Είναι η πόλη που δίνει το σύνθημα της έναρξης της «νέας χρονιάς». Τον Σεπτέμβριο, η Νέα Υόρκη γίνεται η πρώτη στάση των ανθρώπων της μόδας –ένα διεθνές πλήθος σελέμπριτι, δημοσιογράφων, μοντέλων, influencers, αγοραστών και γενικότερα εραστών της βιομηχανίας–, που ανακαλύπτουν τις προτάσεις των αμερικανικών οίκων και των σχεδιαστών για την επόμενη άνοιξη και το καλοκαίρι.

Όμως δεν χρειάζεται κάποιος να έχει ειδική επαγγελματική διαπίστευση για να παρακολουθήσει το δημιουργικό styling του fashion crowd που συναντιέται στις αρχές του φθινοπώρου (και τον Φεβρουάριο για τις χειμωνιάτικες κολεξιόν) στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. Μια βόλτα στους δρόμους της πόλης αρκεί. 

 


Στο ντεφιλέ της Coach.

 

 

Από τα Spring Studios στη Varick Street της Τραϊμπέκα, τον επίσημο χώρο της διοργάνωσης, μέχρι το Μουσείο του Μπρούκλιν, το ιστορικό θέατρο Apollo στο Χάρλεμ, αλλά και πολλά άλλα σημεία όπου έγιναν ντεφιλέ αυτή τη σεζόν, το street style, το στιλ του δρόμου, δίνει τον παλμό και οι επαγγελματίες φωτογράφοι «κυνηγούν» ένα ενδιαφέρον ενδυματολογικό στιγμιότυπο. 

Για την ιστορία, η ιδέα της «αποτύπωσης» του νεοϋορκέζικου street style ξεκίνησε πολύ πριν από την επέλαση κοινωνικών μέσων δικτύωσης, όπως το Instagram, από πρωτοπόρους όπως ο Μπιλ Κάνινγκχαμ (1929-2016), φωτογράφος των New York Times από το 1978 μέχρι τον θάνατό του. Μετά τη Νέα Υόρκη, επόμενη στάση του fashion crowd είναι το Λονδίνο, μετά το Μιλάνο και τελικός προορισμός το Παρίσι. ■

 

 


Δεξιά, η Suzy Menkes, Editor, Vogue International, με τη συνεργάτιδά της Natasha Cowan. 

 

 

Περιοδικό "Κ"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ