Υποβολείο

2' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Αξίζετε καλύτερα» ακούμε συχνά να μας λένε διάφοροι l -από τον πρωθυπουργό έως και διαφημίσεις. l Πού βασίζονται άραγε, σε ποια ντοκουμέντα, ευρήματα ή κοινωνικές κατακτήσεις, όταν διακηρύσσουν πως «μας αξίζει» κάτι καλύτερο l -ευνομούμενο κράτος, καλύτεροι μισθοί, περισσότερα giga… l Τι έχουμε αποδείξει ως κοινωνία, ως πολιτεία; l Μήπως τουλάχιστον οι πολιτικοί να βρουν άλλα εγερτήρια του φιλότιμου «μηνύματα»; l  Γιατί ό,τι μας αξίζει ως σύνολο, αυτό ζούμε. l Καλό και κακό. l

Ακόμα εκπλήσσονται μερικοί που ο Σφύριζα έλαβε στις εκλογές ποσοστό 31,5%. l Δεν τους καταλαβαίνω. l Ελάχιστα χρόνια έχουν περάσει από τότε που έγκυρη έρευνα αποκάλυψε ότι ανάλογο ποσοστό Ελλήνων πιστεύει ακράδαντα πως μας ψεκάζουν. l Ε, ο ψεκασθείς μεμαρτύρηκεν. l

Σχετικά με Ακριβοκαψώχες, Πολάκη και Κραουνάκη την περασμένη Κυριακή μεταξύ άλλων σημείωνα: {«Εκανε πολυ κακη τηλεοραση / Σαν το εσχατο κομματοσκυλο» -έτσι, ατονάλ η σύνθεση. Οπως ατονάλ είναι κι η γραφή του (πρώην;) φίλου του Πολάκη…} κ.λπ. l Διότι, μεταφέροντας πιστά το τουίτ Κραουνάκη, δεν είχα βάλει τόνους στην πρόταση, εξ ου και το «ατονάλ». l Αμ δε. l «Διορθώθηκαν» οι τόνοι. l Οπότε η όλη «σύνθεση» εκτός από ατονάλ προέκυψε και σουρεάλ. l Κι όποιος κατάλαβε. l

Είχε κλείσει η σελίδα της «Κ» με το προηγούμενο Υποβολείο όταν δημοσιεύθηκε έκθεση της Κομισιόν που επιβεβαιώνει όσα δυσάρεστα ανακοίνωσε πρόσφατα η δική μας ανεξάρτητη αρχή για την εκπαίδευση. l Οτι δηλαδή οι μισοί Ελληνες μαθητές αποφοιτούν «λειτουργικά αναλφάβητοι». l Επιβεβαιώνεται δηλαδή και εκ Βρυξελλών ότι το ένα τρίτο των Ελλήνων μαθητών μαύρο χάλι σε μαθηματικά, έκθεση, φυσική και χημεία. l Ακόμη και στην ανάγνωση πρόβλημα l -δεν ξέρουν καλά καλά ούτε να διαβάζουν, σε ποσοστό 27,3% l και μιλάμε για 15άρηδες ε;. l Κάτι τέτοια είναι η ουσία του εκπαιδευτικού μας προβλήματος l και για τη θεραπεία αυτών, ας το ξαναπώ, δεν ακούω να κάνει λόγο η νέα κυβέρνηση. l Δεν λέω πως ασχολείται με ασήμαντα της εκπαίδευσης· l επί της ουσίας όμως και επί της πληγής δάκτυλος δεν έχει ακόμα τεθεί. l

Τι θα γίνει λ.χ. με τους νέους εκπαιδευτικούς, l όλους αυτούς που στέλνονται στα σχολεία να μάθουν κομμωτική στου κασίδη το κεφάλι; l Βγαίνουν εν πολλοίς ημιμαθείς από τις λεγόμενες «καθηγητικές» σχολές των πανεπιστημίων l αλλά και όταν κάποτε διοριστούν, παραμένουν αβοήθητοι από το εκπαιδευτικό μας «σύστημα», το σεπτόν υπουργείον και την εκπαιδευτική ιεραρχία. l Πού είναι τα Διδασκαλεία Μετεκπαιδεύσεως που υπήρχαν κάποτε, πού ο Επιθεωρητής ή ο Σχολικός Σύμβουλος, πού οι άξιοι των ευθυνών τους διευθυντές σχολείων; l Ας μην τα λέω εγώ όμως, l ιδού τι μου έγραψε πρόσφατα εκλεκτός φίλος της στήλης, φυσιογνωμία των γραμμάτων μας και βετεράνος εκπαιδευτικός, διαλάμψας στην τάξη, l ο οποίος αρθρογραφεί συχνά και για τα εκπαιδευτικά μας πράγματα: l

«Το τελευταίο κατόρθωμα των απελθόντων ήταν ότι κατάργησαν τους Σχολικούς Συμβούλους. l Ξεδοντιασμένοι βέβαια ήταν οι κακόμοιροι, l ωστόσο οι φιλότιμοι νέοι καθηγητές προσέφευγαν σε εγνωσμένης συγκρότησης και σοβαρότητας Συμβούλους και έβρισκαν ουσιαστική βοήθεια. l Τώρα πάνε κατά καπνού και Συμβουλάτορες και αδαείς ή πελαγωμένοι νεοσύλλεκτοι. l Χαμένοι σε θάλασσες εγκυκλίων του συριζαϊκού Υπουργείου Παιδείας και οι διευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων l και ποιος να τους βοηθήσει όταν οι κατά τόπους Διευθύνσεις Μέσης Εκπαιδεύσεως έχουν επικεφαλής Γυμναστές ή Κοινωνιολόγους της κακιάς ώρας; l Κοτζάμ ΟΛΜΕ είχε χρόνια και χρόνια πρόεδρο έναν τραυματιοφορέα, ναι!» l

Τραυματιοφορέα; l Αναυδος. l Αλλά για να το λέει αυτός που μου το έγραψε, ισχύει. l Αλλωστε, όσον αφορά ειδικά την ΟΛΜΕ, χωριό που φαίνεται…

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή