ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Την ιταλική Acque Minerali εξαγόρασε η Coca-Cola HBC

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Στη δεύτερη εξαγορά εταιρείας για το 2019 προχώρησε ο όμιλος Coca-Cola HBC AG. To νέο απόκτημα του ομίλου είναι η ιταλική εταιρεία Acque Minerali (ή Lurisia), η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού και των αναψυκτικών. Η εξαγορά έγινε από τη θυγατρική του ομίλου στην Ιταλία, την Coca-Cola HBC Italia S.r.l. σε συνεργασία με την The Coca-Cola Company, με το τίμημα να ανέρχεται στα 88 εκατ. ευρώ.

Πωλητές είναι η εταιρεία συμμετοχών IDeA Taste of Italy, διαχειριστής της οποίας είναι η DeA Capital Alternative Funds SGR S.r.l., η οικογένεια Ινβερνίτσι και η εταιρεία Eataly Distribuzione S.r.l. Η ολοκλήρωση της εξαγοράς αναμένεται στα τέλη του 2019, ενώ στο διοικητικό συμβούλιο θα παραμείνουν δύο από τα υφιστάμενα μέλη του, ο Πιέρο Μπανιάσκο, διευθύνων σύμβουλος της Acque Minerali και ο Αλεσάντρο Ινβερνίτσι.

Η Acque Minerali ιδρύθηκε το 1940 στην περιοχή Ροκαφόρτε Μοντοβί στη βορειοδυτική Ιταλία και είναι γνωστή κυρίως για τα προϊόντα νερού που παράγει και για τα μπουκάλια υψηλής αισθητικής που χρησιμοποιεί, σχεδιασμένα από το ιταλικό στούντιο αρχιτεκτονικής Sottsass Associati. Σημαντική είναι η δραστηριότητα της εταιρείας στην κατηγορία των αναψυκτικών που απευθύνονται σε ενήλικες, με τα προϊόντα της να είναι εμπνευσμένα από αυθεντικές ιταλικές συνταγές.

Η εξαγορά της Acque Minerali έρχεται να συμπληρώσει το υφιστάμενο χαρτοφυλάκιο του ομίλου στη γείτονα και θεωρείται ότι υπηρετεί τη στρατηγική για την κάλυψη των αναγκών του καταναλωτή 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα. Επίσης, μέσω αυτής της εξαγοράς η Coca-Cola HBC AG υλοποιεί τον στόχο της για ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Στην Ιταλία, η Coca-Cola HBC έχει ήδη στο χαρτοφυλάκιό της τα σήματα νερού Lilia και Sveva.

Υπενθυμίζεται ότι τον Φεβρουάριο η Coca-Cola HBC AG εξαγόρασε τη σερβική εταιρεία αλμυρών και γλυκών σνακ Bambi έναντι 260 εκατ. ευρώ. Η Coca-Cola HBC AG έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2019 με τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 3,35 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 3,8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο. Ο όγκος πωλήσεων διαμορφώθηκε σε 1,09 εκατ. κιβώτια, ενισχυμένος κατά 2,2% σε σύγκριση με πέρυσι. Τα καθαρά κέρδη υποχώρησαν κατά 10,1% το α΄ εξάμηνο του 2019, κυρίως λόγω του αυξημένου κόστους αναδιάρθρωσης του ομίλου και διαμορφώθηκαν σε 195,1 εκατ. ευρώ έναντι 216,9 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2018.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ