«Αξίζετε καλύτερα» ακούμε συχνά να μας λένε διάφοροι l -από τον πρωθυπουργό έως και διαφημίσεις. l Πού βασίζονται άραγε, σε ποια ντοκουμέντα, ευρήματα ή κοινωνικές κατακτήσεις, όταν διακηρύσσουν πως «μας αξίζει» κάτι καλύτερο l -ευνομούμενο κράτος, καλύτεροι μισθοί, περισσότερα giga… l Τι έχουμε αποδείξει ως κοινωνία, ως πολιτεία; l Μήπως τουλάχιστον οι πολιτικοί να βρουν άλλα εγερτήρια του φιλότιμου «μηνύματα»; l Γιατί ό,τι μας αξίζει ως σύνολο, αυτό ζούμε. l Καλό και κακό. l
Ακόμα εκπλήσσονται μερικοί που ο Σφύριζα έλαβε στις εκλογές ποσοστό 31,5%. l Δεν τους καταλαβαίνω. l Ελάχιστα χρόνια έχουν περάσει από τότε που έγκυρη έρευνα αποκάλυψε ότι ανάλογο ποσοστό Ελλήνων πιστεύει ακράδαντα πως μας ψεκάζουν. l Ε, ο ψεκασθείς μεμαρτύρηκεν. l
Σχετικά με Ακριβοκαψώχες, Πολάκη και Κραουνάκη την περασμένη Κυριακή μεταξύ άλλων σημείωνα: {«Εκανε πολυ κακη τηλεοραση / Σαν το εσχατο κομματοσκυλο» -έτσι, ατονάλ η σύνθεση. Οπως ατονάλ είναι κι η γραφή του (πρώην;) φίλου του Πολάκη…} κ.λπ. l Διότι, μεταφέροντας πιστά το τουίτ Κραουνάκη, δεν είχα βάλει τόνους στην πρόταση, εξ ου και το «ατονάλ». l Αμ δε. l «Διορθώθηκαν» οι τόνοι. l Οπότε η όλη «σύνθεση» εκτός από ατονάλ προέκυψε και σουρεάλ. l Κι όποιος κατάλαβε. l
Είχε κλείσει η σελίδα της «Κ» με το προηγούμενο Υποβολείο όταν δημοσιεύθηκε έκθεση της Κομισιόν που επιβεβαιώνει όσα δυσάρεστα ανακοίνωσε πρόσφατα η δική μας ανεξάρτητη αρχή για την εκπαίδευση. l Οτι δηλαδή οι μισοί Ελληνες μαθητές αποφοιτούν «λειτουργικά αναλφάβητοι». l Επιβεβαιώνεται δηλαδή και εκ Βρυξελλών ότι το ένα τρίτο των Ελλήνων μαθητών μαύρο χάλι σε μαθηματικά, έκθεση, φυσική και χημεία. l Ακόμη και στην ανάγνωση πρόβλημα l -δεν ξέρουν καλά καλά ούτε να διαβάζουν, σε ποσοστό 27,3% l και μιλάμε για 15άρηδες ε;. l Κάτι τέτοια είναι η ουσία του εκπαιδευτικού μας προβλήματος l και για τη θεραπεία αυτών, ας το ξαναπώ, δεν ακούω να κάνει λόγο η νέα κυβέρνηση. l Δεν λέω πως ασχολείται με ασήμαντα της εκπαίδευσης· l επί της ουσίας όμως και επί της πληγής δάκτυλος δεν έχει ακόμα τεθεί. l
Τι θα γίνει λ.χ. με τους νέους εκπαιδευτικούς, l όλους αυτούς που στέλνονται στα σχολεία να μάθουν κομμωτική στου κασίδη το κεφάλι; l Βγαίνουν εν πολλοίς ημιμαθείς από τις λεγόμενες «καθηγητικές» σχολές των πανεπιστημίων l αλλά και όταν κάποτε διοριστούν, παραμένουν αβοήθητοι από το εκπαιδευτικό μας «σύστημα», το σεπτόν υπουργείον και την εκπαιδευτική ιεραρχία. l Πού είναι τα Διδασκαλεία Μετεκπαιδεύσεως που υπήρχαν κάποτε, πού ο Επιθεωρητής ή ο Σχολικός Σύμβουλος, πού οι άξιοι των ευθυνών τους διευθυντές σχολείων; l Ας μην τα λέω εγώ όμως, l ιδού τι μου έγραψε πρόσφατα εκλεκτός φίλος της στήλης, φυσιογνωμία των γραμμάτων μας και βετεράνος εκπαιδευτικός, διαλάμψας στην τάξη, l ο οποίος αρθρογραφεί συχνά και για τα εκπαιδευτικά μας πράγματα: l
«Το τελευταίο κατόρθωμα των απελθόντων ήταν ότι κατάργησαν τους Σχολικούς Συμβούλους. l Ξεδοντιασμένοι βέβαια ήταν οι κακόμοιροι, l ωστόσο οι φιλότιμοι νέοι καθηγητές προσέφευγαν σε εγνωσμένης συγκρότησης και σοβαρότητας Συμβούλους και έβρισκαν ουσιαστική βοήθεια. l Τώρα πάνε κατά καπνού και Συμβουλάτορες και αδαείς ή πελαγωμένοι νεοσύλλεκτοι. l Χαμένοι σε θάλασσες εγκυκλίων του συριζαϊκού Υπουργείου Παιδείας και οι διευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων l και ποιος να τους βοηθήσει όταν οι κατά τόπους Διευθύνσεις Μέσης Εκπαιδεύσεως έχουν επικεφαλής Γυμναστές ή Κοινωνιολόγους της κακιάς ώρας; l Κοτζάμ ΟΛΜΕ είχε χρόνια και χρόνια πρόεδρο έναν τραυματιοφορέα, ναι!» l
Τραυματιοφορέα; l Αναυδος. l Αλλά για να το λέει αυτός που μου το έγραψε, ισχύει. l Αλλωστε, όσον αφορά ειδικά την ΟΛΜΕ, χωριό που φαίνεται…