ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Προωθητική ενέργεια

H διαφορετική φιλοσοφία μιας ομάδας νέων ανθρώπων, που προέρχεται από τον χώρο των ξενοδοχείων, αλλάζει σελίδα τον κλάδο.

Σύμφωνα με στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, τα οποία επεξεργάστηκε το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ Intelligence), εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες επέλεξαν και φέτος τη χώρα μας για διακοπές. Το αεροδρόμιο της Αθήνας, για παράδειγμα, υποδέχτηκε το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια επιβάτες (άνοδος 12,1% σε σχέση με το 2018), ενώ το αντίστοιχο της Θεσσαλονίκης περισσότερους από 1 εκατομμύριο (άνοδος 11,2% σε σχέση με πέρσι). Στοιχεία που καταδεικνύουν την αναγκαιότητα να προσαρμοστούν και οι ξενοδοχειακές μονάδες ανά την επικράτεια στους αριθμούς αυτούς.

Το παραδοσιακό πρόβλημα, άλλωστε, της εγχώριας ξενοδοχειακής αγοράς παραμένει η έλλειψη του “know how” και η απουσία της κατάλληλης τεχνογνωσίας ώστε να ανταπεξέλθει στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις της εποχής. Κενό που τα τελευταία χρόνια σημαντικές εταιρείες συμβουλευτικής έχουν αρχίσει να καλύπτουν με τη γνώση και την εμπειρία τους, αλλάζοντας σταδιακά τη νοοτροπία των επαγγελματιών γύρω από τον κόσμο ενός ξενοδοχείου. Ανάμεσά τους και η Web Hotel Way, μία ομάδα νέων ανθρώπων που προέρχεται από τον χώρο των ξενοδοχείων και έχει καταφέρει να ξεχωρίσει με τις φρέσκιες ιδέες και τη διαφορετική φιλοσοφία της.

«H Web Hotel Way είναι ένα καινούριο project management ξενοδοχειακών μονάδων από νέους ανθρώπους που αγαπούν την φιλοξενία και ό,τι αυτή περιλαμβάνει», είναι τα πρώτα λόγια της Έλλης Παρλάνη, του νεότερου μέλους της ομάδας. «Στόχος μας είναι να προτείνουμε κάθε φορά καινοτόμες λύσεις, προσαρμοσμένες πάνω στις ανάγκες της κάθε μονάδας, ώστε να παράγεται το ζητούμενο αποτέλεσμα. Στο πλαίσιο αυτό αναλαμβάνουμε μία σειρά υπηρεσιών, όπως, για παράδειγμα, το πάντα απαραίτητο Concierge, τη διαχείριση του Back Office και των κρατήσεων, το Food και Beverage Consulting, τη δημιουργία και υλοποίηση του Business Plan, καθώς και την κομβικής σημασίας Εκπαίδευση Προσωπικού», περιγράφει η Έλλη.

Δίπλα της, ο Κώστας Μάμμος αναλύει την ανάγκη που οδήγησε την ομάδα να μεταγγίσει τη φιλοσοφία, την τεχνογνωσία και το όραμά της στις ελληνικές ξενοδοχειακές ομάδες.

«Η δημιουργία της Web Hotel Way προέκυψε αρχικά από την ανάγκη για βοήθεια που ζητούσαν όλο και συχνότερα οικογενειακοί φίλοι, ώστε να εξελιχθούν και να συμβαδίσουν με τις τεχνολογικές εξελίξεις που βιώνει τα τελευταία χρόνια ο τουρισμός. Διαπιστώσαμε, λοιπόν, ότι υπάρχει μία τεράστια ανάγκη για πραγματικό “know how” γύρω από τον κλάδο, ώστε οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να εκσυγχρονιστούν, να εξοικειωθούν με καινούρια εργαλεία ανάπτυξης και να προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία στον όλο και πιο απαιτητικό πελάτη. Έτσι, αποφασίσαμε να προσφέρουμε το κάτι διαφορετικό στον τουριστικό τομέα και να του δώσουμε μία ακόμα πιο επαγγελματική τροχιά. Και δεν αναφέρομαι μόνο στον τουρισμό των μεγάλων αστικών κέντρων, αλλά ολόκληρης της χώρας. Τα στοιχεία δείχνουν, άλλωστε, ότι στην Ελλάδα το 75%-85% των τουριστικών επιχειρήσεων βρίσκεται εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων και “τρέχει” από ανθρώπους που ασχολήθηκαν εκ παραδρομής με το αντικείμενο του τουρισμού, όποτε το “know how” αποκτάται εμπειρικά και σε εύλογο χρονικό διάστημα».

Ποιος είναι, όμως, ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης των παραφωνιών του σύγχρονου ξενοδοχειακού «επιχειρείν»;

«Τα λάθη και οι παραφωνίες συμβαίνουν σε καθημερινή βάση στον ξενοδοχειακό κλάδο και σε καμία περίπτωση δεν αντιμετωπίζονται επικριτικά. Ο δικός μας ρόλος, το δικό μας ανεκτίμητο λιθαράκι και αν θέλετε η δική μας επαγγελματική αποστολή είναι να οδηγήσουμε τον ξενοδόχο στον δρόμο της γνώσης αφού πρώτα προσδιορίσουμε και φανερώσουμε τα λάθη - σημαντικά και ασήμαντα - στα οποία έχει υποπέσει. Μάλιστα, ο αριθμός των σφαλμάτων, η συχνότητα με την οποία επαναλαμβάνονται και οι ανυπολόγιστες, πολλές φορές, συνέπειες τους διαφέρουν από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο. Η εμπειρία δείχνει ότι με εξαίρεση κάποια ξενοδοχειακά συγκροτήματα που αποτελούν ιδιότυπες μελέτες περίπτωσης, στις περισσότερες περιπτώσεις τα λάθη εκπηγάζουν από την παντελή έλλειψη εκσυγχρονισμού. Ο ξενοδόχος δεν προλαβαίνει να παρακολουθήσει τις εξελίξεις και περιορίζεται σε μία αναποτελεσματική καταδίωξή τους, για τις ανάγκες της οποίας σπαταλά και χρόνο, χρήμα και πολύτιμη φαιά ουσία», συνεχίζει ο Κώστας.

Ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Web Hotel Way είναι ότι κάθε μέλος της προέρχεται από τον ξενοδοχειακό τομέα και διαθέτει πανεπιστημιακή εκπαίδευση στον κλάδο της Διοίκησης Επιχειρήσεων με ειδίκευση είτε στον τουρισμό, είτε στο στρατηγικό μάνατζμεντ.

«Όλη η ομάδα έχει μεγαλώσει μέσα στα ξενοδοχεία. Έτσι, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τις ανάγκες ενός ξενοδόχου, είτε έχει 5 δωμάτια, είτε 100 και είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε αποτελεσματικά και άμεσα αυτούς που ονειρεύονται κάτι καλύτερο για τον ξενοδοχειακό τους χώρο. Επίσης, επειδή ακριβώς έχουμε αυτό το υπόβαθρο αλλά και τις κατάλληλες πανεπιστημιακές σπουδές γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τα άγχη του επιχειρηματία και οικειοποιούμαστε κάθε πρόκληση που θα βρεθεί μπροστά μας», επισημαίνει ο Γιώργος Λαγουδάκης.

Κλειδί στην επιτυχία της ομάδας είναι και η λογική “Out of the box” που ακολουθεί και ξεφεύγει από τα συνηθισμένα.

«Στη Web Hotel Way προσπαθούμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά. Ακόμα και η δομή μας είναι διαφορετική. Από την πρώτη προσέγγιση μέχρι την κουβέντα που κάνουμε στο τέλος κάθε σεζόν. Μέσα από πρωτοποριακές μεθόδους και τεχνικές δείχνουμε τον τρόπο που θεωρούμε πως θα πρέπει να δουλεύουν οι πελάτες μας, ώστε να είναι μόνιμα ενημερωμένοι, να ξεχωρίζουν και να προσφέρουν καλύτερους όρους φιλοξενίας - προσαρμοσμένους στις ανάγκες των τουριστών και στα κριτήριά τους - χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα και στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η αλλαγή στον ξενοδοχειακό κλάδο, άλλωστε, θα έρθει μέσα από την καινοτομία, το σεβασμό και το μεράκι. Αν δεν πηγάζει από μέσα σου η έννοια της φιλοξενίας πώς θα δημιουργήσεις το ιδανικό περιβάλλον για έναν ξένο επισκέπτη που προτίμησε τον τόπο σου;», προσθέτει ο ιδιοκτήτης του διαχρονικού Porto Valitsa της Χαλκιδικής, που έχει ξεχωρίσει εδώ και 30 χρόνια για τη φιλοσοφία και τις ιδέες του.

Το τελευταίο τετράμηνο του 2019 βρίσκει τη Web Hotel Way να διαχειρίζεται ήδη 12 ξενοδοχεία, να στήνει τα πρότζεκτ της επόμενης χρονιάς και να συζητά την επέκταση των δραστηριοτήτων της και εκτός συνόρων! «Οι τελευταίοι μήνες κάθε έτους είναι η καλύτερη στιγμή για έναν ξενοδόχο (ειδικά για αυτούς που δουλεύουν καλοκαιρινή σεζόν) ώστε να προετοιμαστεί ενόψει της επόμενης. Οπότε, διανύουμε μία εξαιρετικά απαιτητική περίοδο με νέες συνεργασίες, καινούριες ιδέες και σημαντικές ανακοινώσεις για πρότζεκτ τόσο εντός, όσο και εκτός Ελλάδας. Μέσα σε ένα περιβάλλον, άλλωστε, που εξελίσσεται με ασύλληπτη ταχύτητα, η ανάγκη για ποιοτική εξυπηρέτηση, προσεκτική μελέτη των αναγκών και εξειδικευμένες λύσεις παραμένει οικουμενική», καταλήγει η Έλλη.

Site: www.webhotelway.com

Email: info@webhotelway.com

Facebook.com/webhotelway

Instagram.com/webhotelway

*Επιμέλεια Εξωφύλλου: Αργύρης Μαντάνης - https://www.draw-spot.com/

 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ