Στις 25 Σεπτεμβρίου 2019, μετά τo παγκόσμιο λανσάρισμα του συλλεκτικού Hublot Classic Fusion «Mykonos edition» στη Μύκονο, η HUBLOT και η GOFAS Jewelry υποδέχθηκαν πλήθος εκλεκτών καλεσμένων στα εγκαίνια της πρώτης αποκλειστικής μπουτίκ της Hublot στην Ελλάδα, στην αρχή της οδού Σταδίου, μία ανάσα από την πλατεία Συντάγματος. Στο παρασκήνιο της λαμπερής εκδήλωσης, το HOURS είχε τη χαρά να συνομιλήσει με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Hublot, κ. Ricardo Guadalulpe, για το νέο αυτό επιχειρηματικό εγχείρημα της ελβετικής εταιρείας στην Ελλάδα.

 

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Κριστιάν Καρεμπέ, η τηλεπαρουσιάστρια Φαίη Σκορδά, ο κοσμηματοπώλης Γιάννης Γκόφας, ο τραγουδιστής Χρήστος Μάστορας, η τραγουδίστρια Νατάσα Θεοδωρίδου και ο διευθύνων σύμβουλος της HUBLOT, Ricardo Guadalupe, έκοψαν την κορδέλα κατά τα εγκαίνια της νέας μπουτίκ

 

Σύμφωνα με τον κ. Guadalupe, «είναι προφανής η διάθεση της Hublot να εστιάσει κυρίως σε αποκλειστικές μπουτίκ ανά τον κόσμο μειώνοντας σταδιακά την παρουσία της μάρκας σε κοσμηματοπωλεία που φιλοξενούν πολλές μάρκες ωρολογοποιίας. Οι αποκλειστικές μπουτίκ είναι ο καλύτερος τρόπος να υποδεχθεί και να εξυπηρετήσει κανείς τους φίλους της Hublot, αφού μόνο εκεί έχει τη δυνατότητα κανείς να δει ολόκληρη την τρέχουσα συλλογή. Όπως ίσως θα έχετε παρατηρήσει, πολλές μάρκες υψηλής ωρολογοποιίας επιλέγουν αυτό το μοντέλο προσέγγισης του κοινού, μέσω αποκλειστικών μπουτίκ».

 

 

Το νέο κατάστημα στην Αθήνα είναι η 99η αποκλειστική μπουτίκ της Hublot στον κόσμο. «Η 98η βρίσκεται στη Βομβάη της Ινδίας ενώ η 100ή θα εγκαινιαστεί σε λίγο καιρό στο Χονγκ Κονγκ», δήλωσε με ενθουσιασμό ο κ. Guadalupe. «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, γιατί η εξαιρετική επαγγελματική μας συνεργασία με τον κ. Γιάννη Γκόφα έχει εξελιχθεί με τα χρόνια σε μία βαθιά φιλία. Μοιραζόμαστε το πάθος μας για οτιδήποτε έχει σχέση με την Hublot, ήταν συνεπώς επόμενο να συμπορευθούμε και σε αυτό το τόσο σημαντικό βήμα της μάρκας στην ελληνική αγορά».

 

Οι οικοδεσπότες της βραδιάς, Γιάννης Γκόφας των Gofas Jewelry, και Ricardo Guadalupe, διευθύνων σύμβουλος της Hublot.

 

Η Hublot ως εταιρεία αποτελεί πραγματικό case study στο κόσμο της ωρολογοποιίας. Κι αυτό γιατί μέσα στις λίγες μόνο δεκαετίες ύπαρξής της κατόρθωσε να συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων μαρκών υψηλής ωρολογοποιίας στον κόσμο. Η μάρκα ιδρύθηκε από τον Carlo Crocco το 1980 και έκανε αίσθηση στην αγορά για το σχήμα των ρολογιών της που ήταν εμπνευσμένο από το φινιστρίνι των πλοίων, εξού και το όνομά της (hublot είναι το φινιστρίνι στα γαλλικά) καθώς και γιατί για πρώτη φορά συνδύαζε ένα πολύτιμο μέταλλο, τον χρυσό, με ένα «ταπεινό» υλικό, το καουτσούκ.

 

 

Η υπερηφάνεια που νιώθει ο κ. Guadalupe για την εταιρεία της οποίας ηγείται είναι έκδηλη σε κάθε του λέξη: «Πώς να μην αισθάνομαι υπερήφανος, όταν από το 2004 που ανέλαβε τη μάρκα ο Jean-Claude-Biver εισάγοντας τη φιλοσοφία “Art of Fusion” και λανσάροντας στην αγορά το μοντέλο Big Bang, το οποίο βραβεύθηκε μάλιστα εκείνη τη χρονιά στο Grand Prix Ωρολογοποίας της Γενεύης στην κατηγορία Καλύτερου Design, έχουμε κάνει τόσο πολλά και έχουμε φτάσει τόσο ψηλά;» Σημειωτέον, στο φετινό Grand Prix της Γενεύης η Hublot έχει όχι ένα αλλά τρία ρολόγια της μεταξύ των φιναλίστ: το Classic Fusion Orlinski Titanium Alternative Pavé στην κατηγορία καλύτερου γυναικείου ρολογιού, το Big Bang One Click Rainbow στην κατηγορία ρολόι-κόσμημα και το Classic Fusion Ferrari GT 3D Carbon στη κατηγορία καλύτερου χρονογράφου.

 

To HUBLOT Classic Fusion Ferrari GT 3D Carbon είναι υποψήφιο για "Όσκαρ Ωρολογοποιίας" στην κατηγορία καλύτερου χρονογράφου, στο προσεχές Grand Prix της Γενεύης - GPHG 2019.

 

«Δεν έχουμε κερδίσει ακόμη», λέει γελώντας ο κ. Guadalupe, «αλλά είναι σημαντικό ότι έχουμε ξεχωρίσει, τόσο στον τομέα των γυναικείων ρολογιών, τα οποία αντιμετωπίζουμε με πολλή μεγάλη σοβαρότητα, όσο και στον τομέα των ανδρικών. Το 2019 έχουμε εστιάσει κυρίως στους νέους χρονογράφους Ferrari (λόγω της 90ής επετείου της ιταλικής μάρκας με την οποία συνεργαζόμαστε τα τελευταία επτά χρόνια) και στους χρονογράφους Classic Fusion, οι οποίοι είναι εξοπλισμένοι με την λεπτότερη εκδοχή του μηχανισμού UNICO, τον UNICO 2».

Η Hublot άνοιξε την πρώτη της μπουτίκ το 2007 στο Παρίσι, στη rue Saint-Honoré. Από τότε έχει δημιουργήσει σύγχρονους ναούς της πολυτέλειας στις σημαντικότερες μητροπόλεις του πλανήτη, όπως αυτοί στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης, στην Place Vendôme στο Παρίσι, στη New Bond Street στο Λονδίνο, στη Rue du Rhône στη Γενεύη, στην Piazza di Spagna στη Ρώμη, αλλά και στο Χονγκ Κονγκ, το Ντουμπάι, το Τόκιο και τη Σιγκαπούρη.

 

 

«Ακολουθούμε ένα συγκεκριμένο αρχιτεκτονικό concept για τις μπουτίκ μας ανά τον κόσμο», μας εξήγησε ο κ. Guadalupe. «Χρησιμοποιούμε ως βασική ιδέα το design της μπουτίκ Hublot στη 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης, το οποίο φέρει την υπογραφή του διεθνούς φήμης αρχιτέκτονα Peter Marino. Σε όλα μας τα καταστήματα κυριαρχούν οι αυστηρές γεωμετρικές γραμμές, τα πολυτελή ξύλα, η πέτρα, το γυαλί και το μέταλλο. Χρώμα δίνουν έργα τέχνης εμπνευσμένα από την Pop Art και τη φιλοσοφία της Hublot, το Art of Fusion, δηλαδή την τέχνη του να συνδυάζεις με αρμονικό τρόπο απρόσμενα και φαινομενικά παράταιρα για τον κόσμο της ωρολογοποιίας υλικά. Οι μόνες μπουτίκ που ξεφεύγουν από αυτή τη νόρμα είναι εκείνες που λειτουργούν συγκεκριμένες εποχές του χρόνου, όπως στις Κάννες, στην Ίμπιζα, στο Σεν Τροπέ, στο Κάπρι ή στο Πόρτο Τσέρβο της Σαρδηνίας, οι οποίες ανοίγουν μόνο την καλοκαιρινή σεζόν και είναι εμπνευσμένες από τον κόσμο της θάλασσας, ή οι μπουτίκ στο Ζέρματ και το Κουρσεβέλ που ανοίγουν τους χειμερινούς μήνες και είναι εμπνευσμένες από τις Ελβετικές Άλπεις».

 

 

Η μπουτίκ Hublot, στην καρδιά της Αθήνας, ένας χώρος υψηλής αισθητικής και σύγχρονης πολυτέλειας, περιμένει τους φίλους της Ελβετικής εταιρείας στην οδό Σταδίου 3 στο Σύνταγμα (τηλ.: 210-3317540, athens@hublot.com)

Περισσότερες πληροφορίες για την Hublot εδώ.
 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ