το δυνατόν περισσότερες χώρες. Αυτή τη στιγμή, έχει υποβάλει αίτηση για πατέντα σε 30 χώρες. Επιπλέον, η Παβόνε εστιάζει στην προώθηση των προϊόντων. Προς το παρόν, εάν παύσει ακόμη και για λίγες ημέρες τις διαφημίσεις στο Διαδίκτυο, η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της Pashion μειώνεται αισθητά. 

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ