Απρίλιο του 2023 έτοιμο το μετρό στη Θεσσαλονίκη

Απρίλιο του 2023 έτοιμο το μετρό στη Θεσσαλονίκη

2' 6" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την ικανοποίησή του για τα χρονοδιαγράμματα και την πρόοδο των έργων και των πρωτοβουλιών για τη Θεσσαλονίκη που εξήγγειλε στη ΔΕΘ, όπως το μετρό της πόλης, η πορεία του ΟΑΣΘ και άλλα θέματα αιχμής, εξέφρασε από τη Θεσσαλονίκη ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ταυτόχρονα υπογράμμισε ότι η Ελλάδα θα ξαναπαίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στα Βαλκάνια, επέμεινε ωστόσο ότι η συμφωνία των Πρεσπών ήταν μια κακή συμφωνία, την τήρηση των όρων της οποίας θα παρακολουθεί στενά η κυβέρνηση. 

Ο πρωθυπουργός, ο οποίος προήδρευσε ευρείας σύσκεψης με τους επικεφαλής οργανισμών που υπάγονται στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δεσμεύθηκε ότι το μετρό «θα λειτουργήσει εξ ολοκλήρου» και θα παραδοθεί τον Απρίλιο του 2023, «με τον σταθμό στη Βενιζέλου να αναδεικνύει με τον σωστό τρόπο την πλούσια πολιτιστική παράδοση της πόλης», όπως σημείωσε. Εξέφρασε μάλιστα την εκτίμηση ότι το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο θα έχει δώσει την έγκρισή του «για να προχωρήσουμε στην κατεύθυνση που έχω ήδη δρομολογήσει». Κυβερνητικές πηγές, μάλιστα, έλεγαν ότι η «εικονική πραγματικότητα» που δημιούργησε η προηγούμενη κυβέρνηση πως το μετρό θα λειτουργούσε το 2020, «διαψεύδεται από την αλήθεια».

Οσον αφορά τον ΟΑΣΘ, ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε στα λεωφορεία που έχουν ενταχθεί στον στόλο του προκειμένου να «ανακουφιστεί η κατάσταση», ενώ τόνισε ότι μεγαλύτερη πρόοδος αναμένεται από τις αρχές του επόμενου έτους, όταν θα συναφθεί σύμβαση με τα ΚΤΕΛ προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη.

Για τον ΟΑΣΘ επισήμανε ότι «ήδη έχουν ενταχθεί στον στόλο αρκετά λεωφορεία», ενώ χαρακτήρισε σημαντική βελτίωση από αρχές του έτους τη νέα σύμβαση συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ. Από το Μαξίμου τόνιζαν ότι σε διάστημα τριών μηνών «αποδείχθηκε ότι οι συζητήσεις περί ιδιοκτησίας είναι ξεπερασμένες και ότι το στρατηγικό επιτελικό κράτος μπορεί να οργανώσει τις δημόσιες συγκοινωνίες με τη συνεργασία του ιδιωτικού τομέα, ώστε να γίνουν καλύτερες και φθηνότερες». Σημειώνεται, εξάλλου, ότι οι συμπράξεις δημόσιου – ιδιωτικού τομέα ήταν βασική προεκλογική δέσμευση του κ. Μητσοτάκη, πόσο μάλλον αφού κυβερνητικές πηγές έλεγαν ότι η κυβέρνηση παρέλαβε έναν ΟΑΣΘ υπό κατάρρευση και με 215 οχήματα (σε μια πόλη που χρειάζεται 500). Ηδη έχουν ενταχθεί 100 οχήματα, ενώ βάσει της επιχειρησιακής αλλαγής και της συμφωνίας με τα ΚΤΕΛ, από τον Ιανουάριο του 2020 θα προστεθούν ακόμη 120 λεωφορεία στην πόλη και στον νομό.

Μιλώντας χθες το βράδυ στο δείπνο της Πολιτιστικής Εταιρείας Επιχειρηματιών Βορείου Ελλάδος με θέμα «Η διακυβέρνηση την εποχή της ακυβερνησίας», ο κ. Μητσοτάκης έκανε ειδική αναφορά στα Δυτικά Βαλκάνια υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα είναι υπέρ της ένταξής τους, αλλά «θα τηρήσουν τους όρους που απαιτούνται για είσοδο στην Ε.Ε.». Ως προς τις Πρέσπες, επανέλαβε ότι ήταν μια κακή συμφωνία.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή